Страница 4 от 6

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 14 дек 2011 22:27
от ivoachov
Izparitel написа:
Офтопик:
ivoachov написа:ето, поне две години гаранция на акумулатор ще има, жалко ,аз се зарекох да не слагам повече български, всъщност, с оригиналния съм вече 5.5 години, нашенския дали ще изкара толкова?
Аз до сега все "Искра" съм слагал на колите и са ми изкарвали по около пет години. Последните два ги смених преди да откажат съвсем за да не ме изненадат някоя зимна сутрин неприятно, така, че не знам колко още биха издържали.
ами мен точна искрата ме изненада, само, че на дизелов автомобил 700Ач три години, сега си взех бош с три години гаранция, не знам, не съм черноглед, и не отричам всичко българско, но.... истината е ,че нямаме стандарти на работа, пък ако имаме, то са ни наложени и все гледаме да ги избягваме, ....... надявам се в този завод /ловешкия/ да се работи по утвърдени добри производствени практики, но пак се съмнявам, работил съм в уж най-добрата фармацевтична компания в бг, е ако може машината да работи 25ч от 24 възможни , го правеше :D ебати и практиката..и после искаме качество, няма как , като се гони количество

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 15 дек 2011 01:41
от авео
Има друга тема за акумулаторите-пишете там. За китайските коли: Вече засяках джипа с пловдивски номера: изглеждаше много добре с лед стопове и неоново осветление в купето. Волекс 10 също вече се търкаля с пловдивска регистрация.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 18 яну 2012 00:02
от Trialer
Волекса си е супер за градска кола за някоя дама. Какво толкова... За извънградско- дума да не ства, най- вече откъм гледна точка на сигурността.
А в Орландовци малко преди Коледа, един пикап издрифти пред мен ... оказа се, че отиваме на едно и също място. Като спря и си отвори вратите, видях само, че е с кожен салон, друго не можах да видя. Но като цяло, както каза някой колега, за работна кола е супер.
А джипа е 34 бона с абсолютно всички екстри... Дано да потръгне, за нас си е. :)
Иначе ми направи впечатление, че им слагат някакви световнобезизвестни гуми.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 25 яну 2012 15:33
от gelen4o
Офтопик:
Това, че са китайски са глупави предразсъдъци ! Преди 10 години всички се смееха като им кажеш Хюндай, ама сега спестяват да си купят един. Относно отвърдени марки: осъзнавате ли, че всики уреди (телефони, компютри, телевизори и тн), които използвате в ежедневието си имат поне 70% части произведени в Китай ? |( Смешно е да се казва, че всичко китайско е некачествено и е още по-смешно да го казваме ние българите - "велика" нация, която лежи на стари лаври и с умиление си спомня за '94та. Ако не друго, поне китайците произвеждат нещо !

Китайците много добре са си направили сметката, че ако искат да продават в Европа, то продуките им трябва да задоволят специфични изиксвания на европейския пазар. В този ред на мисли е нормално да изберат България, а не Турция, поради лесния достъп до Европа, както и липсата на такси, които биха оскъпили продукцията им. Копията на западни автомобили са предназначени за вътрешния пазар, който от своя страна е огромен, но с ниска покупвателна способност. Един европейски произодител изкарва модел на 6 години и налива по 2 милиарда (средно) в разработката му. За какво да инвестираш толкова време и пари, при положение, че ще трябва да продаваш на нископлатежни клиенти. Копираш и изкарваш модел на всеки 4 месеца. Заливаш пазара с евтина продукция на евтини цени. Знаейки, че китайците нямат традиции и знание в производството на висококачествени автомобили, правителството им привлече елитни марки (Мерцедес, БМВ, Волво и тн), именно за да задоволят потреблението на китайцитие с пари (да не говорим, че ще им крадне и производствени технолигии, които на по-късен етап ще вгражда в китайски коли, които ние ще купуваме). Нима тези фирми са будали, задето се навиха китайци да им сглабят колите ? Икономическа стратегия и разпределение на пазара като по учебник :y: Макар и да създадоха жилищен балон (водещи икономисти твърдят, че са се "изпуснали" както Щатите преди 2007ма, но според мен абсолютно целенасочено), който забави икономиката им, е наивно да ги подценяваме. Това беше за колегите, които залагат на "отвърдени" ... с китайски части в тях
Дали бих си купил китайска кола правена в Ловеч - да, бих !
Защо? Главно заради цената (16 000лв), заводската газова уредба (която впро4ем е ново поколение и има малко общо с познатите ни такива) и 5 годишната гаранция. Нормален градски автомобил, който ще ми върши работа и ще е нов (каквото и да си говорим, новата кола си е нова). Сега някой ще каже, ама те дори в гаранция пак ще дават дефекти ! Тойотите не ги ли връщаха няколко пъти за дефекти ? Коли за 6 цифрени суми дават заводски дефекти, нормално е и затова си има сервизи. Да, сервизите ни са олеле-майко, ама това важи и за нови, за стари коли. Пък знае ли 4овек, в желанието си да се наложат на пазара, може да предложат едно не лошо обслуване ! Ако на някои хора им пука какво казват хората, то на мен ми пука какво имам в джоба. Всеки с интересите си. Да не говорим, че наистина се удря едно рамо на родното производство. Днес ще сглабят коли, утре ще правят коли, в другиден ще открият завод за резервни части, шивашки цехове за тапициране на седалките и още куп предтриятия, които са асоциирани с производството на една кола. Ето форума на марката http://forums.gwm-bg.com/" onclick="window.open(this.href);return false; - като цяло добри мнения. Има и негативни мнения за определени бройки, ама за коя марка не важи това ? За волекса не можах да намеря, но ето краш тест на Хувър (австралийската NCAP) - http://www.youtube.com/watch?v=IhtubaEeZtI" onclick="window.open(this.href);return false; . Смятам, 4е за цената си, сигурността е доста прили4на.
Защо не съм си купил, все още? На първо място: пребивавам в България по 2 месеца на година, в страната в, която живея не използвам автомобил, ако пък използвах, Great Wall нямат представителство. Евентуална покупка би била нерентабилна откъм съотношението потребление/ овехтяване, затова си държа нексията, защото ми е евтина и ми върши абсолютно същата работа, както едно 4исто ново БМВ 8)

