Страница 3 от 3

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 04 ное 2011 20:21
от slowtraveler
ivelin123 написа:..... предлагат в момента са за сглобени напълно в Китай бройки, което ме навежда на мисълта, че е възможно цените да паднат при отваряне официално и сглабяне на колити в Ловеч!
Смяташ, че сглобена в Китай кола ще бъде по-скъпа от сглобена в България?!?!?!
Това нещо не го вярвам - в България труда като цяло е по-скъп..

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 05 ное 2011 20:30
от stinbg
Ха, адвокатът на китаеца г-н Veseliq, тактично е пропуснал да сподели с нас интересна информация изложена на сайта му, а именно - след изчерпване на промоционалните Волекси ( общо 200 бр. ) цената им се "завръща" към "реалната" такава и става 17 850 лв. за описания в момента модел с "топ" екстри, така че желаещите да "спестят" 1860 лв. от покупка на китаец - сега е момента, само 200 бр. са налични. То като се замисля, предвид факта, че до момента в китайския форум са регистрирани всичко на всичко 2-ма собственици, ако се продава с тази скорост, промоцията ще важи поне до 2020 година.
Ако сте по-скромни обаче откъм екстри винаги можете да си закупите китайчето в базов вариант за скромните 16 399 лв. но ще останете без китайски ал. джанти, китайски парктроник и прибиращи се огледала - ако можете да живеете без това - спестявате 1450 лв.
Наистина не искам да съм такъв песимист, но .... 18 бона за неизвестен автомобил пък макар и сглобен от Ловчалии някак трудно ще грабне претенциозния БГ купувач, но ... времето ще покаже.
П.С. не можах да кача официалната ценова листа, но тук я има http://forums.gwm-bg.com/topic/127-%D0% ... %BF%D1%86/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 06 ное 2011 13:46
от Veseliq
Колега stinbg, благодаря ти, че се регистрира във въпросния форум, за да предизвикаш спорове, да обиждаш, да се държиш подигравателно с потребителите, включително и с мен. Сега ме наричаш "адвокат" и твърдиш, че съм си спестил нещо, при положение, че ти дори не си прочел темата в която изписа толкова много глупости - тази ценова листа "след изчерпване на първите 200 бройки" седи от близо 2 месеца по спомен там, и както съм писал - не е официално потвърдена от никой. Това не е "официална ценова листа", пусната е от един от дилърите на марката и когато пратих запитване към Литекс те бяха потресени, че някой пуска информация, която уж и самите те нямат. Но не съм я махнал защото няма друга, по-добра информация. Ти изписа тон глупости в темата, в която ценовата листа е пусната в първия пост и е достъпна за публично сваляне. Ако се появи друга новина за цена на сайта на greatwall.bg лично ще се погрижа всички да разберат за нея.

Не разбирам омразата ти. Не знам как човек с такова отношение живее щастливо със себе си от ден на ден. В този форум можеш да продължиш да тролиш, да ме наричаш необразован, адвокат, каквото ти дойде, в другия форум, след като бях помолен и от няколко члена да се "справя" с заяжданията, които повтаряш във всяка тема без да имат връзка с идеята й - ти дадох бан. Това е първият такъв случай във форума - ако ме познаваше лично щеше да знаеш, че мразя да демонстрирам "права", че не желая да има комфликти и съм с изключително отворено съзнание към всеки, но кажи ми каква беше целта ти? Просто да оплюеш всичко във въпросния форум, да се изживееш като капитан планета и да спасиш десетки заблудени душици, които могат да се излъжат като купят стока, която не е минала твоето одобрение? Или да научиш Литекс Моторс как се прави добро ценообразоване, на база твоя богат опит в автомобилната индустрия (ако е така, най-добре пиши директно на тях, те не посещават форума особено много, а аз понякога им пиша само по въпроси, за които няма официална информация и хората се интересуват)? Или да изтъкнеш видими технически грешки в дизайна на автомобилите на база инжинерните ти способности? Сериозно питам.

Надявам се администраторите/модераторите на форума Chevrolet/Daewoo да не сметнат, че се заяждам, но тук виждам нападки към мен самия, освен обичайното плюене по въпросните автомобили, за това и не се сдържах.

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 06 ное 2011 16:14
от slowtraveler
Моля да се въздържате от лични нападки...
Не смятам да чета другия форум и да правя разбор кой прав и кой крив, но и не смятам за нормално проблемите и споровете в друг форум да се пренасят тук...
Предполагам, че Veseliq е имал възможност да сподели със stinbg мнението си в другия форум, и затова не е нужно тук да се продължава спора.
Освен това за персонално изясняване има ЛС |(

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 06 ное 2011 16:54
от The Stig
Офтопик:
Veseliq, stinbg обича споровете и използва малко по-остри думи... ние сме му свикнали. :)
Не защитавам нито едната, нито другата страна. Но за твърдението, че има само двама регистрирани притежатели на "китайци" , съответно толкова са и продажбите, изобщо не е вярно. Бройката на регистрирани притежатели във форума не може да бъде показател за продажбите(точен), най-малко вижте нашия форум.

