Друга гледна точка по въпроса за безопасността на децата в автомобила:
Заговор на производителите на автомобилни седалки за деца - това е оригиналът на руски. По-долу е машинен превод на български.
"...Стивън Левит (Стивън Левит) е изследвал статистически данни за произшествия с участието на деца и е установил, че за деца на възраст над две години най-добра защита са предпазни колани на колата. Използването на обезопасителните колани на седалката на колата може да спести 300 милиона щатски долара годишно. Въпреки това, обществото не го е подкрепило, а най-много са протестирали производителите на столчета за кола.
"Направих чудесен откритие. Изглежда, че ние може просто да използват евтини и прости средства. По този начин ние можем да спестим триста милиона долара на година ... Но родителите ми не са щастливи и каза: "Това е ужасно, защото как може един евтин и лесен начин да бъде толкова ефективен, колкото скъпо и сложно".
Независимо от това, Левит продължи да убеди хората, че използването на седалките на колата не е реална, доказани предимства. Той взе на статистиката и е установено, че при инциденти с фатални случаи, са убити 29,3% от децата, които дори не са били облечен, 18,2% от децата в автомобил места, 19,4% - на тези, които са били носи три точки на обезопасителните колани, и само 16 , 7% от децата, с две точки на предпазните колани затегнати. Оказва се, че столчето за кола и три-точкови колани по абсолютно същата работа за спасяване на живота на пътниците.
"Това е, което е интересно: Ако говорим за катастрофа с челен удар ... ясно е, че седалките на децата да изглежда малко по-добре. Мисля, че това не е случайно. За да може на седалката на колата е бил сертифициран, той трябва да отговаря на определени нормативни разпоредби, отнасящи се до начина, по който се държи стол в силно пряко предна катастрофата на машината. Но ако се вгледате в други видове злополуки - като тези, които са хит на гърба - в резултат на използването на детски седалки, които не е толкова забележителен. Мисля, че това се дължи на факта, че столът е оптимизирана за полагане на тестове за сертифициране.
Осъзнавайки, че с помощта на абстрактни статистика за да убеди хората, че е невъзможно, Левит се опита да поръчате тест катастрофата. Но тук той е изправен пред още един: компанията провеждане на сблъсък, не искам да работя с него като основен източник на доходи са производители на детски столчета. В крайна сметка, при условие на анонимност, една компания все още се съгласи. В резултат на краш-тестове показаха, че бебето, затегнете коланите, тя изглежда почти точно като дете в столчето за кола.
"Нека ви покажа какво се е случило ... Ето, погледнете на седалката на колата. Обърнете внимание на две неща: като главата се движи напред и удря коленете и това столчето за кола! И все пак видим как един стол виси във въздуха, движи се в почти цялата кола. И сега - детето, уловен в една и съща злополука, но затегнете коланите. В действителност, това почти не се насочат към детско столче. "
"Ако данните показват, че сблъсъкът на държавната комисия и да каже:" Аз го измислих нова столчето за кола, аз искам да го одобри за продажба ", те биха казали, че това е голям стол, който работи добре."
Стивън Левит предлага по собствения си път към безопасността на превоза на децата: "Аз не знам точно колко ще струва, но не виждам никаква причина, поради която могат да бъдат по-скъпи от конвенционалните столчето за кола. Ето нещо, което просто прибрана, тя е в задната част на стола. Това е нормално място за възрастни, и може да отпадне, обратно на дете, седна на върха, това е просто построи нещо. Струва ми се, че това решение не може да бъде скъпо, но работа, тя със сигурност ще бъде по-добре от това, което ние вече имаме ... Сигурен съм, че вградената в места за деца скоро ще се появи във всички нас. "
Децата и автомобила
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/