Писал съм в този форум по една друга тема. Видях, че се коментира и Great Wall. В случай, че някой е погледнал въпросния форум, аз съм "admin" или този, който го направи. Във форума няма цензура, хората си пишат каквото им е на сърцето, но не за това се включвам.
martinich написа на 30 октомври 2012 - 08:08 :
Eдно подобно описание на волекса, моля.
Аз карах Волекса, като част от промоционален тест драйв, за който ме поканиха, знаейки, че притежавам форума. Реших да не пиша ревю на колата по точно тази причина - за да не изглежда нагласено (аз нямам нищо общо с Great Wall или Литекс, кефя се че има завод в България и толкова).
Първо - Волекса, който ми дадоха бе на 4000км, произведен в България. За 4те дни които Волекса беше при мен, го карах на заварка. Разбирайте на прекъсвач през цялото време. Карах я общо към 500км, градско, магистрала и извънградско.
Предимства:
- колата определено има мощност, 100те й кс стоят прекрасно на това малко купе. Супер е за изпреварвания. Силите й свършват на магистралата с точно 170км/ч по километраж, 163 по GPS. Това е на 5та, не знам дали щеше да опре прекъсвача на 4та с тази скорост, че да опитам да изцедя още малко във високите.
- газовата уредба е просто невероятна - течна фаза, без изпарител. Дава поне толкова мощност колкото бензина (от Литекс твърдят, чрез дино графики, че се вдигат няколко конски сили защото LPG-то е с по-високо октаново число, а разхода на газ винаги расте, защото калоричната стойност на газта е по-ниска). С моето нечовешко каране, не успя да направи повече от 10 разход градско с климатик често.
- аудиото е страхотно, хубав бас, има usb & mp3 cd с 6 колони, което не е за вярване за тези пари
- климатика работи супер (тогава беше горещо), макар че си взима своето от мощност и разход (като всеки климатик)
- фаровете са много добри
- има ел огледала с прибиране, пак за тия пари евала, ел стъкла на всички прозорци са друг плюс
- има и парктроник
- лети джанти с читави гуми
- уредите са удобни, седалките също, отпред и отзад (аз съм 1.87 висок, пробвах ги и двете)
- 5 год гаранция с горните екстри за 15к лв, сори ама алтернативи няма - Дачия Сандеро с тези спецификации е към 19 бона (пак 90кс двигател, не 97)
Недостатъци:
- багажника е миниатюрен. Едно сакче, една раничка и толкова. Ако не се возят хора отзад могат да се дръпнат напред задните седалки и има място. Но иначе забравете за 4 човека с багаж за морето.
- не добре изолирано купе, над 120 вътре става много шумна (това е малка кола за града, нормално). Над 140 не можем да се чуем добре какво говорим.
- имам съмнения с противокорозионната защита - дали са добре покрити калници и тн. Може и да започне да гние на 6-7-8 години.
- практроника се бърка лесно от всякакви препядствия, но аз до сега кола с практроник не бях паркирал толкова
- двигателя не е толкова икономичен, колкото другите с тази мощност - за сравнение се сещам Dacia 1.5 MPI, Авео, Пунто и тн - средния им е около литър надолу за подобна мощност. Аз лично не бих препоръчал колата да се вземе без газ така или иначе. А газта я прави по-икономична от всички други алтернативи (не знам дали някой друг предлага кола в този клас с газ без да пада гаранцията, поправете ме ако греша)
- във форума хората много често се оплакват от проблемно каре на волана, фабричното трябва да се смени скоро след покупка, почва да тропа волана (не съм го изпитвал, не знам как да го опиша)
Това е, който иска да пита още нещо да пита. За мен колата за тия пари е супер. Не че бих си я взел - аз съм по по-големите седани (както се вижда от сигнатурата ми).