HHO генератор

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
emil nikov
Напреднал
Напреднал
Мнения: 415
Регистриран: 30 юли 2010 22:32
МПС: Daewoo Leganza
От: burgas
Име: emil nikov

Re: HHO генератор

#151 Непрочетено мнение от emil nikov » 26 ное 2012 23:52

Съгласен съм да ида при Стефан Панайотов да ми даде да тествам въпросния автомобил.Къде и кога?

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: HHO генератор

#152 Непрочетено мнение от stinbg » 27 ное 2012 23:15

Стефане открих ти сайта - нали държеше да се запознаем с "ФАКТИТЕ" - запознах се и за целта първо искам да се извиня на всички четвъртокласници, особено ако има такива, които четат форума. Извинявайте четвъртокласници, ама Стефчо ще го местим в детската градина - попаднал е погрешно при вас.
Но да се върнем на "ФАКТИТЕ"

От сайта на Стефчо ...
stefan.panayotov написа:При евентуален пропуск в системата тъй като е летлив Газа на Браун се „изпарява” нагоре за разлика от пропан-бутана и метана които се натаяват...
..Водородния генератор (HHO генератора) е предназначен за всякакъв вид ДВГ работещи с бензин, дизел, пропан-бутан или метан
Стефчо, Стефчо - поне малко от малко прочети нещо - ясно е, че си на лов за балъци ама ще попаднеш на някой не толкова "ограничен" колкото ти се иска и ще му стане ясно колко не ти е ясно - метана също не се "натаява" понеже е по-лекичък и го влече и него като вълшебния газ да ходи в небесата. И понеже сме отворили темата ГОРИВА, това дето гори дизеловия двигател се казва нафта, а не дизел - разбирам че правиш аналогията от бензинов двигател и бензин, ама тя не е точно така - питай батковците от четвърти клас, ще ти обяснят по-подробно.

Втори цитат от сайта за лов на балъци със собственик - Стефан Панайотов
stefan.panayotov написа:В сухата клетка, от специален електролит (вода и катализатор), с помощта на електролиза, молекулата на водата се разделя на две свободни молекули водород и една кислород – това всъщност е „Газ на Браун”.
В по-горните класове, учителката по химия ще ти обясни, че два или повече атома като се свържат помежду си се получава молекула, а като ги разделиш поединично са си атоми - ама това са подробности де ...

Тук става още по-интересно ...
stefan.panayotov написа: Освен това Газа на Браун гърми с имплозия – тоест обратно на експлозия. ... Имплозията е създател, а експлозията разрушител.
Всичко гореспоменато може да се "преглътне" някак понеже не си единствения, който не е внимавал в час, а и в живота по принцип. Да обясняваш обаче "научно" как работи генератора на чудеса създавайки ИМПЛОЗИЯ :ches: в същото време в което основното гориво създава експлозия някак ми звучи малоумно ...
Това ще ти го обясня аз, защото четвъртокласниците няма да могат да ти го обяснят добре.
Двигателите с вътрешно горене работят благодарение на процес при който в следствие на изгаряне на някакво гориво, създадената горивовъздушна смес се нагрява и в следствие на това нагряване се разширява от което идва повишаване на налягането, което от своя страна спомага за избутване на бутало, което бута една мотовилка на един колянов вал, който пък превръща това постъпателно движение във въртеливо. Знам че ти е трудно, но по-просто от това не може.
Та връщаме се в горивната камера където основното ни гориво (нафта или бензин или ако държиш може и дизел да ползваме) се опитва да избута буталото вследствие на разширението, а твоя вълшебен газ създава в същото това време свиване (имплозия), като обезсмисля съвсем усилията на горката нафта. Интересното е че колкото повече вълшебен газ вкарваме в цилиндъра, толкова повече гориво пилеем на вятъра - добре че вълшебния газ е в нищожни количества, че иначе разхода щеше да се увеличи не само с онези 3-5% ами с 20-30 и тогава последния ТИР-аджия дето си измамил ще ти вземе мярка с ключа за гуми.

