Страница 3 от 6

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 12 дек 2011 18:41
от miroki
А само тези 3 модела ли са?
Загледах хечбека и като му видях багажника го отрязах автоматично, а друг хечбек нямат. Тъпа работа, за разхода няма говоря, вече писах в другата тема, че е повече от на Опел и Шевролет.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 12 дек 2011 20:06
от ivoachov
ами не знам за волекса... , струва ми се с пикапа ще имат повече успех, старт 24000 лв няма нито един пикап на пазара, пък било то и само с предно задвижване, това е ефтина работна кола от каквато в бг имаме нужда, и не трябва да се мери дали хвърчи по магистралата :uraa: , а ББ днес каза, че ще увеличи и скороста на 140 км, да не ни задиряли катаджийте. :tmi: ..

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 12 дек 2011 21:40
от miroki
Е, но аз не искам пикап.
Аз искам хечбек.
На времето ни трябваше на работа пикап и една Дачия взехме, без думи.......
Ми то друго няма, джипа дето като му резнат задницата е пикап и хечбека.
Дано има и друг модел, че семейна кола няма.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 12 дек 2011 22:31
от ivoachov
ама като гледам ти си си с хечбек, аз говорех нещо цимент да се товари, пясък, да си прекараш бидоните с джибрито до казана, дърва да си натовариш, за кюмур нема да стане, ама...., малееее колко сме зле, знам, че някъде в белите държави хората си позволяват да си имат коли за разните му нужди, ние май искаме многофункционална, по възможност хибрид, па може и китайска ама да се чупи по-малко....

за т.н. малък и среден бизнес говорех, наистина има нужда от еФтин пикап, а 24 бона са ок мисля, и нема нужда например да си купиме навара, пък после да се праим на тежки та хардтоп да поръчваме от турция за 1/3 от истинската цена, та като ходим на ски, да ни прилича на ДЖИП наварата..

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 13 дек 2011 00:42
от stinbg
Много ме "радва" рекламата на китайците, която завършва хем с намек за патриотизъм визирайки производството в Ловеч, хем "Made in Lovech" - колко пошло звучи само.
Иначе в Бургас представителя на китайците за града е и представител на Тойота - странна симбиоза - качествени доказани автомобили срещу плагиати при това крадящи ноу-хау предимно от Тойота (Волекса е всъщност Ярис, а двигателя е имитация на този на Тойота 1,5 VVTI - естествено китайска имитация нямаща нищо общо с оригинала, но китайците са дали всичко от себе си).
Аз не мога да разбера как се допуска толкова безочливо крадене на ноу-хау и технологии от фирми вложили милиарди в разработки и накрая за капак и да се явяват наглите китайци с откраднатите си имитации конкуренти на същите тези фирми? При това "вложилите" толкова много сили и средства в копирането на готовия продукт китайци искат и 16 000 лева за имитацията...
Както се "изразяват" в CNN - No comment...

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 13 дек 2011 09:05
от Vesko1
Proximus написа:Завод или склад за сглобяване, факт е че в Ловеч си имат 2000 работни места. Да не говорим съпътстващите дейности и доставчици, че също откриват допълнителни работни места. Пък в момента какво сме - консуматори и 100% спонсори на корейски, немски, турски, румънски икономики.
Колега ,нема лошо да има работни места...стига всичко да не е на ръба на закона.В тези турски и румънски икономики които цитираш...се правят повечето части за автомобилите които се произвеждат там...от зъбното колело до заварките и уплътненията,а в ловешкото производство няма такова нещо....идва готово купе,двигател..врати и стъкла....и това се монтира...и ето ти "автомобилостроене"!И какво българско ще се влага в колата-маслото и акумулатора само ще са български....смехория! :D

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 13 дек 2011 15:02
от Izparitel
По-добре така, отколкото нищо! За да се влага нещо трябва да можеш да осигуриш надеждност и високо качество. Ако тепърва ще се изграждат въпросните мощности за производство ще трябва голяма инвестиция, включително и инвестиране в работници, а срока ще се разтегли във времето и не е ясно какъв ще е резултата. Така както са го замислили инвестицията и рисковете са минимални, ако нещата потръгнат, и ако можем да произведем нещо по-евтино и качествено от китайците, едва тогава за тях може да има смисъл да възложат някои неща да се произвеждат у нас.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 13 дек 2011 18:59
от miroki
ivoachov написа:ама като гледам ти си си с хечбек,
Ми да с хечбек съм и се замислих за следващият. Но явно няма да е този.
Новото Авео по-ме кефи, и цената е схоодна.
аз говорех нещо цимент да се товари, пясък, да си прекараш бидоните с джибрито до казана, дърва да си натовариш, за кюмур нема да стане, ама...., малееее колко сме зле, знам, че някъде в белите държави хората си позволяват да си имат коли за разните му нужди, ние май искаме многофункционална, по възможност хибрид, па може и китайска ама да се чупи по-малко....

