Страница 1 от 1

Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 06 юни 2014 16:32
от The Stig
ogi написа:Поздрав за the stig :)
Изображение
Оги, аз вече не съм толкова нисък....сега си падам малко "Allroad"..поне според мен :lol:

Съобщение от модератор:
Разделена от друга тема
/slowtraveler

Re: Интересни снимки

Публикувано: 08 юни 2014 00:54
от Hunter
The Stig написа:Оги, аз вече не съм толкова нисък....сега си падам малко "Allroad"..поне според мен :lol:
с ниското окачване как се справяше с легналия полицай в началото на моста (посока Сторгозия) в Плевен :lol:
ако си опитвал упражнението предполагам сега оценяваш много нормалната височина :beer:

Re: Интересни снимки

Публикувано: 08 юни 2014 01:34
от The Stig
То и сега, според много хора, не съм на нормална височина....ама щом вдигаме колата на подемника, без проблеми...добре е. :lol:
Иначе като бях на 7-8 см от асфалта- на легналия, на моста за Сторгозия, минавах настрани под ъгъл..и мнооооого бавничко...то и не само там, де. :)

П.С. вчера ме вози един познат с неговия автомобил....направо ми настръхна косата как минава смело през всички шахти и легнали полицаи..че и се качва на едни бордюри да паркира. Представям си ако му дам да кара моята...пък да не говорим ако е както беше преди. Но с карането на ниска кола се свиква и ти става като рефлекс- само е важно докато свикваш, автомобилът да не пострада...много. :lol:

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 08 юни 2014 07:52
от slowtraveler
За нашите пътища го смятам за доста безсмислено и дори опасно смъкването на автомобила :lol:
Дори маздата, която бе що-годе ниска бе с просвет около 165мм ... И въпреки това в Петрохан успях да я жулна отдолу в един камък на пътя...
Да, жулна се само картонената кора и нямаше поражения, но все пак...
МНОГО внимавах като минавам през повдигнати шахти... И ми писна да се съобразявам с всяка простотия на пътя...
Сега се усещам колко по-спокойно се шофира по нашите пътища с висок автомобил.
Спящи полицаи - ако се движиш с нормална градска скорост всичко е ОК - колата леко се поклаща. Повдигнатите шахти ги смяташ за незначително камъче по пътя.
Голяма част от дупките - също не ти правят впечатление просто защото не оказват влияние върху окачването и гумите...

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 08 юни 2014 12:47
от The Stig
Определено не казвам и не се опитвам да убедя някого, че "тръшкането" на колата на земята е нещо практично и добро за всеки един шофьор... Просто за мен ниска кола + приятни джанти= перфектна комбинация. Минусите са много- да, натоварващо и понякога изнервящо е, но лично аз много бързо свикнах и вече ми е като рефлекс и въобще не ми прави впечатление.
Абе, млад съм още...и само простотии ми се въртят в главата :rock:
Иначе...ще видим кога ще скоча и аз в нещо по-високо. Обмислям закупуването на "нов" автомобил, с който да не се заигравам и да не правя по-непрактичен, но първо трябва да реша евентуално да се разделя с моята кола...но и двете неща не ми се вярва, че ще станат. :lol:

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 08 юни 2014 13:22
от ogi
Моето мнение е, че единствения смисъл от снишаване на колата е да ходиш на драгове с автомобил 200+ коня. Останалото е настръхване и мислене на всяка неравност, като реално не се усеща никаква стабилност в повече при нормално каране. Примерно съм карал моята кола с над 200,
Изображение
като съм с най-високото възможно окачване, както и ес-6 (същото купе, като моето) с най-ниското окачване и разлика в поведението почти не усещам на магистралата, може би ако тръгна да вземам завоите с вратите напред, или нещо такова може и да се усети нещо с намаленото кандилкане, но...да ми изпадат бъбреците заради гъзарията и да ми е издрана колата отдолу - не, мерси! Много по-важно е да са здрави амортисьорите, както и пружините да са съобразени с тях, за да реагира адекватно купето на пътя.