Най-ме грабна обаче завършека "Имплозията е създател, а експлозията разрушител."
Може ли да добавя към тази крилата фраза още една - "А Стефчо е измамник ..."
Последна промяна от stinbg на 28 ное 2012 00:14, променено общо 1 път.
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10231
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: HHO генератор

#153 Непрочетено мнение от Izparitel » 27 ное 2012 23:55

Ще призова да не се поддаваме на емоции и да не се използват квалификации или обиди спрямо други участници!
Аз например се впечатлих от твърдението "Ние сме способни да направим метал от вода." /ако става въпрос за същия сайт/.
Би било добре твърденията в сайта да се окажат верни и да заработят в практиката. Все-пак свръхпроводимостта например се оказа "нестандартно" явление което може да се постигне реално.
Аз за сега ще чакам резултатите от независими професионални изследвания. ddcomp


П.П. (sorry) Гледал съм друг сайт за ННО /Браунов газ/ в който има същите твърдения за имплозията. Благодаря на stinbg за това, че ми обърна внимание, както и, че направи корекции в предния си пост.
Поправете ме, ако греша, но при изгаряне на смес от кислород и водород първоначално се развива висока температура и има разширение на газовете, създава се високо налягане и едва след това налягането се понижава, т.е. първо има експлозия последвана от имплозия.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6314
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: HHO генератор

#154 Непрочетено мнение от slowtraveler » 28 ное 2012 08:14

Относно имплозията - колеги правиха експерименти с няколко клетки, и при единия експеримент бяха ползвали бутилка от кола за воден затвор. При взрива се била 'вакуумирала'...
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#155 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 28 ное 2012 11:52

Искам да обърна внимание на администраторите да усмирят пишещите в сайта. Не за първи път се позволяват обиди. Аз никого не наричам по никакъв начин.
За имплозията искам да кажа колегата многознайко който за разлика от мен не е прекъснал да учи до 3 клас а е преминал в 4 и там е научил доста неща за химията и физиката като науки.
Брауновия газ който се подава в ДВГ е много малко количество и как гърми с експлозия или имплозия няма значение. В този случай той изпълнява ролята на катализатор на горенето - ползва се температурата му за да се разпали по бързо и по-добре основното гориво и по този начин да изгори по пълноценно.
Искам отново да кажа на знаещите - Газа на Браун не е гориво в този случай, а катализатор на горенето. Ако беше гориво разсъжденията и ученото в четвърти клас са абсолютно верни, но тук говорим за катализатор на горенето, който помага на основното гориво да изгори по-добре.

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#156 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 28 ное 2012 11:59

emil nikov написа:Съгласен съм да ида при Стефан Панайотов да ми даде да тествам въпросния автомобил.Къде и кога?
Колега за теста трябва да дойдеш във Варна. Моля да изчакаш малко защото ще пътуваме в чужбина - в Мароко. Там започваме един много голям проект. Ще се върнем преди нова година и тогава ще завършим един автомобил наш тестов на който сме внедрили нови разработки не правени по света и тогава хем ти ще си направиш теста хем и ние ще тестваме новата система.

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: HHO генератор

#157 Непрочетено мнение от stinbg » 28 ное 2012 12:27

Колега Панайотов, аз вече се извиних на четвъртокласниците заради това, че ги сравних с твоите знания. Ще избягвам да те сравнявам занапред, просто защото ми е все по-трудно да установя умственото ти равнище - все пак трябва да се съгласиш, че покрай градивната критика сайта ти може да изглежда доста по-грамотно написан и да привлече повече клиенти готови да заплатят за чудото което предлагаш.
Сега имам простичък въпрос към теб - децата няма да ги занимаваме, за тях е ясно че знаят отговора - ако 3-ма бутат една кола (посредством експлозия/налягане) и Браун мине наоколо и срещу скромно заплащане реши да им помогне, като застане да бута срещу тях (имплозия/вакум), дали ще им е по-лесно на 3-мата. Пропуснах да спомена, че Браун си влачи с него си някакъв генератор на чудеса и го върже и него към колата която бутат, за да им "олекне" още повече на тримата. Та въпроса ми е какво точно чудо трябва да произведе генератора на чудеса, че хем да не тежи на останалите, хем пък и някак си да спомогне противоположните сили да се съберат и да станат повече или на математически език 3(пичовете дето си плащат)-1(Браун)-1(генератора на чудеса) = 5 :ches: .

П.С. Стефане, не си играй с огъня на вълшебния газ, щото някой таксиджия дето си измамил така ще те изпържи, че няма да си мислиш за чудеса и по Коледа. Айде със здраве!

