БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#1 Непрочетено мнение от stinbg » 29 окт 2011 16:43

Вече усилено се рекламират новите българо-китайски изделия и любопитството ми надделя да погледна какво е супер евтиното, качествено и надеждно изделие сглобено в родината. Не че съм антипатриот нещо, но още в шоурума ми изглеждаше много зле хибрида с китайски дизайн и БГ сглобка, а сега вече има и конкретна супер/топ/премиерна оферта за малкия китаец Voleex - 15 990 лв. Пълен с екстри до козирката, което сравнено с еквивалента на Шевролет - Авео базов модел примерно означава + лети джанти, ел огледала, задни ел. стъкла, задни дискови спирачки и някакви системи с неясни възможности (EBD, BA). Дотук добре ама това срещу 1 000 лева горница за никому неизвестен автомобил от никому неизвестна марка - срещу 100 годишния Шевролет, както се спомена в една тема. Не казвам, че Шевролет са голямата работа - напротив, лично за мен са под средата за качество и надеждност, но китайците в тази класация слагам на 120 място ако хипотетично класацията е до 100.
И какво прави желаещия да закупи "китайчето" - явява се при някой от дилърите и казва - искам по-малкия мотор с ... тук търговеца го прекъсва и му казва -" Навярно искате 1.5 мотора? Той е много пъргав икономичен, отличен и изобщо това е вашия мотор - друг и да искате няма, тва е положението!"
Кандидата с поохладен ентусиазъм продължава в посоката на мислите с които е влязъл и пита за седан. Търговеца вече подготвен с отговора го води при хечбека и започва да му обяснява как това е 100 пъти по-добро от всеки седан, как събира повече багаж, а е по-малък в същото време и как в действителност нашия човек е искал хечбек през цялото време , а не седан и репликите завършват с познатото "друг и да искате няма, тва е положението!"
Вече сериозно разколебан човечеца с уплах в гласа пита - "а гаранцията нали е 150 000 км и предполагам имате сервизна база и конкурентни цени?"
"Естествено че имаме сервиз в София, както и конкурентни цени, понеже конкуренцията при нас е огромна - дилъри има колкото искате, а гаранцията за ваше добро е всъщност 100 000 км. понеже повече няма смисъл, вие дста преди 100 000 ще сте сменил автомобила ..."

Ако срещнем пък китаеца натъпкан с екстри срещу най-евтиното Пунто на пазара (15 416 без ДДС за фирми) се оказва, че освен че Пунтото е с повече екстри като - 4 х възд.възглавници, Start-stop система за икономия на гориво, мулти/кожен волан и т.н. е и по-евтино (поне за фирми) - а това все пак е ФИАТ, също добре познат участник на пазара макар и не с "перфектна" автобиография.

П.С. Не знам какво трябва да говори търговеца на "Великата стена" на потенциални клиенти - но определено трябва да ползва някакви опиати към арсенала с убежденията, защото на трезв разум, кой би взел толкова смело решение да си закупи никому неизвестното чудо толкова бъкано с екстри, че някоя може да изпадне по пътя до вкъщи.
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#2 Непрочетено мнение от The Stig » 29 окт 2011 19:15

Да, но човек като прочете, че за 15 990 лв. с ДДС се предлага прилично изглеждащ автомобил с: климатик, аудио уредба с усилвател и 6 говорителя, USB и аудио вход, мултифункционален волан, 15-инчови лети джанти, предни и задни ел. стъкла, ел. огледала със сгъване, фарове за мъгла, ABS/EBD/BA, заден парктроник и 2 възд. възглавници, се замисля защо и той да не кара нов автомобил...
Аз се радвам, че поне се произвеждат някакви автомобили в държавата ни. Дано продуктът е по-качествен от предишния правен там- Москвич Алеко(имам лоши спомени...) Стига да няма сериозни проблеми с качеството(мисля си, че няма да има такива), проектът ще е успешен и ще има добри продажби.
Изображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#3 Непрочетено мнение от dsuzunov » 29 окт 2011 19:33

