Помпичката за Рено върши чудесна работа. Вместо за 5 часа, сега обезвъздушавам горивната система за 20 мин, Купих си горивни тръбички и преходници, направих си КИТ за обезвъздушаване и като чета ауди/ФВ форумите, проблема е сериозен, та мисля да си патентовам изделието
За съжаление рено-помпичката се предаде след днешните тестове - като загря колата и гумения балон се всмукна навътре от дебита и топлината и това ме притесни и го махнах, ще остане като сервизно пособие само, няма да е вързано перманентно, отделно не мога да сложа големия пластмасов капак на двигателя, отделно сечението на зобта за немските коне е Ф12мм а за френските е Ф8мм и правих преходници, та се притесних за дебита.
Намерих пробив при вдигане на налягането - една медена шайбичка, или дифтунга, на пробката на горивния филтър почна да изпуска нафта, обърнах шайбата и затегнах повече, па ще видим дали е само това бил проблема...
ПС Сега като си видях снимката как бях спрял като за баира - навит вляво волан и гума опряла в бордюра - просто за всеки случай по навик, та се сетих, че това ми създаде доста трудност, докато отпусна колата назад, защото като не работи двигателя на този полукамион, хидравликата грам не работи - нито волана, нито спирачката - стават камък!
ППС
сега виждам, че 1:1 съм направил както slowtraveler беше написал, просто човека има много опит и знае всичкоще остане като сервизно пособие само, няма да е вързано перманентно, отделно