П.С.2. Много добре си се ориентирал за Мароко - все пак балами има навсякъде, само не се задържай много - като монтираш 5-6 чудеса бягай и ДИМ ДА ТЕ НЯМА!
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
Noel
Минаващ
Минаващ
Мнения: 45
Регистриран: 19 май 2009 18:18
Skype: noel1960
МПС: Daewoo Nubira
От: Sopot
Име: Noel

Re: HHO генератор

#158 Непрочетено мнение от Noel » 29 ное 2012 17:36

Нарочно изчаках да застуди времето за да мога или да затвърдя или да опровергая за себе си “постиженията” . Описанието за думичката ФАКТ е следния : ” Факт е нещо, чиято истинност може да бъде доказана научно или логично. Факт обикновено е нещо, което се е случило в действителност и чието съществуване е безспорно и не подлежи на съмнение.”
За мен е факт , че разхода ми за гориво намаля. Факт е , че вместо три пъти в месеца зареждам два пъти.Следователно това което е монтирано на тази кола при тези условия върши някаква работа . Дори двама научни сътрудници и един професор да дойдат да ме убеждават в противното заедно с 100 човека които са слагали и са казали, че няма файда , не могат да променят факта , че моя джоб усеща ефекта от това недоказано научно нещо.Може би се заблуждавам, сигурно вечер някой ми налива гориво само и само да заблудя тук присъстващите. :) Не ми пука. Ако налива така да е , Утре вечер смятам да отида на ресторант с парите заделени в разход транспорт, и ако стомаха ми усети някаква имплозия значи – наливат ми гориво, ако усети експлозия значи всичко е ок. :D Сега ще слагам втора клетка и когато се получи някакъв резултат , без значение положителен или отрицателен ще пиша .
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: HHO генератор

#159 Непрочетено мнение от stinbg » 29 ное 2012 19:21

Колега, сложи си направо още 2 клетки и недей да ходиш по бензиностанции - само по ресторанти (то малко кофти, щото ще наддадеш ама кво да се прави - едното за сметка на другото).

Съобщение от модератор:
Може ли повече насочени мнения, отколкото лични нападки и обиди?
ogi
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: HHO генератор

#160 Непрочетено мнение от stinbg » 29 ное 2012 21:27

Относно ФАКТИТЕ:

1.От: Водородна клетка на Паджеро
Преди време, мой познат си монтира ''бълбукатор'' на Фиат 1.9 обикновен дизел. Освен, че сложи в джоба на търгаша 500 лева, който му продаде и монтира въпросната джаджа, друго положително май няма.
От разговора с него само разбрах, че генератора много товари със зареждането си мотора и го спъва. По този начин се получава обратния ефект.

2.От: jeep , разход и една алтернатива
Днес направих едно засичане с този Браун газ ;-)
Теста беше на газ + браун газ. Разхода със и без включен бълбукатор е един и същ 12.01л/100км по един и същи маршрут извън града. Само по борд комп. ми показва завишен разход (при включен бълбукатор) с 2-300гр. от действителния.
Скоро теста ще го направя и на бензин ;-)

3.От: jeep , разход и една алтернатива
Такаааааа.......
Резултатите от днес са прекрасни.
Производителността на газ е огромна.
Дори обмислям това което не мога да изгоря да го продавам по 1лв/л
Само трябва да помисля как да го съхранявам Да го бутилирам ли ........

Таааааа, Тази система е супер
За желаещи - тя се продава в най-лошия случай се подарява.
За въпросното се изръсих 950лв и 100лв монтаж от вчера.
Има ли желаещи ??????

4.От: jeep , разход и една алтернатива
Аз не го вярвам това за икономия дали има. Не го вярвам и за повече вървеж. Това са си халюцинации на човека с експериментите.
Имам Бълбукатор, аааааа сега ще кажете че е малка клетка
Да ама не съществува достатъчна ..... за да произвежда количеството за да има ефект.

В момента ефекта е ясен, завишен разход с 2-3л/100км и автомобила губи динамика.
Единствената "файда" е ако евентуално почиства нещо в цилиндрите (при профилактично използване).