Съобщение от модератор:
Извадка от Правилата на форума:
...
2.9 В този форум е препоръчително да се пише на книжовен български език и на кирилица. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и др. с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата.
...
Izparitel


П.С. Клавишът, който е отговорен за ''ч'' не прави добър контакт и работи,когато си поиска (в момента е същата работа, та се наложи да копирам и пейстна 'ч' от интернет страница). Извинявам се за неудобството, но не е било целенасочено :)

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 25 яну 2012 17:59
от stinbg
Като се замисли човек няма нищо лошо в китайските автомобили - те са като всичко друго китайско - произведени с единствената цел да бъдат продадени (качеството е без значение) но мисля, че за качество е рано да се говори пък макар и БГ суперспециалисти да са сглобявали чудото. Не мога да разбера обаче какво толкова възхитително има в тези коли - краден интериор, краден екстериор, краден двигател. Няма никакво разнообразие от двигатели или модели. Няма екстри които в "нормалните" коли ги има и едновременно се водят за "екстри" неща които никой не би се досетил, че може да са екстри.
Но да кажем, че не ни интересува липсата на модели и модификации, не ни интересува липсата на "история" и не ни интересува качеството. Остана поне да се интересуваме от цената, а тя не е никак ниска за никому неизвестна китайска марка на която не е плащан транспорт, няма мито, няма допълнителни данъци и въпреки това малкото китайче струва 16 000 лв. Ами в cars.bg има доста голям избор от коли в този диапазон, Авеото модел 2010 е 14440 лв. http://www.cars.bg/n8553" onclick="window.open(this.href);return false;, Спарк е 15 299лв. http://www.cars.bg/n8532" onclick="window.open(this.href);return false; , Пунтото със старт-стоп система е 15400 лв. http://www.cars.bg/n5828" onclick="window.open(this.href);return false;, Шкода Фабиа е 16300 и не е базовия модел http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 012012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, Дачия Логан започва от 12990, а Сандерото от 13990 - до 16 000 си слагайте каквито искате екстри.
За джипа не знам дали е евтин, но Дъстър пак на Дачия 4х2 започва от 20 590 с ДДС срещо 28 699 за базов Hover H5, Дъстър 4х4 е 24590 срещу 30999 за Н5. Кое му е евтиното, верно Кайен и Х5 са по-скъпички, но там няма база за сравнение.
В крайна сметка не мога да разбера как са толкова евтини тези китайчета, пък никой не ги купува ?
П.С. А на колегата дето работи в чужбина мога да му кажа, че дори да имаше представителство в страната му на пребиваване пак нямаше да си купи китаец - пък дори и да е със супермодерна газова уредба само срещу 2249 лв.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 25 яну 2012 19:31
от dachbissnes
stinbg написа:Като се замисли човек няма нищо лошо в китайските автомобили - те са като всичко друго китайско - произведени с единствената цел да бъдат продадени (качеството е без значение) но мисля, че за качество е рано да се говори пък макар и БГ суперспециалисти да са сглобявали чудото. Не мога да разбера обаче какво толкова възхитително има в тези коли - краден интериор, краден екстериор, краден двигател. Няма никакво разнообразие от двигатели или модели. Няма екстри които в "нормалните" коли ги има и едновременно се водят за "екстри" неща които никой не би се досетил, че може да са екстри.