Имам някакви наблюдения върху Hover(предишният модел)- като знам как се експлоатира, джипчето е читаво. Малко скърцане на пластмасите, без големи ремонти и проблеми, само смяна на съединител някъде след 100 000 км.

Много хора са заинтригувани от новата продукция, особено към джипа и пикапа, потребителят ще каже дали цените са ниски/високи...

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 23 мар 2013 17:08
от stinbg
За интересуващите се от китаеца поствам впечатления от собственик:

Минах вече 18400км. с колата като засега съм имал следните проблеми:
1. Дефектни задни амортисьори още от самото начало - сменени на 200км.
2. Тропане във волана (явно карето) - все още продължава и не е отстранен проблема.
3. Оправени кори в купето, които не бяха закопчани хубаво.
4. Отлепено ляво гумено уплътнение на покрива на колата. Залепено след това.
5. Задна броня в лявата си част, където се хваща за купето боята се бели, като според мен е заради прекалено притягане. Бронята и ламарината се притискат и явно от вибрациите се е обелила, като от ЛМ го замацаха с бяло и казаха "Може да го предявиш като щета към застрахователя". Изводите си ги направете сами. Интересно ако падне лака на боята пак ли щета да предявявам?
6. Неработещ датчик за задна скорост. Подменен гаранционно.
7. Според Литекс Моторс маншона на преден десен накрайник е за смяна, защото е започнал да се къса (колата беше на 15000км.). Казаха че в оторизиран сервиз ще го сменят гаранционно. Скоро ще го опиша като проблем в Митвас.
8. Много лоша осветеност на приборното табло при включени светлини, като при насрещно слънце ако не изключа светлините в никакъв случай не мога да разбера градусите, километрите или оставащия бензин. Решението засега е... дневни светлини, но срещу 500лв.
9. Отвратителна кора на таблото точно под предното стъкло. Прекалено тънка пластмаса, която с ръка се вдлъбва без дори да е нагрята, а като се нагрее лятото става като кашкавал. След известно време очаквам да се изкриви.
10. 5-тата врата дори и след корекция пак се затваря леко дървено, но не е болка за умиране.
11. Жабката се разтропа при преминаване на по-големи неравности или павета; шофьорската седалка поскърцва (тежа 60кг.), но не ме дразни иначе само трябва леко да се смаже.
12. 1-ва и задна никога не са ми харесвала как влизат, дори и след смяна на маслото на 5000км. Понякога като съм на първа и тръгна да изключвам към свободна скоростния лост така се изствелва , явно е бил под напрежение. 1-ва един път влиза като по масло, друг път трудно и все едно не както трябва.
13. При 80км/ч на 5-та при обределено положение на педала на газта се чува едно виене. Като подам повече газ или махна крака си и спира. Преди не беше така, като започна да го прави още докато беше топло времето. Скоро ще го споделя с Митвас.
14. Когато колага е студена и запаля докато е още на бензин в интервала 950-1050 оборота двигателя не работи равномерно и има силни вибрации. Цялата кола се тресе. Не знам дали това е нормално при студено време. Веднага след като превключи на газ дори в тези обороти няма проблем. За да могат да го погледнат в сервиз ще трябва да я оставя да пренощува при тях, за да може да я запалят докато е студена и е в тези обороти.
15. Гуменото уплътнение на багажника се разкъса заради затварящия механизъм на 5-тата врата, който докосваше уплътнението и го разкъса. Сменен в сервиз.

за по-заинтересовани http://forums.gwm-bg.com/topic/517-%D0% ... %86%D0%B8/" onclick="window.open(this.href);return false;

Мисля добре се справя за китайско изделие ...

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 23 мар 2013 17:57
от slowtraveler
stinbg написа:.....
Минах вече 18400км. с колата като засега съм имал следните проблеми:
1.......15
Мисля добре се справя за китайско изделие ...
Това сериозно ли? Та това са толкова проблеми на практически нов автомобил - 18х.км....
За мен горните повреди/забележки означават:
1. Много лош качествен контрол - пускане на дефектни автомобил в експлоатация (освен ако това им е нормалното качество, което ще е отчайваща констатация)
2. Лоша конструктурска мисъл - грешки в проектирането
3. Слаб сервиз

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 23 мар 2013 19:02
от miroki
Или кофти реклама от някой. Дори москвичите от Ловеч 4-5 години се караха безаварийно. Дори някои по 7 г.
Ако е истина или е уцелил практика на някой ученик или ....

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 23 мар 2013 19:06
от ogi
Бих бил сляп за тези проблеми, ако колите струваха по 12 хил. лв, продават се прекалено скъпо за качеството и реномето си. Трябваше да са като руските Лади 2105 и 2107 за нас.

Преди няколко дни спрях зад един СУВ GW и ми направи неприятно впечатление къде е разположена газовата бутилка - под купето, точно пред задната броня, изглежда ми, че може да бъде ударена лесно на черен път и твърде уязвима при удар отзад.