5.От: jeep , разход и една алтернатива
В града с 5 минути по късно да тръгнеш в час пик може да отлепиш и до 2 литра на сто разлика. Истината е дино-тест, два ръна един след друг в еднакви условия, ако има далавера купуваш набулбатура, ако не връщаш на продавача и си с малко кинти назад вместо с много. Аз съм склонен да вярвам на колегата 0887504600 , той говори от първо лице, купи, тества, призна си че се е набутал, като в същото време беше един от феновете на НАБУЛБАТОРА преди да го тества. И аз имам колега който кара с "перпетум мобиле", в началото беше много загадъчен подхвърляше това онова, уж голям келепир. Два месеца така, после почна, по джоба се усеща икономия, мощност, настройки, модулатори, и накрая го сложи на едно рено 20 годишно дето го кара баща му(уж че имал нужда повече от него),не си признава набулквацията , и спря да говори по темата. Наблюдавай го този твой колега , почне ли да търси модулатор, амперметър, да усеща разхода по джоба, или да прави софтуерни настройки, тръгнал е по наклона , признае ли си до седмица две, усетил се е. Ще е интересно да кажеш след 2 месеца примерно мнението му.

6.Публикувано 26 април 2011 - 17:42 AUDI CLUB BULGARIA
Нибачка това бре колега. Никой няма да се хване на бас. Аз имам един "фабричен" и файда от него йок За това че не вярвах на това че е набълбукатор сега съм със 1100лв по беден
Държа си го бълбукатора и си карам с него поне някой грам да произведе, та поне до 2025г го избия

7.Публикувано 26 ноември 2011 - 09:43 AUDI CLUB BULGARIA
аз лично познавам двама човека дето си поразсипаха колите с подобни начинания ,иначе отначало викаха че много сваля разхода......

8.www.lancia-bg.com
Мой познат му монтираха на Фиестата-дизел т.н.водородна система/клетка...За 2-3 месеца не успя да установи някаква икономия на горивото.Когато зададе въпросът-защо,то от "сервиза" му изтъкнаха причината че двигателят му е пътник и един вид това е генералната причина за да не се усеща икономията...За капак един ден както си стоях в магазина се чу страшен тътен/гръм отпред.Изскочих и познайте - бяха се пръснали колекторите на този познат на Фиестата
Така че това което каза Марио напълно съвпада и с моето мнение-за мене това е загуба на време и пари...

9.www.lancia-bg.com
Съседа си купи такова - дали произвежда водород - произвежда, при подаване на огън - гърми. Първия ден каза че разхода му паднал с 25 %, да ама след 10 дни си призна че няма никаква промяна в разхода за пробег от 1000 км. Това с турбодизел. Един друг фен си играе с БМВ Е46 бензин - и там ефекта за сега е нулев. Мани, ами едната клетка си играх и да я слагам с пълното съзнание, че е безсмислена глупост и знаеш ли как хубаво каза тряс като го запалих, не вярвах че ще гори. Освен, че пръсна "бълбукатора" друго не стана

10.http://www.vwclub.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
моят първ резултат- 9 кг метан/100км градско.Клетката е с производителност 2.2 л/мин. не усещам икономия, имал съм и подобни и по- високи и по-ниски резултати на градско каране.Пасата е с двулитров двигател с обикновена метанова уредба/не ГИ/карам само на метан...вкл старт на двигателя.разлика в динамиката също няма.

Най-систематично и подробно е подходил колега Steve70 от БМВ форума - труда му относно НаБЪЛБУКаторите определено заслужава похвала - 4-ти пост
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4c816ebe54" onclick="window.open(this.href);return false;
Life's a journey, not a destination

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#161 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 30 ное 2012 09:10

Абе колега stinbg - как не се умори да злословиш Че четеш форуми го разбрахме , ама ти не разбра ли че по форумите за да стигнеш до истината трябва да четеш внимателно а не отгоре отгоре. Ти си толкова отрицателно настроен че няма шанс да те убедим в противното - затова спирам да споря с теб. Само последен коментар - кой и колко ти плаща да цитираш само отрицателните коментари на хора които нямат хабер какво става и да плюеш толкова настървено. С такъв яд може да говори само човек който мрази нещо и някого по някаква причина или човек който има някакъв интерес прилагането на Газ на Браун да се забави, защото развитието на технологията не може да се спре - пазара го иска .

lada2110
Минаващ
Минаващ
Мнения: 44
Регистриран: 03 мар 2010 22:16
МПС: ВАЗ 21104
От: Лакатник