Но да кажем, че не ни интересува липсата на модели и модификации, не ни интересува липсата на "история" и не ни интересува качеството. Остана поне да се интересуваме от цената, а тя не е никак ниска за никому неизвестна китайска марка на която не е плащан транспорт, няма мито, няма допълнителни данъци и въпреки това малкото китайче струва 16 000 лв. Ами в cars.bg има доста голям избор от коли в този диапазон, Авеото модел 2010 е 14440 лв. http://www.cars.bg/n8553" onclick="window.open(this.href);return false;, Спарк е 15 299лв. http://www.cars.bg/n8532" onclick="window.open(this.href);return false; , Пунтото със старт-стоп система е 15400 лв. http://www.cars.bg/n5828" onclick="window.open(this.href);return false;, Шкода Фабиа е 16300 и не е базовия модел http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 012012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, Дачия Логан започва от 12990, а Сандерото от 13990 - до 16 000 си слагайте каквито искате екстри.
За джипа не знам дали е евтин, но Дъстър пак на Дачия 4х2 започва от 20 590 с ДДС срещо 28 699 за базов Hover H5, Дъстър 4х4 е 24590 срещу 30999 за Н5. Кое му е евтиното, верно Кайен и Х5 са по-скъпички, но там няма база за сравнение.
В крайна сметка не мога да разбера как са толкова евтини тези китайчета, пък никой не ги купува ?
П.С. А на колегата дето работи в чужбина мога да му кажа, че дори да имаше представителство в страната му на пребиваване пак нямаше да си купи китаец - пък дори и да е със супермодерна газова уредба само срещу 2249 лв.
Колега а защо по същата логика Шевролетите са на тази цена и какво предлагат и дали тези китайски автомобили няма да са доста по добри и по малко проблемни от Круз и евтините луксозни коли които започват с проблеми на 25000км.Нека изчакаме и видим времето е мъдър съветник и помощник.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 27 яну 2012 02:44
от Trialer
stinbg написа:Като се замисли човек няма нищо лошо в китайските автомобили - те са като всичко друго китайско - произведени с единствената цел да бъдат продадени (качеството е без значение) но мисля, че за качество е рано да се говори пък макар и БГ суперспециалисти да са сглобявали чудото. Не мога да разбера обаче какво толкова възхитително има в тези коли - краден интериор, краден екстериор, краден двигател. Няма никакво разнообразие от двигатели или модели. Няма екстри които в "нормалните" коли ги има и едновременно се водят за "екстри" неща които никой не би се досетил, че може да са екстри.
Но да кажем, че не ни интересува липсата на модели и модификации, не ни интересува липсата на "история" и не ни интересува качеството. Остана поне да се интересуваме от цената, а тя не е никак ниска за никому неизвестна китайска марка на която не е плащан транспорт, няма мито, няма допълнителни данъци и въпреки това малкото китайче струва 16 000 лв. Ами в cars.bg има доста голям избор от коли в този диапазон, Авеото модел 2010 е 14440 лв. http://www.cars.bg/n8553" onclick="window.open(this.href);return false;, Спарк е 15 299лв. http://www.cars.bg/n8532" onclick="window.open(this.href);return false; , Пунтото със старт-стоп система е 15400 лв. http://www.cars.bg/n5828" onclick="window.open(this.href);return false;, Шкода Фабиа е 16300 и не е базовия модел http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 012012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, Дачия Логан започва от 12990, а Сандерото от 13990 - до 16 000 си слагайте каквито искате екстри.
За джипа не знам дали е евтин, но Дъстър пак на Дачия 4х2 започва от 20 590 с ДДС срещо 28 699 за базов Hover H5, Дъстър 4х4 е 24590 срещу 30999 за Н5. Кое му е евтиното, верно Кайен и Х5 са по-скъпички, но там няма база за сравнение.
В крайна сметка не мога да разбера как са толкова евтини тези китайчета, пък никой не ги купува ?
П.С. А на колегата дето работи в чужбина мога да му кажа, че дори да имаше представителство в страната му на пребиваване пак нямаше да си купи китаец - пък дори и да е със супермодерна газова уредба само срещу 2249 лв.

