Дата и час: 18 Фев 2018 08:03

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума


Моля всички потребители да попълнят в профила си данните за местоположение и автомобил. Другите полета попълнете по желание!



 Страница 5 от 5 [ 75 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Юни 2013 17:43 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
stinbg написа:
slowtraveler написа:
Хм... Днес погледнах една 206...
Първо е с един еърбег...
Като запали светна чека (проблем с датчика на TPS според телефона ми :lol: ).

:) Този модел на Пежо е с абонамент за еърбега (лентовия кабел във волана се прецаква). ...

Но дадения модел нямаше проблеми с еърбега, а с друг кабел - към TPS или в самия TPS...



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 25 Юни 2013 10:42 
Редовен
Редовен

Регистриран на: 20 Ное 2009 18:06
Мнения: 156
Местоположение: Габрово/ Велико Търново
МПС: Chevi Kalos, Nubira SW, Matiz
От: Велико Търново
Име: Венци

Offline
Колега, аз като човек които е преминал през същият филм, само че от другата гледна точка ( аз бях този на които му купуваха кола), бих те посъветвал сам да го оставиш да огледа. Бащата и той почна да ми търси коли- беше решил че идеалната кола е хечбек, бензин до 1.2 двигател в диапазон 1300-1500 лв или по евтина, която да няма почти никакви екстри. Показа ми мицубиши колт 3 врати във не добро състояние и ясно му казах, че ще вървя пеш ама такова няма да карам. Аз исках нещо съвсем друго- седан или комби, за предпочитане корейско- леганза/ нубира/ ланос или евентуално рено- меган сценик с по-голям двигател ( 1.6-2.0) и съответно да има повече екстри и на по-голяма цена (2500-3000). Той естествено беше против и си държеше на неговото, накрая намерихме компромисен вариант и честито- имаш си собствена кола (Ровър :D )
За това по-добре го попитай към какво се е насочил и търси това което иска или нещо сходно.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 25 Юни 2013 11:27 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Наистина ще видя мнението му...
Но и не смятам да се съобразя с него, ако излиза от моите рамки...
А рамките са ми общо взето - дизел между 90 и 120к.с. (приоритет са двигателите - 2.0HDI, 1.9 TDI), климатроник, що-годе градски автомобил (от 307/Ауди А3 до А4 като размер), на сравнително ниска цена. Уверен съм, че за ученик и първа кола това е повече от разумен избор. А в същото време позволява доста голям диапазон на избора...

Тъй-като сина приключва училище тази седмица, очаквам активност в търсенето на кола в най-скоро време :lol:



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 07 Юли 2013 21:57 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010 20:43
Мнения: 2761
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Offline
Има ли раздвижване по въпроса с намиране на читава печка ? :)



_________________
Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 08 Юли 2013 10:03 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Ами все още не...
Единствената читава печка бе 307 2.0hdi/110к.с. - запазена, с много екстри (вкл. автоматични фарове и чистачки), добре поддържана (сменено окачване, допълнителен комплект нови зимни мишленки с джанти)..
Но човека нормално и търсеше висока цена...
Просто не ми се дават толкова пари за кола, която ще се хвръли след година максимум две...
Затова разширих търсенето да включи и бензинки...
Дизелака много странно дърпаше на първа и втора предавка чак над 3х.об/мин...
На трета и нагоре - от около 1.8х.об/мин, което си е нормално...



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 08 Юли 2013 16:37 
VIP потребител
VIP потребител
Аватар

Регистриран на: 19 Май 2010 08:32
Мнения: 3092
Местоположение: Varna
МПС: lanos 1.6 16V
От: varna
Име: miroki

Offline
Огледай някоя по-малко поддържана за тази цена. Като гледаш по-малкото да е във визията, а не технически.



_________________
Уеб дизайн и изработка на сайт!
Изображение

Daewoo - Lanos LPG Изображение
http://www.sitemiroki.net/
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 08 Юли 2013 17:32 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Гледам техническото състояние и екстрите...
Сред задължителните са ABS, климатроник и ел-стъкла и огледала...
Но не бързам :lol:



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 09 Юли 2013 12:28 
Активен
Активен

Регистриран на: 05 Яну 2009 23:19
Мнения: 570
Местоположение: Търговище
МПС: Ланос 1,5 и Лада Самара
От: Търговище

Offline
"Глезльо", твоята първа кола най-много да е имала 4 зонов климатик с ръчно управление. ;) :rock:



_________________
granichar.org
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 09 Юли 2013 15:37 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
zmiori написа:
"Глезльо", твоята първа кола най-много да е имала 4 зонов климатик с ръчно управление. ;) :rock:

Не - бе двузонов, защото задните стъкла на голфчето не се отваряха - бе триврато :lol:



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 09 Юли 2013 19:04 
Активен
Активен

Регистриран на: 05 Яну 2009 23:19
Мнения: 570
Местоположение: Търговище
МПС: Ланос 1,5 и Лада Самара
От: Търговище

Offline
Аййй стига ве, аз съм бил на светлинни години на пред, на "Москофа" и 4-те "зони" му работеха идеално.



_________________
granichar.org
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 10 Юли 2013 09:06 
VIP потребител
VIP потребител
Аватар

Регистриран на: 19 Май 2010 08:32
Мнения: 3092
Местоположение: Varna
МПС: lanos 1.6 16V
От: varna
Име: miroki

Offline
Е той имаше 4 зони+2 зони турбо ( малките прозорчета, като за се завъртят)
И определено вършеха хубава работа.



_________________
Уеб дизайн и изработка на сайт!
Изображение

Daewoo - Lanos LPG Изображение
http://www.sitemiroki.net/
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Сеп 2013 13:32 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10188
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline
И в моите представи по приказки на хората/ Голф би трябвало да е здрава кола, но някои са на друго мнение:

Митове и легенди за най-популярната употребявана кола у нас

autoclub.bg написа:
Преди време тръгна един лаф, че голфовете се раждат в Германия и умират в България. Всъщност, те никога не умират, особено ако попаднат в български собственик. Тук започва някой от безбройните им животи, които са изписани с безброй хвалебствия.
Истината, ако не минава през изкривените очила на феновете, е доста по-различна. Факт е, че богоподобното второ поколение на модела, както и неговия предшественик и наследник на Beetle, са доста солидни автомобили за времето си и налагат стандартите в толкова популярния компактен сегмент. Но да бъдем откровени – няма как автомобил на повече от 20 години да е по-добър или по-здрав от който и да е 5-10-годишен модел, независимо от пробега и марката. С други думи – дори и да се намират тук-таме супер запазени екземпляри от „двойката“, не звучи логично изобщо да се заглеждате към такива возила, пише autoclub.bg.

През следващите години след Golf II ситуацията за Volkswagen и бестселъра им се клатушкаше постоянно. Трето поколение с право може да бъде наречено най-калпаво, признават си го и мнозина от почитателите на марката. Като започнем от концептуалните грешки с остарелите бензинови двигатели и димящи дизели в първите години, преминем през болежките с електрическата система, стъклоповдигачите и проблемните нафтови мотори и стигнем чак до честите случаи на ръжда по каросерията, трета серия се оказва най-голямата издънка за модела. Неслучайно в България често цените й са дори по-ниски от тези на Golf II.

Идва ред и на Голф 4. Замислен далеч по-добре от предшественика си и до голяма степен изпълнен много по-качествено. В началото получава критика за по-нискотехнологичното си окачване на задната ос в сравнение с основния конкурент Ford Focus, но с времето това се оказва малък кусур. На дневен ред идват TDI двигателите, които Голф-маниаците любят и до днес. Около началото на новия век немският производител все още залага на проблемна дизелова технология помпа-дюза, която наред с купищата си недъзи е и доста по-шумна от вече широко залегналата при Ford и Opel комънрейл технология. На кратко за проблемите при TDI – почти за консуматив се смятат въздушните дебитомери, турбо пътищата, турбо компресорите и дюзите издъхват често след около 200 000 километра, а лагер-помпата на съединителя си е направо задължителна при смяна на самия съединител. Поддръжката на колата вече далеч не е толкова евтина, както при „тройката“ – за турбо втора ръка, например, ще ви поискат поне 400-500 лева, а за нова дори и не помисляйте, освен ако нямате излишна хилядарка.

С петото поколение на Golf и проблемите, и предимствата на линията се задълбочиха. TDI двигателите станаха все по-популярни, като най-накрая Volkswagen призна и комънрейл технологията. Разходът на гориво спадна, а мощността се покачи. Но това изигра поредната лоша шега за собствениците на Golf V – масово започнаха да не издържат съединителите с вградени маховици и сложната система за управление на скоростната кутия. Десетки са случаите на отстраняване на проблеми по метода проба-грешка – започвайки от горната помпа на съединителя и стигайки до долната, за да се установи, че в крайна сметка луфт в първичния вал на скоростната кутия прави белите. Но това е „малкият дявол“ – пружините на демпферния маховик не издържат и при някои крайни документирани случаи се стига до тяхното отскубване от корпуса и триене директно в блока на скоростната кутия. Мнозина се чудят от къде идват стружките в смененото масло на кутията... А тук ремонтът вече става сериозен – ако използвате нови части, си предвидете поне 1500 лева за операцията.

В отминалите години медии и експерти не спираха да критикуват Голф 4 и 5 за ниското качество на материалите в интериора. Всички повърхности се надраскват лесно, а не липсват и бъгове при климатрониците и таблата с инструменти. За радост и на VW, и на голфаджиите, се появиха шесто и седмо поколение на модела. При Golf VI все още няма често срещани случаи на дефекти, които да се открояват над нормалния процент повреди. Седмата генерация е твърде нова за каквито и да е оплаквания, а дори заслужи и наградата за "Световен автомобил на годината 2013“.

Въпреки неоспоримите проблеми с повечето голфове, моделът си остава нещо като религия у нас. Не очаквайте да чуете голфаджия да се оплаква, въпреки че тайно само той си знае колко стотици левове е инвестирал в привидно доброто състояние на возилото си. Форумите гъмжат от похвали за здравината, а в лични разговори дори можете да чуете за невиждани при други автомобили качества.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Сеп 2013 22:20 
Напреднал
Напреднал

Регистриран на: 30 Юли 2010 22:32
Мнения: 411
МПС: Daewoo Leganza
От: burgas
Име: emil nikov

Offline
А аз продължавам да си мисля,че една карта за цялата градска мрежа е най-разумното в този случай :lol: И по-икономично,и по-екологично,и по-възпитателно.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Сеп 2013 00:28 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
Темата за голф всъщност обхваща основните проблеми на ВАГ с 1.9 и 2.0 TDI помпа-дюза двигателите, наистина всичко описано е точно така! Всички характерни болежки...за колите над 300-400к км. Този уикенд изкарах отново в сервиз (като помощна ръка на един приятел) и разглабяхме едно А6 4F TDI с BLB-мотор за смяна на балансьор в картера - поредната операция тип "ремонт през ауспуха", целия уикенд по 13-14 часа работа на ден и остава още за утре, сигурно звучи просто като име на операцията и компонента, но и двете са доста сложни... За първото поне 300-400лв за работа в сервиз, за второто - 2000лв от ибей, в БГ не искам и да знам... Двигателите на ВАГ са здрави и мислени, ама като се счупи нещо трябва да следваш мисленето на германците и без специални инструменти, ЕТКА и много четене нищо не може да се направи... ;)
Има и друг фактор - ВАГ-овите двигатели като пристигнат в БГ на момента претърпяват ремап и почват да работят на над 30% от заводския си ресурс откъм натоварване, казано просто - нечипнат Голф, не е кола...

ПС ...а, иначе ГоУфа е като УиндоУса - успешен е през поколение :)
ППС 1.9 е най-успешният и прост мотор във всичките си модификации от въпросния концерн - препоръчвам!



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Избор на стар автомобил
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Сеп 2013 08:03 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Оги, идеята на немците наистина е да ползваш правилния инструмент с правилните знания.
Имаш ли ги тези неща - ремонта им е песен (поне на времето бе така - скоро не съм имал немски автомобил)...
Да, понякога се изискват по-странни методи, но немеца обикновено е пресметнал всичко.
Например може да излезе по-бързо и удобно директно да изкараш двигателя, и после да го набучиш на мястото му отремонтиран.

Междувременно прекратих търсенето на стар автомобил - сина към момента не проявява голям интерес към шофирането. Така, че ще видим.
Явно ще започна търсене на автомобил за мен :lol:
Тази работа трябваше да я свърша в началото на тази година, но помощ за приятел ми блокира действията.
Та вече ми се въртят из главата едни мръсни мисли пак за стар, ама не чак толкова автомобил...
Обявих ги на жената и тя каза че съм луд. :D
Ще видим... Ще видим :lol:



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 5 от 5 [ 75 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Gemius