Дано държавата не реши да оборудва МВР с това чудо на техниката, или поне не го направи докато съм на работа.
Тъкмо се качих на един, що годе приличен автомобил и не ми се връща обратно в канала.
Изображение

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#4 Непрочетено мнение от авео » 30 окт 2011 01:50

В Украйна и Русия карат китайско Авео с 1.5 мотор и автоматична кутия. Качеството е под всякаква критика. Стигат до там,че заменят китаеца за кореец,макар,че е 1.4 и ръчка. Лично на мен интериора на Волекс много ми хареса с тази бежова кожа и табло в два цвята,но това е само за лимитираната серия. Следващите няма да са такива,а и цената,ще е по-висока. Седана,ще излезе в началото на 2012г. Завода в Ловеч не е направен за българския пазар,а за европейския такъв. Така,че не му мислете много.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#5 Непрочетено мнение от slowtraveler » 30 окт 2011 15:04

Имам колеги, които са се наточили на пикапа и джипа... Цената наистина е добра.
Засега не искам да изказвам мнение, защото не съм го виждал наяве нито съм го тествал.
Но това е все пак някакво начало...
Българския клиент е разглезен в тази сфера и знае какво е хубавото. Така-че няма как да го излъжеш.
Спомнете си Ровър...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Proximus
Напреднал
Напреднал
Мнения: 480
Регистриран: 02 окт 2009 10:32
Skype: bgproximus
МПС: Aveo 5
От: Varna
Име: Proximus

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#6 Непрочетено мнение от Proximus » 30 окт 2011 16:04

Моето мнение е че GW се врат между шамарите в сегмент с голяма конкуренция. Прекрасно е да можеш да си купиш красив автомобил като Волекс за такива пари, с такива екстри, но ако търсиш нова служебна кола без екстри за възможно най-малко пари, най-вероятно ще си купиш някоя базова Дачия. А фирмените коли, са една сериозна част от продажбата на нови в БГ. Отделно че много българи са безкрайно предубеден към всичко що не е немско или френско :)
Все пак Волекс си има вече първите клиенти у нас.линк
Смятам че добри или не чак толкова, закупуването на българската сглобка трябва да се поощрява всякак си. Най-малкото следващата служебна кола на държавната администрация и полиция, трябва да е GW. И румънските полицаи знаят че има по-добри коли от Дачиите и Рендетата, ама си ги карат... нали ?

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#7 Непрочетено мнение от slowtraveler » 30 окт 2011 16:31

Колегите, който са се насочили към посочените автомобили обмислят варианта точно за служебни автомобили....
Тъй-като съвсем наскоро търсих служебен автомобил и разглеждах сектора, имам поглед върху него....
Всичко зависи какво се търси. Ако сравните Дъстър с китаеца, ще видите, че дъстър с 110к.с. дизел е по-скъп от китаеца със 150к.с.
Едното е дълго 4.3м, а другото - над 5м, с товароносимост 1тон....
Аз търсих обемен автомобил, който да е удобен и за пасажери, и срещу съвсем малка разлика в цената взех вместо дачията МНОГО по-голям и товароносим автомобил...
Вярно - фиат, ама какво от това...
Ако ми вършеше работа пикап - китаеца щеше да е в списъка на възможните покупки...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Veseliq
Минаващ
Минаващ
Мнения: 27
Регистриран: 28 окт 2011 20:13
Skype: veseliq
МПС: Honda Accord 2004 i-CTDi
От: София

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#8 Непрочетено мнение от Veseliq » 31 окт 2011 22:48

Здравейте,
регистирах се във форума, за да споделя една система, която разработвам "CarSpending". Но освен това съм собственик и администратор на форума за китайски автомобили. Винаги съм искал да имаме наше производство и за това следих завода, за това направих форума. Макар да карам Honda (и да съм станал фен на Honda поради преживяванията с личния си автомобил), от гледната точка на крайно практичен потребител (който не се интересува от емблемата колкото от това, което получава за парите си), мога да кажа, че Great Wall предлагат страхотни цени за страхотни коли.

Колите им се предлагат от дълго време в Русия, Италия, Австралия и са доказани като здравина - залагат на лицензи и технологии на Тойота, Мицубиши и Исузу - имат собствени разработки съвместно с Bosch. Покриват всички евро стандарти за сигурност, минали са краш тестовете по-добре от доста други автомобили с по-висока цена, имат дълга гаранция. Не искам да звуча фанатично, а реалистично - за всеки влаг си има пътници. Всеки иска да кара нов автомобил от марка с повече доказана история, но цените са съвсем различни, а в същото време освен предразсъдъци, друго негативно няма у точно тези китайски автомобили. Лошото реноме на китайските коли идва от едни краш тестове на марката "Brilliance", които се опитаха да продават преди 10 години в европа, които при челен сблъсък с 64км/ч двигателя им минаваше през багажника и излизаше отзад, но Great Wall нямат нищо общо с тези недоразумения на автомобилната индустрия.

Ако имате въпроси, ще се радвам да отговоря - с времето четох и научих много за марката.
Изображение

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#9 Непрочетено мнение от stinbg » 01 ное 2011 10:16

Аз не мога да разбера какво им е толкова евтиното на тези коли - за никому неизвестна марка 15990 лв. съвсем не мога да категоризирам като евтино. Супер топ екстрите всъщност са средно ниво на оборудване за повечето автомобилни производители - няма климатроник, няма 4/6/8 еърбега, няма парктроник, няма навигация, няма автоматична скоростна кутия, няма избор на двигатели и модели, няма още 100 неща за които не се сещам в момента и това е "топ оборудване" - извинявам се ама това си е "стандартно" оборудване с лети джанти. Погледнете само топ екстрите:
- Деформационно устойчиво купе с усилване във вратите ??? ( че кой го няма )
- Пиротехнически колани за шофьора и пасажер ( нищо особено - стандартно с еърбега )
- Енерго-абсорбиращи брони до 8 км/ ( супер )
- ISOFIX точки за закрепване на детски седалки ( е това си е революция )
- Електронен имобилайзер ( супер екстра поставяна на всички автомобили произведени последните 12 години )
- Предупредителни светлини за несложени колани, отворени врати ( невероятно )
- Предупредителен сигнал за забравени светлини и забравен ключ ( и това е невиждано )
- Блокировка на задните врати за деца ( как пък са се сетили за тази "екстра" )
- Прекъсване притока на гориво в случай на ПТП ( не сте чували сигурно за тази система - просто всеки я поставя, но не си прави труда да я описва като екстра )
Няма да изброявам останалите сред които и - резервна гума, но все си мисля, че можеха да добавят предни чистачки, педали за съединител, газ и спирачка и подобни "екстри" монтирани на чудото на техниката.
Не се заяждам и ще се радвам в Ловеч да си имат по-малко безработица, но съвсем не бих казал, че конкретния автомобил е качествен ( поне от огледа който му направих в шоурума ) или пък евтин, а за традиции в каквото и да било отношение няма смисъл да коментирам.
Със сигурност ще имат продажби предимно на хора дето са чули за суперевтиния пълен с екстри автомобил и нямащи си представа кое е екстра и кое не, но ако наистина "прослушате" конкуренцията в ГМ, Шкода, Дачия, Фиат последното което ще си вземете ще бъде "Великата Стена" с "Великите Екстри".
За по-високия клас ако мога така да се изразя за китайски автомобил, може и да реализират повече продажби, но това ще е за фирми и ще става въпрос за коли за работа - с други думи там където каква е колата няма никакво значение, просто трябва да я има и да е нова - това на което заложи Дачия.
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
miroki
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 3096
Регистриран: 19 май 2010 08:32
МПС: lanos 1.6 16V
От: varna
Име: miroki