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 09 юни 2014 00:58
от Hunter
Аз харесвам ниските автомобили като визия, за изложения и т.н. или както каза Оги - само за определено ползване :)
Иначе с удоволствие щях да карам един Lanos Country ако имаше :lol: (като Golf 2 Country)

п.с сега вечерта като се прибирах и срещу мен вървеше една хонда, на която гумения нож отпред беше на не повече от 3-4 см. от асфалта. Предполагам я изкарва да направи 1-2 дължини по булеварда и я прибира :rofl:

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 09 юни 2014 08:04
от slowtraveler
Преди доста време пристигна един GT-R, пробвахме го на Драг и т.н, но в затворен паркинг :)
Та след тези удоволствия трябваше да го вкарам в едно камионче - дрехарка или нещо подобно.
Не че съм голям майстор в маневрите, просто бях най-слабия от компанията, пък като влезеше вътре колата и когато оставиш от едната страна 2см, то от другата можех да изляза само аз..
Та вкарвам го в камиона през една рампа. В момента, в който предните гуми стъпаха на камиона, въпреки, че бяхме поставили греди под камиона, каросерията лееко поддаде. И GT-R веднага легна на дъното си :)
Помислих си какво би станало с карбоновия ми нож и дъно ако се налага да караш такъв автомобил по нашите пътища - луда работа...
Сега колега се е наточил на такъв тип автомобил (може и GT-R)... Ще е интересно да се наблюдава какви ще са пораженията на стоков суперспортен автомобил по нашите пътища :)

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 09 юни 2014 08:46
от The Stig
ogi написа:Много по-важно е да са здрави амортисьорите, както и пружините да са съобразени с тях, за да реагира адекватно купето на пътя.
Това е повече от ясно.
Просто специално при Ланос, платформата си е ужасна и всяко едно окачване различно от стоковото е повече от добро и препоръчително.(ясно е, че говорим за нови компоненти или в перфектно здраве). Дори и със дървеното спортно окачване, колата имаше прилично и предвидимо поведение-дори по неравности на пътя. На приличен път със завои- няма нужда да казвам, разликата в сравнение със стоковото беше от небето до земята...Просто при Ланос, за да има колата по-добро поведение на пътя, си трябва някакво сваляне...Вече при коли от друг клас, с по-добра платформа и шасита, нещата са различни...
За мен красотата и плюсовете на ниската(съответно "твърдата") кола, надделяват над минусите, с които съм свикнал и не ми правят впечатление. Нали е демокрация, всеки има собствено мнение и прави това, което му е присърце. :handshake:
Абе общо взето, докато все още мога се радвам..и ще се радвам на "свалени" автомобили. Като дойде време за семейната кола...сигурно друга песен ще запея...ама ще видим.. :lol:

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 09 юни 2014 09:55
от slowtraveler
Да, като се изменят приоритетите, се сменя и автомобила...
И на мен ми се върти от доста време из главата да си взема нещо като Робин Худ...

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 09 юни 2014 19:41
от The Stig


Това не съм го пробвал... :lol:

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 09 юни 2014 20:30
от slowtraveler
The Stig написа:... Това не съм го пробвал... :lol:
Не зависи само от височината на автомобила :rofl:
Ако щеш вярвай - в книжката на джипа има инструкция как да демонтираш пластмасовата долна част на бронята (и радара) - направен е да се откача много лесно :)
Просто смъкваш 7 клипса, които се откопчават чрез завъртане на 90 градуса с монета..
Ако забравиш да ги смъкнеш - те сами ще се демонтират ако видят зор :lol:

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 09 юни 2014 22:52
от The Stig
На Деуто броните са бетон...няма падане :D
Абе, джипката е достатъчно висока...няма да демонтираш нищо. Едва ли ще я пробваш по някое толкова сериозно офф-роуд трасе..ама знае ли човек :lol:

П.С. когато бях наистина нисък, проблем не беше самото каране, а други мероприятия свързани с шофирането- например минаването на технически преглед- от няколко пункта са ме връщали, защото щях да си остана на валяците и не искаха да поемат отговорност ако стане нещо. Друг проблем е иначе простото качване на подемник на колата- голяма играчка падаше...а и колко пъти съм "тренирал" мъртва тяга с един от калниците.. :lol:

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 10 юни 2014 06:47
от slowtraveler
The Stig написа:..
Абе, джипката е достатъчно висока...няма да демонтираш нищо. Едва ли ще я пробваш по някое толкова сериозно офф-роуд трасе..ама знае ли човек :lol: ...
Точно тази долна маска на предната броня не е чак толкова висока... Да кажем - с не повече от около 5см по-висока от на лек автомобил...
Което намалява доста ъгъла на подход към стръмен участък (разбира се - в офроуд вариант)...
Та затова са я направили несно сваляема без ползване на никакъв инструмент... Ако се направи висока, това влошава доста аеродинамиката (неслучайно при висока скорост колата автоматично слиза още надолу независимо дали искаш или не искаш това).
И си мислех, че това е добро решение за супер-ниски автомобили - ако види зор - откача си се самостоятелно от щипките някакъв много нисък, но не скъп детайл...
Общо взето - 'оборотната' броня да си се самодемонтира като види зор :lol:

Re: Нисък vs висок автомобил

Публикувано: 14 юни 2014 19:53
от The Stig
Изображение

:lol: