Ауспуси...

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Ауспуси...

#1 Непрочетено мнение от ogi » 10 окт 2007 17:46

Колеги, интересува ме малко информация и мнения по следните въпроси:

1. Който от вас е махал катализатора - с тръба ли го заменя, избушва ли го, или резонаторно гърне? По-силно ли става бръмченето после?

2. Четох за една технология за удължаване на живота на гърнетата - пробива се малка дупка - 6-7мм в най-ниската точка и от там изтича конденза (четох по форуми по 1-2 литра вода излизала). Моята кола изпуска доста пара градско, представям си какъв аквариум е в генерацията. Чували ли сте за това решение и какво мислите?

3. Колко ви издържат гърнетата на газово каране?

Потребителски аватар
jo76
Нов
Нов
Мнения: 88
Регистриран: 07 окт 2007 13:40
МПС: Tico
От: София

#2 Непрочетено мнение от jo76 » 10 окт 2007 18:19

Аз си смених катализатора с резонаторно гърне и свалих разхода с около 0.5 л на 100
Това за дупченето съм го чувал за АГУ помага да се оттича конденза и уж удължава живото, но пак е около 2-3 години максимум защото ръждата го яде откъм дупката :lol:

Потребителски аватар
dido
Редовен
Редовен
Мнения: 222
Регистриран: 23 окт 2007 01:10
Skype: DIDO_VW
МПС: деу ланос
От: батановци

#3 Непрочетено мнение от dido » 23 окт 2007 02:25

Според мен няма смисъл да се дупчи гърнето чак 1л :shock: . гърнето,а за махането на катализатора май от кат не са много доволни от тая идея(поне така съм чувал)

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

#4 Непрочетено мнение от Vesko1 » 23 окт 2007 18:56

dido написа:Според мен няма смисъл да се дупчи гърнето чак 1л :shock: . гърнето,а за махането на катализатора май от кат не са много доволни от тая идея(поне така съм чувал)
То и от Данъчното няма да са доволни...ама кой ги пита Дидо! :D Абе кой квото иска да си прави с колата-отговорността и евентуалните поразии са си негови! :wink: То и аз на реното(прпедишното му изтърбуших катализатора ...ама ми качи разхода,а не го свали ,а на някои им го свалял разхода.Ами разни хора -разни (случки) идеали! :wink: :)

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#5 Непрочетено мнение от авео » 24 окт 2007 00:40

Ще ти го качи я, колата се е отпушила, ти си се кефил и газ,газ,после разходът висок. :lol:

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

#6 Непрочетено мнение от ogi » 25 окт 2007 19:45

Колеги, катализатора ми е аут. От 2-3 седмици карам и дрънча, все едно влача консервени кутии след мен. Днес ходих на канал и катализатора ми е като детска дрънкалка като го раздрусаш. Майстора там още ми предложи срещу 45лв да ми вземе катализатора да ми монтира резонансно гърне, но мисля да поразпитам тук-там, а не в първия гараж...
Понеже по скоро пък сменях средно гърне и бързах, си сложих гърне "Craft", а не оригинално. Нямам оплаквания. Някой ден ще сложа и задно, но се чудя как ли е по-добре - оригинално на Деу, или "Craft", вие как мислите?

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#7 Непрочетено мнение от авео » 26 окт 2007 01:00

При мен катализатора е на фланци отгоре и отдолу,ако и при теб е така,сваляш изтръскваш и слагаш. В Косер предлагат " заместител" на катализатор, но не е резонаторно гърне. Нямам представа какво е-цена 42лв.За задното гърне- според цената,ако "оригинално" струва,колкото две други, няма какво да му мислиш.

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

#8 Непрочетено мнение от ogi » 05 дек 2007 22:14

Що се отнася до гърнетата - най-накрая си сложих задно - оригинално за колата - 85лв и се разделих със спортния звук и 5-те коня отгоре :P , катализатора ми преди известно време спря да звънти от самосебе си и май се отказах да му прилагам процедури. Сега колата е тиха и ми харесва, но... лошо са ми монтирали задното гърне и почуква, та ще ходя на рекламация...отделно че заради него се бях врекъл, че ми се разпада задното окачване :shock:
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#9 Непрочетено мнение от авео » 06 дек 2007 00:34

Само се моли ,някое парче от катализатора,да не тръгне назад.Ще се видиш в чудо на някое задръстване. Няма палене!!!!

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

#10 Непрочетено мнение от Vesko1 » 06 дек 2007 20:48

авео написа:Само се моли ,някое парче от катализатора,да не тръгне назад.Ще се видиш в чудо на някое задръстване. Няма палене!!!!
Ами лягаш под колата ..и риташ наред от катализатора до задното гърне....ако ти дойде на акъла де в паниката! :D

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”