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#10 Непрочетено мнение от miroki » 01 ное 2011 10:51

Много евтина аз разбирам да е поне на половин цена от останалите. Цена доближаваща се не е мерило за успех.
На мен всички срещи с Дачия завършиха с тотално разочарование. Скоро не съм се и сещал да ги погледна въпреки, че казват че били по-хубави. Веднъж като си изградиш негативно мнение, лошо. А тука като, че почваме с него....
Уеб дизайн и изработка на сайт!
Изображение

Daewoo - Lanos LPG Изображение
http://www.sitemiroki.net/

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#11 Непрочетено мнение от stinbg » 01 ное 2011 12:33

Малко в страни, но като пояснение какво е "кола" и какво е Дачия - за да стигна до таблото с бушоните на Дачия (нова в магазина) не бе нужно да свалям никакви обезшумителни или други панели - то си е там където на всички останали коли, просто не е скрито, а както се оказа малко по-късно не е и захванато никъде?! Говорим за табло с бушони - та като го видях и придърпах в очакване да се "приближи" или "отвори" по някакъв начин, то просто падна на стелката, като част от него остана да виси на кабелите свързани към него :ches: - изобщо не се шегувам - вързано беше с кабелни превръзки към някакви "недодялани" ламарини с остри ръбове, които просто срязаха превръзките като придърпах таблото. Това ми се случи преди около 8 години на Дачия с дизелов мотор на Рено. Освен това се оказа, че на дясната врата няма бутон за плафона и той естествено не светва като я отвориш - за предна дясна говоря. Това е една от разликите между "коли" и "евтини коли" тип Дачия и сега "Великата Стена" - не съм се ровил във вътрешностите на "Стената", но съм сигурен, че нищо не е направено като на "истинска" кола.
Life's a journey, not a destination

Proximus
Напреднал
Напреднал
Мнения: 480
Регистриран: 02 окт 2009 10:32
Skype: bgproximus
МПС: Aveo 5
От: Varna
Име: Proximus

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#12 Непрочетено мнение от Proximus » 01 ное 2011 13:23

stinbg, все пак поясни че 8-годишната Дачия е била нещо от рода на Соленца. И че ако влезеш днес в едно Сандеро, или дори Лоуган след фейслифт, то си изглежда отвътре относително прилично а педполагам французите са натиснали и за качеството. В момента базата на Лоуган е 13 000лв. За да й добавиш "стандартни" екстри като климатик и ел.огледала, джабове на задните седалки (!), пеплник (!) цената отива към 17 000лв и то с все куци мотори. И тук Волекса стои вече не толкова зле, ако приемем че предлага аналогично качество. Отделен е вече въпроса че едно Пунто Ево с наистина съвременни екстри като Старт&Стоп с-ма струва около 19 000лв.
Успеха на марката в БГ според мен зависи от това, дали първите опитали ще са доволни или ще се чувстват набутани.
На този фон новото Авео за около 20 000лв база (верно, с мн стандартни екстри) преминава струва ми се в друга ценова категория. Така че сравнението е неуместно.

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#13 Непрочетено мнение от stinbg » 01 ное 2011 16:56

