проблем с КАТ
Публикувано: 02 дек 2010 00:20
Здравейте Моля за помощ,понеже е спещно.Става въпрос за следното:
Преди 2 год. Матиз-а ми прегря и се случи проблем,който наложи да сменя блока.Намерих блок от бракуван автомобил,дадоха ми копие от талона качих си го и още си го караме.
Реших да го продам и отидох в КАТ и там ми беше грешката.Обадих се на познат и го питам:какво ще ми трябва за да сменя в големия талон номера на мотора,а той ми отговаря-1.копие от талона че е бракуван,2.договор за покупко продажба от предишният собственик и всички твои документи и някой лев.Дотук добрееееее.
І-ви опит:
На 26.11.2010 отивам в КАТ и още на гишето за входиране на документи ме върнаха-договора не бил нотаприално заверен.Обадих се на една камара познати в КАТ и един казва трябва друг не трябва--и така:
ІІ-ри опит:
На 29.11.2010 пак в Кат--заставам на друго гише със същите документи--ЧУДО -минах.
От там на 3-ти канал--да сверят номера на мотора--едно Деде гледа 40 мин.Извод негов :този мотор от ДЕУ няма плочка и о УЖАС--върнаха ме.
Отивам в сервиза в който ми обслужват колите,казвам на монтъора/с който вече сме като братя/ и той ми казва: я я дай на подемника--поогледа ,позачисти и пита :тоя мотор да не е от първите Тика--гледам в документа Тико от 93г--ясно каза монтъора,болтовете съвпадат обаче плочката с номера идва зад тампона на мотора и няма как да се види,затова оитивай в Кат пак на канала и ако се наложи ме викни да им сваля филтъра и тампона ,че и гърнето ,че да го видят и те така се запътвам пак към КАТ и :
ІІІ-ти опит:Отивам пак в КАТ пловдив,но вече се обадих на приятел да ме свърже с началник регистрации.И така отива и го търся.....Но попадам на негов заместник ,който се оказа много свестен--изюрка ги кой ме е върнал и се разпореди веднага да ме обслужат,както и да е ,правихме струвахме ,идва монтъора в Кат и се оправихмееее,и се нареждам да чакам на гише за смяна на талона-големия------2 часа--най-накрая ме извикаха по уредбата,давам всички документи ама ЦЪК-договора за покупко-продажба не бил в оригинал--обяснявам аз ,че така ми казаха на първото гише обаче тези не ге интересува-този договор на мен не ми трябвал,той бил за тях и трябвало да го представя в оригинал--и о УЖАС--върнаха ме и то в 16.30.Ела утре с оригинала направо тук и ще се оправим.И така:
ІV-ти опит на 30.11.2010--отивам с оригинала на същото гише,обаче тази вече я няма.Чинно изчаквам.Почва да ме обслужва друга жена и пита:Вие за какво сте?
Отговарям :за смяна на мотор в големия талон от друг брпакуван автомобил,ваша колежка ме върна ,че не е бил в оригинал--жената гледа документите,чуди се и накрая се обърна към колежката:"ти ли го върна--да аз--ти ли му каза да дойде с оригинала--да аз--ааа ми добре-или договора да е ноториално заверен,или да носиш личната карта на продавача или той да е тук----хвърлиш ми документите с думите:-това не е наш проблем--има си наредба.
И КРАЙ ВЕЧЕ ПОЛУДЯХ.....Моля за съвет
Преди 2 год. Матиз-а ми прегря и се случи проблем,който наложи да сменя блока.Намерих блок от бракуван автомобил,дадоха ми копие от талона качих си го и още си го караме.
Реших да го продам и отидох в КАТ и там ми беше грешката.Обадих се на познат и го питам:какво ще ми трябва за да сменя в големия талон номера на мотора,а той ми отговаря-1.копие от талона че е бракуван,2.договор за покупко продажба от предишният собственик и всички твои документи и някой лев.Дотук добрееееее.
І-ви опит:
На 26.11.2010 отивам в КАТ и още на гишето за входиране на документи ме върнаха-договора не бил нотаприално заверен.Обадих се на една камара познати в КАТ и един казва трябва друг не трябва--и така:
ІІ-ри опит:
На 29.11.2010 пак в Кат--заставам на друго гише със същите документи--ЧУДО -минах.
От там на 3-ти канал--да сверят номера на мотора--едно Деде гледа 40 мин.Извод негов :този мотор от ДЕУ няма плочка и о УЖАС--върнаха ме.
Отивам в сервиза в който ми обслужват колите,казвам на монтъора/с който вече сме като братя/ и той ми казва: я я дай на подемника--поогледа ,позачисти и пита :тоя мотор да не е от първите Тика--гледам в документа Тико от 93г--ясно каза монтъора,болтовете съвпадат обаче плочката с номера идва зад тампона на мотора и няма как да се види,затова оитивай в Кат пак на канала и ако се наложи ме викни да им сваля филтъра и тампона ,че и гърнето ,че да го видят и те така се запътвам пак към КАТ и :
ІІІ-ти опит:Отивам пак в КАТ пловдив,но вече се обадих на приятел да ме свърже с началник регистрации.И така отива и го търся.....Но попадам на негов заместник ,който се оказа много свестен--изюрка ги кой ме е върнал и се разпореди веднага да ме обслужат,както и да е ,правихме струвахме ,идва монтъора в Кат и се оправихмееее,и се нареждам да чакам на гише за смяна на талона-големия------2 часа--най-накрая ме извикаха по уредбата,давам всички документи ама ЦЪК-договора за покупко-продажба не бил в оригинал--обяснявам аз ,че така ми казаха на първото гише обаче тези не ге интересува-този договор на мен не ми трябвал,той бил за тях и трябвало да го представя в оригинал--и о УЖАС--върнаха ме и то в 16.30.Ела утре с оригинала направо тук и ще се оправим.И така:
ІV-ти опит на 30.11.2010--отивам с оригинала на същото гише,обаче тази вече я няма.Чинно изчаквам.Почва да ме обслужва друга жена и пита:Вие за какво сте?
Отговарям :за смяна на мотор в големия талон от друг брпакуван автомобил,ваша колежка ме върна ,че не е бил в оригинал--жената гледа документите,чуди се и накрая се обърна към колежката:"ти ли го върна--да аз--ти ли му каза да дойде с оригинала--да аз--ааа ми добре-или договора да е ноториално заверен,или да носиш личната карта на продавача или той да е тук----хвърлиш ми документите с думите:-това не е наш проблем--има си наредба.
И КРАЙ ВЕЧЕ ПОЛУДЯХ.....Моля за съвет