Re: HHO генератор

#162 Непрочетено мнение от lada2110 » 30 ное 2012 11:04


Предлагам да гледате ей това видео внимателно. В него искачат няколко реални проблема пред реалната употреба в една нормална кола, в една съвременна нова с модерен двигател направо... без коментар. Друг проблем е нужната енергия за производство на достатъчно газ, 20А консумация средно, особено на празен ход, типично даван по тия сайтове в общи линии е убийствен товар за алтернатора на ниски обороти т.е. става товар на двигателя. Да не говорим за дебита който е упоменат, а именно там се говори че произведения газ е смес от кислород и водород, готова за горене смес, та може да си го сметнете колко такъв газ е необоходим да работи един мотор да речем като моя 1.6 на празен ход, грубо, изключвайки другите проблеми. Все пак като се разделя водата кислорода не изчезва в друго измерение. :D

Иначе в линка на stinbg е спомената колата на оня японец дето я направил да се движи на вода само(според мен е някаква горивна клетка това и електромотор), но слушайте че консумацията която се упоменава е 1л. вода на час при 80км/ч, което е драматично повече от така твърдените масово "доливане веднъж на 20000км" или пък "веднъж на седмица" или подобно.

Аз мога да си направя такава горелка сам, но за кола не съм си го и помислял, пък и свободното време е друг въпрос. Затова карам на метан като разхода ми се движи 3.6кг/100кг извънградско до 4кг/100км смесено, засега това е най евтиното масово решение за реална икономия.
Според мен МПС-то на бъдещето е електрическо, въпрос на време е само да стане основно по света.

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: HHO генератор

#163 Непрочетено мнение от stinbg » 30 ное 2012 12:54

stefan.panayotov написа: ... С такъв яд може да говори само човек който мрази нещо и някого по някаква причина или човек който има някакъв интерес прилагането на Газ на Браун да се забави, защото развитието на технологията не може да се спре - пазара го иска .
Стефчо, освен че ми плащат ДЕБЕЛО от ШЕЛ и ОМВ (преговарям и с ЕКО) си имам лична непоносимост към всички видове измамници и най-вече такива, които поради факта, че не всички хора са технически грамотни използват незнанието им за да трупат средства на техен гръб. По комичното в случая е че ти бидейки също технически неграмотен описваш нещата на някакъв си твои литературен език и вече започвам да си мисля, че собственото ти незнание те кара да си вярваш - както е казал Бъртранд Ръсел - "Досадното на този свят е, че идиотите са уверени в себе си, а умните са изпълнени със съмнения" при теб съмнения не съществуват.
Ако си забелязал не се съпротивлявам срещу газовите уредби (те щото ШЕЛ си плащат де), както и нямам против всичко изложено логично и с ФАКТИ (за твоите романтични описания вече се разбрахме, че не са факти). Ти обаче отказваш да отговориш на елементарни въпроси - съгласих се с теб, че нещо се произвежда в тази клетка, съгласен съм и че гори с ИМПЛОЗИЯ, продължавам да очаквам обаче смислено и логично обяснение на въпроса как така нещото помага докато пречи? Ей това ако ми го обясниш млъквам и си записвам час при теб да ми монтираш чудо за Коледа.

Публикувано на: 14 Окт 2011 21:43
stefan.panayotov написа:А забравих другата седмица ще правим точно това което ми препоръча - с апаратура ще мерим и записваме какво става с двигателя с и без газ на браун ще го заснема и ще го сложа в интернет да го видиш.
Между другото дойде ли другата седмица за да видим какво става с резултатите? По мои сметки от 14 октомври до 30 ноември са отминали около 6 седмици, а да и една година ...

П.с. Както вече те посъветвах, нали си стар познайник, по форумите трудно ще пробиеш, защото повечето хора са технически грамотни и за разлика от теб отдавна не вярват в чудеса. Насочи усилията в заведенията ************ ************* ************** ************** ************* ************ ********** ********* *********.
Съобщение от модератор:
Част от съдържанието на поста е премахнато от мен заради наличие на неприемливи нападки към потребител от форума.
Izparitel
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: HHO генератор

#164 Непрочетено мнение от todortv » 30 ное 2012 13:55

Този го дават постоянно по новините. Постигнал по негови думи "коефициент 3" и апаратурата имала 70-80% повече к.п.д. от другите
начини за отопление. :lol:
Видео.
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10231
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: HHO генератор

#165 Непрочетено мнение от Izparitel » 30 ное 2012 14:58

Не успях да се ориентирам за последния случай от къде ще се появи допълнителната енергия. При климатика е ясно от къде идва, но това като го гледам е някаква затворена система отделяща повече енергия от тази която постъпва в нея и ми прилича на Perpetuum mobile.

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”