Колега Авеото което съм описал към момента е налично на цената на която съм го написал (14 999) така че не разбрах кое сравнение е неуместно? Дачията не се сещам кой беше модела, но това няма значение, защото беше от "новите" модели с френски мотори и идеята ми беше да "покажа" какво е ниско-бюджетен автомобил и какви са "ниско-бюджетните" решения в един такъв автомобил. Като чета "екстрите" на китаеца определено ми е тъжно какво точно са описали като екстри за да "изпъкне" супер/топ нивото на оборудване - извинявам се но "заключване на вратите за деца" и "подсилени врати срещу удар" са неща които от 50-60 години никой не споменава като "екстри" и всички си ги имат.
Не казвам, че китаеца ще "умре" преди да се е родил - само казвам че към момента не съм впечатлен нито от цена, нито от качество, нито от екстри - пък било то и "заключване на вратите срещу кражба".
Относно изгледа и качеството на изработка - не трябва да се бъркат нещата - повечето китайски изделия наистина изглеждат толкова добре, че за момент човек може да се заблуди, че чак и ще вършат работата за която са предназначени - уви всички имаме достатъчно "опит" за да знаем какво означава китайско "качество".
Life's a journey, not a destination

Veseliq
Минаващ
Минаващ
Мнения: 27
Регистриран: 28 окт 2011 20:13
Skype: veseliq
МПС: Honda Accord 2004 i-CTDi
От: София

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#14 Непрочетено мнение от Veseliq » 01 ное 2011 17:09

stinbg написа:Аз не мога да разбера какво им е толкова евтиното на тези коли - за никому неизвестна марка 15990 лв. съвсем не мога да категоризирам като евтино. Супер топ екстрите всъщност са средно ниво на оборудване за повечето автомобилни производители - няма климатроник, няма 4/6/8 еърбега, няма парктроник, няма навигация, няма автоматична скоростна кутия, няма избор на двигатели и модели, няма още 100 неща за които не се сещам в момента и това е "топ оборудване" - извинявам се ама това си е "стандартно" оборудване с лети джанти. Погледнете само топ екстрите:
Колега, ако се опиташ да оплюеш нещо, да го иронизираш, винаги ще успееш. Къде видя изброените от теб неща за "топ екстри"? Въпросните неща, които си изброил, ги има изброени и на сайта на Мерцедес за Ц-класа в списъка със спецификации (О! Небеса!), ако ме разбираш. Аз виждам следния списък с "топ" екстри тук и не смятам, че на фона на тях то "педал за газ и спирачка" е нужно да бъдат описвани:
http://www.greatwall.bg/voleex-za-15-990-lv.-s-dds.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Климатична система
Висококачествена аудио уредба с 6 високоговорителя и усилвател 4х40W (системата има и MP3 и USB, това колко коли за 16 хиляди го имат)
15-инчови лети джанти (това колко коли за 16 хиляди го имат)
Предни и задни електрически стъкла (хммм, сещам се за Шевролет за 22 хиляди дето няма задни ел стъкла)
Електрически огледала и електрическо сгъване (оп, още една нетипична за тоя клас екстра)
Фарове за мъгла
Регулиране по височина на шофьорската седалка
4 дискови спирачки, ABS с EBD, спирачен асистент
4-сензорен заден парк асистент (дам, отново екстра, която я няма и на доста по-скъпи коли)
Предни въздушни възглавници (жалко е, че няма задни - това е минус)
Нисък разход на гориво
EURO 5 нива на вредни емисии

1,5 бензинов двигатели и мощност 97 к.с. (покажи ми базов автомобил без горните екстри за 16 хиляди с двигател около 100кс)
Възможност за монтиране на фабрична газова уредба (това също е доста нестандартно и хубаво за българския собственик - фабричен ГИ с течна фаза за 2 бона с пълна гаранция 5 год.)
5 години пълна гаранция или 100 000км пробег (повечето от другите в класа са с 3 години)
Екстрите не са кой знае какво, но са доста повече от това, което получаваш от друг автомобил с подобни размери в този ценови клас. Базов Chevrolet Aveo е 22 000лв (което е 30% отгоре) и макар да има други екстри в плюс, му липсват някои от изброените в горния списък като задни ел стъкла, лети джанти, парктроник. Но Chevrolet-а е по-висок клас, съгласен съм, това си личи и от цената му, нека говорим за коли, които струват 16 хиляди!

