Страница 2 от 3

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 01 ное 2011 18:03
от stinbg
Колега разбирам прекият ти интерес да "защитаваш" китаеца бидейки собственик на сайта на китаеца, но ...
Ако обичаш чети какво съм написал първо - Авеото е 1000 лева по евтино с базовото си оборудване ( говоря за модела преди фейслифта, за китаеца е рано да говорим за фейслифт ). Екстрите които съм споменал са в топ нивото на оборудване на китаеца и в действителност са "базови" екстри за останалите автомобили, като изключим летите джанти. Опитах се да намекна, че това което се пробутва за топ ниво на оборудване всъщност е "база" - надявам се сега да ме разбираш. Аз си нямам сайт и не се налага да защитавам никой - гледам безпристрастно и с насмешка на "шума" около китаеца, който всъщност е за нищо и точно това съм описал в горните постове.
И да ти отговоря на въпроса - "1,5 бензинов двигатели и мощност 97 к.с. (покажи ми базов автомобил без горните екстри за 16 хиляди с двигател около 100кс)" - Ами Авео с по-малкия но по-мощен двигател с доста по-малко вредни емисии 1.4 - 101 к.с. за 15 397 лв. примерно - http://www.cars.bg/n8554" onclick="window.open(this.href);return false;
Не се заяждам с теб, просто съм запознат що годе с пазара и това с което ще впечатлиш леличките на мен не ми действa.
Не ми се занимава да правя сравнение на цялата китайска гама от 3 модела, но Дачия пикап е 14 000 без ДДС, не знам за какви 28 000 говориш.
Постарах се да направя сравнение на Волекса с еквивалентните Авео и Пунто и продължавам да твърдя, че са несравними въпреки огледалата дето се прибират и парктроника на Волекса.
Пожелавам на всички нови собственици на китайски возила да си ги карат и да се наслаждават на супермодерните технологии и множеството екстри!

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 01 ное 2011 18:42
от Veseliq
Аз нямам сайт за китаеца. Направил съм форум, в който няма да изтрия никое аргументирано мнение - положително или отрицателно. Вече има един собственик на Voleex-а, който е доста щастлив с колата си. Ако се появи някой, който е взел такъв автомобил и напише колко негативни работи има, пак ще оставя да седи темата на видно място, за да се предпазят другите.

За Авео-то - гледам обявеното на сайта. Преди фейслифта ок, цените не са били такива преди година предполагам - Волекса е по-модерен от старото авео и не достига класа на новото. Въпросната Дачия Пикап не я виждам да се предлага в България, а това, което се е предлагало преди време е пикап с единична кабина, с много по-малки размери и мощност, ниска проходимост - сравнението ми спрямо Амарок е по-уместно, като най-евтиния автомобил спрямо китайския пикап със същите размери и таргетирани потребители.

Но разбери, че не се опитвам да "впечатля леличките", защото аз нямам нищо общо с Литекс Моторс - аз съм един от вас, не от "тях". Не искам да задълбаваме спорове и не искам да излиза, че защитавам самия автомобил (просто казвам, че той не е толкова лош, колкото го изкарваш). Това, което искам да покажа е, че трябва да имаме отворено съзнание, да не оплюваме на ляво и на дясно автомобил, който ще се произвежда у нас. Завода ще даде работа на 2000 човека (което не може да се каже нито за новото, нито старото авео, нито за пунтуто, нито за някой кореец). Завода е най-голямата свежа инвестиция на пари в икономиката ни от години! Говорим за автомобилно производство, не за сладкарски цех. Китайците произвеждат най-много коли в света, имат заводи с капацитет, за който престижни немски, японски и корейски производители могат само да завиждат - развиват се и вървят по пътя на Япония и Кореа. Това защитавам, заради това направих форума. Ако произвдството заработи, продажбите потръгнат, износа си върви, марката започне да са налага в ниския клас, съм сигурен че ще има по-атрактивни цени, ще има модели на склад с отстъпки, ще има повече и по-атрактивни модели, тепърва ще се разширява и гамата и всичко.