http://www.greatwall.bg/modules/autos/p ... -c10-5.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; За тия пари ич не са му малко екстрите на мъника. И Авео- то не е цвете, дървенийка си е, ама е НОВО! Да не говорим, че според мен предницата му си е деликатно свита от тази на последното поколение Лансер.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 27 яну 2012 15:35
от Horizont
Защо не ги пуснаха по-рано тиа от ловеч нямаше въобще да купя круза. Иначе Great Wall в момента набират авторитет / заемат челни места в рали париж дакар от тази година/. Не вярвам да правят компромиси с качеството като нова марка на пазара.
http://19min.bg/news/5/35314.html" onclick="window.open(this.href);return false;
а този автомобил е почти копие на тойота ярис а разликата е 8-9 хил. лв евтенийка.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 03 фев 2012 18:45
от miroki
До колкото разбрах данъкът на тези автомобили ще е 5 лева.
Вероятно заради нашето производство :)

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 24 фев 2012 09:33
от Vesko1
Ето първите побългарявания на бг-китайските коли при заводския монтаж на газовите уредби

http://forums.gwm-bg.com/topic/313-%D1% ... %BC%D0%BE/" onclick="window.open(this.href);return false;

Изображение
Изображение

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 24 фев 2012 10:51
от stinbg
Прекрасно изпълнение - нивото е квартален гараж с "кадърен" майстор. Надявам се са му обяснили на човека, че джипа му автоматично се "даунгрейдва" на лек автомобил просто защото катеренето вече е в графата - рискови/взривоопасни дейности, както и паркирането назад. Не знам клапанчетата и буксичките по бутилката колко ще издържат на кал,сол,студ и камъчета, но мисля до 2 години ще се започне с ядовете (а може и да избутат гаранцията ако тя покрива нещо изобщо - все пак е БГ монтаж).
Все пак не трябва да са и много претенциозни клиентите, защото газовата уредба струва само 2249 лв. или безплатно за екс-джипове.
Не можах да разбера толкова ли е поскъпнала ламарината та да не може да се постави едно предпазно парче от половин кв.м. и съответно по-дълга и тясна бутилка за да запазим "клирънса" на колата?
Започвам да си мисля, че китайски дизайн с български модификации е катастрофална комбинация, но дано да греша ...

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 24 фев 2012 11:35
от Izparitel
Тия малоумни ли са? Нямам думи! И това на SUV!
(boi)

П.П. Много ме изкефи отговора на производителя:
На първо място, това е най-новата и съвременна технология за подобни система в света. Тя е многократно тествана и адаптирана от едни от най-добрите европейски доставчици, които също така работят и доставят за най-реномираните производители в Европа и Япония.
Тези май не се усещат какъв автогол си вкарват! От опит знам, че винаги има вариант да се търсят оправдания, както и вариант проблема да се реши.
Не знам колко ще си сложат тази недомислица, но пък много ще си извадят заключение що за производител е този, който ще тръгне да предлага такова заводско изпълнение на клиентите си на автомобил SUV.
Какво ли ще четем по проблема по-нататък когато ударите от камъчетата, лугата и влагата започнат да оказват въздействие, а незащитената карантия в задната част на бутилката потъне в гняз още преди собственика да е пробвал някое offroad изпълнение.

Офтопик:
Днес вече я чух как стърже по снега, по точно в леда при паркиране на задно в една преспа сняг. Дано поне да не почне да и се лющи боята и отдолу да е бяла, че тогава циганията ще е пълна. Иначе ако трябва да съм честен и да избера дали да карам на бензин или газовото ми е да е така, бих си запазил газовото. Това не означава, че няма да си търся обещаната от дилъра тороидална бутилка, някои от вас са много прави че щом го няма в договора, сам съм си виновен и е така, но то си е за тяхна сметка с тези номера.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 24 фев 2012 14:17
от The Stig
И като се натовари автомобила.... Нямат нужда от такива грешки още в самото начало на продажбите.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 24 фев 2012 14:40
от miroki
Дивотия наистина. Можеше на мястото на резервоара поне. Като не искат троидна.
Този монтаж не се практикуваше у нас досега, исках на Реното 19 да ми е отдолу където е гумата, но не пожелаха да ми го монтират там, е тези не са питали никой :)

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 24 фев 2012 18:22
от Izparitel
miroki написа:Този монтаж не се практикуваше у нас досега, исках на Реното 19 да ми е отдолу където е гумата, но не пожелаха да ми го монтират там, е тези не са питали никой :)
Не ги разбираме ние тия работи, :ches: това си е ЗАВОДСКО изпълнение, т.е. от производителя. Я виж как си го защитават от ЛМ.
Във форума на марката има информация, че бутилката можела да се защити с предпазен екран от някаква фирма, но за сметка на собственика. Значи начин все-пак има.