Дачия Сандеро струва 12 500 за базов модел, в който наистина волана и педалите трябва да бъдат описани като "екстра" - базовия модел дори няма радио, а заготовка - сам да си пъхнеш аудио ако искаш. Ако й сложиш климатик, аудио с usb (което получаваш за 16 бинки при Волекса), ел стъкла, по-мощния двигател дето пак е 90кс, а не 97кс и вече цената е към 18 хиляди. Добави и ел. огледала с прибиране и парктроник, които не знам дали има и си се понаиграл - топ модела на Сандерото е около и над 20 бона по спомен за горе долу същото, което предлага Волекса.

Стигаме до Пунто Ево, което е по-модерно, има Старт/Стоп, съгласен съм готино е. Дръпни си тяхната спецификация - там също се изброяват isofix седалки, трета стоп светлина и тн. За базовата цена от 18 900лв получаваш горе долу същите екстри (има и повече еърбеци), но има два минуса:
1.2 бензинов двигател 62кс
3 години гаранция

Малкия икономичен двигател всъщност за някои ще е плюс - за това и казах, че за всеки влак си има пътници. Но за модела със 1.4 105кс двигател цената отива на 22 бона, което прави колата с 30% по-скъпа от Волекса.

Това, което казвам е, че на реклама по билбордовете много коли изглеждат без пари. Обаче ако отидеш в магазини нещата стават много различни (самия аз съм минавал през това). Сега, ако Волекса се предлагаше гол като пушка, подобно на Сандерото, сигурно щеше да има версия за 9900лв, с което да впечатли потребителите, но явно са решили да заложат на това да предложат пълен с екстри автомобил с най-ниска цена в България за нивото си на оборудване и сравнително дълга гаранция (5 години ли 100 000км).

Да не говорим за Пикап със 150кс дизел за 28 хиляди (със същото ниво на оборудване и 122кс двигател следващия по цена е VW Amarok за 48 хиляди). Или 4х4 джип на отделна рама, бавни скорости и всички екстри за 33 хиляди - Дъстъра, дето е по-малък, по-нисък и с 85кс дизел струва толкова за подобни екстри.

Така поставени нещата остава проблема, че хората, които не са запознати с тях ги смятат за "китайски трошки" и не искат да се доверят. Разбираемо е и се надявам с времето да докажат, че не са такива - ако ли не, просто никой няма да ги купува. Но нека сме реалисти - хем искаме някаква качество (а те имат такова) хем искаме да е без пари, хем ако може и да не е китайско, ще е най-добре. Просто няма как да стане. Колкото и евтина да е колата, ако е пълен боклук накрая всички ще кажат "какво като са евтини - боклуци са си", а така - вярно, по-трудно е да се довериш, не изглежда болезнено евтино, но има шанс ако покаже сериозно качество, с времето да се усвои от потребителите и да спрат да го виждат като "китайски таралясник" - както стана с Дачия, които от символ на смях станаха една от най-родаваните марки, заради добрата си цена и сравнително надеждната работа.
Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#15 Непрочетено мнение от slowtraveler » 01 ное 2011 17:54

Колега, в повечето неща си прав - и аз съм на мнение, че времето ще покаже кое как е....
Но когато ми кажат 'двигател 2.4 бензин 136к.с.' единственото което ми идва на ум е - неикономична, стара технология...
Не знам колко би излязъл китаеца при такова оборудване, но утвърден кореец 2.0 бензин 163к.с., 6 скоростен автоматик, много еърбези (също странични и завеси отпред и отзад), up&down hill ассист, камера заден ход, парктроници, ксенони, LED дневни светлини, USB, Bluetooth, I-pod управление, металик излиза под 42х.лв... Механиката - около 38х.лв..
А ако решиш да се лишиш от автоматик, HID, двузонален климатроник и се върнеш на климатик с охлаждаема жабка, но си оставиш отопляеми седалки и т.н. можеш да слезеш и на 34-35х.лв...
Разликата съвсем не е толкова фрапираща...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”