Една история с нафта.

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Една история с нафта.

#16 Непрочетено мнение от ogi » 10 апр 2012 15:23

Днес се позанимавах да се оцапам с колата и проблема.
Помпичката за Рено върши чудесна работа. Вместо за 5 часа, сега обезвъздушавам горивната система за 20 мин, Купих си горивни тръбички и преходници, направих си КИТ за обезвъздушаване и като чета ауди/ФВ форумите, проблема е сериозен, та мисля да си патентовам изделието :lol:
За съжаление рено-помпичката се предаде след днешните тестове - като загря колата и гумения балон се всмукна навътре от дебита и топлината и това ме притесни и го махнах, ще остане като сервизно пособие само, няма да е вързано перманентно, отделно не мога да сложа големия пластмасов капак на двигателя, отделно сечението на зобта за немските коне е Ф12мм а за френските е Ф8мм и правих преходници, та се притесних за дебита.

Намерих пробив при вдигане на налягането - една медена шайбичка, или дифтунга, на пробката на горивния филтър почна да изпуска нафта, обърнах шайбата и затегнах повече, па ще видим дали е само това бил проблема...

ПС Сега като си видях снимката как бях спрял като за баира - навит вляво волан и гума опряла в бордюра - просто за всеки случай по навик, та се сетих, че това ми създаде доста трудност, докато отпусна колата назад, защото като не работи двигателя на този полукамион, хидравликата грам не работи - нито волана, нито спирачката - стават камък!

ППС
ще остане като сервизно пособие само, няма да е вързано перманентно, отделно
сега виждам, че 1:1 съм направил както slowtraveler беше написал, просто човека има много опит и знае всичко :clap:
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Една история с нафта.

#17 Непрочетено мнение от slowtraveler » 10 апр 2012 18:07

ogi написа:....просто човека има много опит и знае всичко :clap:
Не бе Оги - няма много опит и не знае всичко, ама много нафта е пил :lol:
Та затова още ме държи влагата от дизела (първата ми лично избрана кола :lol: ) и вече 19г никакъв дизел не искам да помириша :lol:

П.С. обаче сега се замислям за СУВ, а там бензинките започват да горят като змеьове, та ще видим :emo:
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Една история с нафта.

#18 Непрочетено мнение от ogi » 12 апр 2012 23:02

...само да сложа завършек - целия проблем на 99% процента се оказа...едно болтче 5мм с медна шайба - пробката на горивния филтър, най-високата точка на горивната система. Като видях, че пропусна нафта, обърнах шайбата и натегнах - няма и мехурче вече, след неколкодневни тестове, инспектиране на всички тръби и взиране. Понякога се изумявам как камъче може да обърне каруцата.
Офтопик:
Естествено на 2-рия ден от теста, за да бъда АЗ ми се случи история с изпуснала гума и крик, когато целия багажник бе с разпиляни инструменти и за да извадя гумата, трябваше да махна всичко от там, когато малко по-късно ми се счупи помпата за гума, а на тази на комшията му се спука маркучето, малко след което като освободих резервната гума и колата падна от крика...това съм аз и всички така ме познават с моите истории :doh:
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

Re: Една история с нафта.

#19 Непрочетено мнение от Vesko1 » 13 апр 2012 09:36

ogi написа:...само да сложа завършек - целия проблем на 99% процента се оказа...едно болтче 5мм с медна шайба - пробката на горивния филтър, най-високата точка на горивната система. Като видях, че пропусна нафта, обърнах шайбата и натегнах - няма и мехурче вече, след неколкодневни тестове, инспектиране на всички тръби и взиране. Понякога се изумявам как камъче може да обърне каруцата.
Офтопик:
Естествено на 2-рия ден от теста, за да бъда АЗ ми се случи история с изпуснала гума и крик, когато целия багажник бе с разпиляни инструменти и за да извадя гумата, трябваше да махна всичко от там, когато малко по-късно ми се счупи помпата за гума, а на тази на комшията му се спука маркучето, малко след което като освободих резервната гума и колата падна от крика...това съм аз и всички така ме познават с моите истории :doh:
Оги...съветвам те за да обърнеш каръка...вземи ей сега за Великден...малко агнешко,иди в църквата остави един пакет сол да го освети попа...после с тази сол (част от нея) свари агнешкото на курбан...и го раздай на комшии...бедни и т.н.Ей така за здраве го раздай...белким се обърне каръка. :)

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”