за т.н. малък и среден бизнес говорех, наистина има нужда от еФтин пикап, а 24 бона са ок мисля, и нема нужда например да си купиме навара, пък после да се праим на тежки та хардтоп да поръчваме от турция за 1/3 от истинската цена, та като ходим на ски, да ни прилича на ДЖИП наварата..
Тука си напълно прав, който иска да натовари на скъпа кола и да я одере, а това неминуемо ще стане, ако не днес то утре. Кола за работа трябва да е евтина да се прежали, но поне да е качествена малко. Надявам се да е такава.
Но семействата да си търсят друга марка, освен ако не търсят джип.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 13 дек 2011 20:39
от ivoachov
stinbg написа: Иначе в Бургас представителя на китайците за града е и представител на Тойота - странна симбиоза - качествени доказани автомобили срещу плагиати при това крадящи ноу-хау предимно от Тойота (Волекса е всъщност Ярис, а двигателя е имитация на този на Тойота 1,5 VVTI - естествено китайска имитация нямаща нищо общо с оригинала, но китайците са дали всичко от себе си).
Аз не мога да разбера как се допуска толкова безочливо крадене на ноу-хау и технологии от фирми вложили милиарди в разработки и накрая за капак и да се явяват наглите китайци с откраднатите си имитации конкуренти на същите тези фирми? При това "вложилите" толкова много сили и средства в копирането на готовия продукт китайци искат и 16 000 лева за имитацията...
Както се "изразяват" в CNN - No comment...
Заводът обаче е напълно оборудван - поточните линии са монтирани и тествани, а екипът е обучен и готов за работа. Халето е оборудвано с модерна поточна линия, където производственият процес се осъществява по японски модел на Toyota - TPS (Toyota Production System).

http://www.investor.bg/news/article/127435/332.html" onclick="window.open(this.href);return false;

мислиш ли, че японците, пък и немците са глупави?, скоро в един аутобилд беше представено автоизложение в Шанхай, масови копия на BMW-та, MERCEDES -и,LAND ROVER-и ит.н. , и никой от европейските производители не казва гък, защо ли?, защото 300 млн китайци имат вечеСРЕДНОЕВРОПЕЙСКИТЕ доходи, какъв пазар само :x

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 14 дек 2011 00:12
от Izparitel
Great Wall разширява пазара си в Южна Африка
Агенция Speed-Press написа:Китайският автомобилостроител ще предлага уникални екстри и бърза гаранционна поддръжка.
Great Wall e най-иновативният и най-голям частен автомобилостроител в Китай, както и най-големият изностел на автомобили от азиатската държава. Един от външните пазари, на които фирмата присъства успешно вече 4 години, е Южна Африка. От 2007 г. до момента в страната са продадени над 25 000 автомобила и компанията се стреми да увеличава все повече присъствието си в африканската държава с население от над 50 млн. души. Към момента Great Wall продава около 500 автомобила на месец чрез мрежа от 60 представителства и шоурумове в страната, което я прави най-прогресиращата китайска марка на местиня пазар. Компанията държи изключително много на гаранционната поддръжка, като по този начин гарантира на клиентите си, че 95% процента от резервните части могат да се доставят в срок до 48 часа навсякъде в страната. Всички останали компоненти пристигат за по-малко от 3 седмици. За да подкрепи обещанието си, Great Wall поддържа наличности от резервни части в складове, разположени върху внушителните 5000 кв. м. площ. В България компанията обяви, че доставката на резеревни части ще се извършва още по-бързо в рамките на 24 ч. за страната. Както и на българския пазар, в ЮАР Great Wall акцентира върху богатото стандартно оборудване на своите автомобили. В случая със SUV модела Hover, в него се включват много изненадващи и приятни екстри като предни и задни ел. стъкла, лети джанти, автомотичен климатик, аудио система и много други. И тук моделът се предлага с 2,4-литров бензинов двигател – обем, който надвишава агрегатите на много от аналогичните конкурентни модели. Специалистите на местния пазар определят Hover като много качествен SUV за изгодната си цена. С Hover Great Wall се стреми да увеличи с около 20% продажните си в Южна Африка до 600 коли на месец. Компанията планира да разшири производствения си капацитет в световен мащаб до 2 млн. коли годишно до 2015 г.
Предполагам, че в Африка ще имат доста по-голям шанс за успех.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 14 дек 2011 11:16
от Proximus
Много важно кой от къде какво "краднал", то преди 90-та година половината ни по-високотехнологична индустрия е чакала на разузнаването и копирането на западни технологии. Стига това което се продава да се докаже като прилично надеждно, не виждам какво ви бърка чие копие е точно. А пък проблеми като качество на изработката, стабилност на пътя са очевидни, и купувача сам си решава дали да ги приеме след тест-драйв.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 14 дек 2011 18:34
от ivoachov
"Идеята е да се използват колкото може повече доставчици от България, като така ще се стимулира сериозно и родната икономика. Засега още няма подписан договор с някой български производител на подобни части или оборудване, но преговори се водят."

ето, поне две години гаранция на акумулатор ще има, жалко ,аз се зарекох да не слагам повече български, всъщност, с оригиналния съм вече 5.5 години, нашенския дали ще изкара толкова?

http://www.standartnews.com/tehnologii/ ... 26337.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 14 дек 2011 19:13
от dsuzunov
До тук, три страници коментари.
А дали ще се намери и един, който да е навъртял поне 100-тина километра пробег с някой от тези автомобили?
Или всичко писано е на база писаници в нета.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 14 дек 2011 19:36
от miroki
Ние едвам намерихме 2 ма да кажат за Авеото :)
...

Акумулатор български ми е изкарвал 7 години. На Старт.
После на Реното Монбат сложих по-силния стартов ток ампер повече имаше (точно след бедственото положение във Варна ,мисля 2005 година) 5 или 6 години карах с него. Миналата година (есента) го продадох с него, но си работеше още.
Та има и сполучливи.

Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.

Публикувано: 14 дек 2011 20:28
от Izparitel
Офтопик:
ivoachov написа:ето, поне две години гаранция на акумулатор ще има, жалко ,аз се зарекох да не слагам повече български, всъщност, с оригиналния съм вече 5.5 години, нашенския дали ще изкара толкова?
Аз до сега все "Искра" съм слагал на колите и са ми изкарвали по около пет години. Последните два ги смених преди да откажат съвсем за да не ме изненадат някоя зимна сутрин неприятно, така, че не знам колко още биха издържали.