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 01 ное 2011 19:10
от slowtraveler
За съжаление доколкото знам 'производство' е много силна дума за това, което ще се случва в Ловеч...
Подобно 'непроизводство' имаше без много шум и тук във Варна...
Готови автомобили идваха с кораби автовози, и се разглобяваха на пристанището :lol:
След което се експедираха към екс-СССР страни...
И бяха гордо сглобявани доколкото знам в Узбекистан като тяхно производство.
Постепенно започвам да ставам песимист в бъдещо развитие в България на каквото и да е...
Всяко що годе нормално производство бе унищожено...

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 01 ное 2011 20:30
от Proximus
Отдавна автомобилните производители "произвеждат" това което им доставят от целият свят. Нашите просто ще са в по-голямата си част китайски. Като си купиш Ауди знаеш че купуваш немски автомобил, и през ум не ти минава че има голяма вероятност платките на електрониката да са наситени в Ботевград, с китайски елементи, а сензора мерещ температурата на изгорелите газове на дизела от SensorNight пак в Ботевград. А пък Epiq EA, са просто доставчик на Валео, които пък вече работят с конкретният автомобилен производител.
Ще видим как ще тръгне производството/сглобяването, но във всеки един случай 2000 нови работни места в Ловеч, дава шанс за развитие на целият район. Аз като се сетя в Епик (тогава 2000 души персонал) работеха хора от цялата околия + София.

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 01 ное 2011 20:33
от ogi
...но ще правиш ремонт на част за над 2000лв за 10 годишна кола.

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 02 ное 2011 00:45
от miroki
Аз съм твърдо за да има завод в България.
И вероятно ще съм собственик на такъв автомобил, естествено поне доказал се с 10 години и порядъчно километри зад гърба си.
Точно проблема на Дачия е водещия, дали да очакваме подобен старт и тук и да си закупим моделите от следващите серии. ( да не забравяме , че Дачия стартира с хубав, доказан двигател - противно на това което прочетох в едно мнение по-рано и изживя поредица от грешни модели). Т.е Дачия с една крачка напред заради двигателя.
Аз със сигурност няма да закупя кола (или поне модел) която не е карана по нечии пътища безпрепятствено поне 10 години. ( не държа да е точно нашите пътища, въпреки, че е голямо мерило)
Та нека жънем тогава. Сега е сеитбата.

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 02 ное 2011 20:25
от stinbg
Мiroki аз мисля, че никой не е против в БГ да се произвеждат коли, както и да се купуват в последствие - евентуално. Но това е причината да пусна въпросната тема - колите които ще се произвеждат тук са прекалено скъпи според мен за нулевата популярност която имат ( както сам казваш, човек обича да играе на сигурно в повечето случаи, а ако не то поне да е на ниска цена ). Ниската цена обаче не играе в случая с китаеца и дори се очаква поскъпване след като отмине промоцията с "топ" оборудваните модели.
За мен лично не паднат ли с 20% поне китайските цени, надали безработицата в Ловеч ще запази ниски нива. Но може и да греша - дано!

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 02 ное 2011 20:49
от akolevutd
Да ги бяха пуснали за по 10 000 - 12 000 лв първата година ...
Аз за 16 500 мога да си купя Шкода Фабия Комфорт (кажи речи същите екстри само дето е с по-слаб двигател, което не е от голямо значение за градски бръмбазък) http://www.skoda-auto.bg/BGR/prices/Doc ... 092011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
А шкодата си е шкода...

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 02 ное 2011 21:19
от ivobivo
Ами в далечната 1992 когато никому неизвестните у нас Hyundai пробиваха пазара с модела си Pony, ние също тогава си купихме както братчеда я нарече "корейска жигулка" Pony Sedan - базов модел с 1.3 карбуратор. Колата струваше 7300 USD кеш и алтернативата за нас тогава бяха Ford Escort 1.3 за 9300$, Peugeot 309 1.4 за 9800$ и Mazda 323 седан 1.3 за 10300$ - всичките с аналогични "екстри". Избрахме Понито заради безобразно ниската цена...
Ами до ден днешен и вече на 20 години "Пончо" си е пушка и бащата си го кара, а повечето Ескорти и 309-ки изгниха...а тогава Пончо струваше с поне 25% по-малко от всички алтернативи на пазара защото тогава наистина пробиваха пазара...и сега исках да си купя нов Hyundai, но вече не ми стигнаха "точките" и си взех един много намален Шевролет Лачети с всички екстри за модела :P
Според мен ако "китайчето" Волекс беше с оборудването с което се предлага сега за 16 000 и беше на цена да речем 13-14 хиляди лева щеше да е много по-конкурентно...е това е само моето скромно мнение :handshake:

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 02 ное 2011 21:24
от ivelin123
Шкодата с параметрите на Волекса, мощност-екстри и т.н., няма да е 16к, а 20на поне, вгледайте се в тази ценова листа,и тогава давайте коментари.

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 04 ное 2011 13:36
от stinbg
"Шкодата с параметрите на Волекса" - колега параметрите на Волекса са китайски джанти ( в Маргел има колкото и каквито искаш на цени около 100 лв/бр. заедно с гуми по 40 лв/бр. ), китайски парктроник - 30/40 лв., китайска музика с китайски колони - 2/3 лв/бр. Както и всичко останало китайско на борда - може ли да не сравняваме Шкода/Фолксваген Груп с китаеца - дори голяма част от частите на Шкода да са произведени в Китай, качеството им съвсем не е за подценяване. Няма нужда да сравняваме "истинско" с "китайско", защото ще попитам как така телевизор Сони струва 2 пъти повече от телевизор Санг, пък било то и двете да се произвеждат в Китай - отговора е елементарен - Волекса няма нужда да се "напъва" да струва колкото Шкода,Фиат,Шевролет или др., защото Волекса е "САНГ" в автомобилния свят и ако цената не е наполовина, то трябва да е драстично по-ниска от тази на истинските автомобили (това за да се купува де иначе пазара е свободен, ако искат да си го пуснат на цени за Мерцедес).

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 04 ное 2011 17:07
от ivelin123
Добре да я сравни 1.5 двигател на Волекса- който двигател да подчертая е от мицубиши и е напълно конкурентноспособен на двигател от ВАГ-груп, и в ценовата листа двигател 1.5-6 при шкода, и виж цените, че шкодата е 4000лв по скъпа, за тази разлика говоря!! иначе ако пренебрегнем мощността на двигателя и смяташ, че 1.1-2 кубика ти стигат безспорно шкодата е по разумния вариант!

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 04 ное 2011 17:54
от slowtraveler
Колега,
ДАНО поне малко да е обърнато внимание на качеството....
Това, че двигателя е на мицубиши нищо не значи.... Тя и тойотата ми бе с 'японски' двигател, ама проблемните бутала не бяха японски. Проблемния вентилатор и диференциал - също..

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 04 ное 2011 18:48
от stinbg
ivelin123 написа:Добре да я сравни 1.5 двигател на Волекса- който двигател да подчертая е от мицубиши и е напълно конкурентноспособен на двигател от ВАГ-груп!
Хубаво е че подчертаваш колега, защото от Митсубиши определено не знаят, че този двигател е техен. Не че те си нямат 1.5, но той няма нищо общо с китаеца, нито като мощност, нито като вредни емисии - разбирай по-добър е във всяко отношение.
Волекса от друга страна си е със собствено производство двигател - не бих заложил 500 000 км пробег, колкото спокойно бих дал на всеки двигател произведен от ВАГ, но това са подробности, които не съм подчертал. Разбирам, че искаш да "защитиш" мнение, но ти е много слаба обосновката.
Китайците са си дали 100 000 км гаранция с което си мисля, че малко са се надценили, но това само времето ще покаже.

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

Публикувано: 04 ное 2011 20:09
от ivelin123
Друг момент е , че се чува в публичното пространство, че в този завод ще се разчита на приходи от рекспорт за други страни, така че може би затова са височки цените, а и самия завод доколкото знам не е отворил още, и колите, които се предлагат в момента са за сглобени напълно в Китай бройки, което ме навежда на мисълта, че е възможно цените да паднат при отваряне официално и сглабяне на колити в Ловеч!