Лобизъм и нечестни практики май има не само у нас
Публикувано: 03 авг 2010 13:56
Интересно е развитието на сагата с уж дефектните Тойоти около които се вдигна толкова шум. Сега не разрешават да се публикуват резултатите от проверките по случая.
Министерството на транспорта на САЩ не позволява да се публикуват съобщения за причината за изтеглянето на автомобили на Toyota
Машинен превод:
Каква е истината - надявам се накрая все-пак да разберем.
Министерството на транспорта на САЩ не позволява да се публикуват съобщения за причината за изтеглянето на автомобили на Toyota
Машинен превод:
С две думи май вече и в новите коли има "черни кутии", а относно проблемите на Тойота и преди имаше гласове, че проблема може би е в резултат на удари под кръста.Служители на Министерството на транспорта временно блокират публикуването на проучване, проведено от Националната администрация за безопасност на Highway Трафик САЩ (NHTSA), която изследва причините за внезапното ускоряване на превозни средства Toyota. Припомняме, че се твърдеше, че има нарушение в педала на газта, японската компания е принудена да изтегли почти девет милиона превозни средства в световен мащаб.
WSJ.com пише във връзка с бивш служител NHTSA Джордж човек, който е работил в тази организация, повече от 27 години и пенсионеран в началото на юли, доклад за разследването на причините за внезапното ускоряване на превозни средства Toyota е приключил и изпратен на правителството, но публикуването му е забранено. Сега представителите на NHTSA казат, че докладът изисква по-нататъшно развитие и изследванията все още не са приключили. Освен това, според пресслужбата на агенцията, въпреки факта, че Пиърсън е начело на отдела NHTSA за изтегляне на автомобили, в разследването на причините за неуспеха на Toyota, той не е участвал.
Въпреки това, според ПИЪРСЪН ОТ март 2010 NHTSA са проучене в детайли на 40 автомобила Toyota, участвали в произшествие, поради неочаквано ускорение, от които за 23 се твърди, че са се ускорили "изведнъж". Въпреки това, на всичките 23 коли сензорите и "черните кутии" на управляващата електроника са записали само факта, че педала на газта е бил напълно натиснат, както и, че спирачния педал в същото време не е натискан. Това може да означава, че водачите са просто объркали спирачката и газта.
Подобни констатации, са направени и от Toyota, които до средата на юли не са намерили и една кола със сериозен дефект в устройството на педала или дефект на електронни системи, които могат да причинят внезапно ускорение на превозното средство.
Междувременно NHTSA е получила над 3000 жалби за внезапно ускорение на Toyota, в резултат на което са станали 73 големи аварии и са загинали 93 души. По-рано беше съобщено, че , че компанията Toyota е изтеглила над 9 милиона превозни средства в света поради проблеми с педала на газта и е платила на правителството на САЩ над 16 милиона долара глоби за отказ на информация за възможни дефекти в превозните си средства.
Каква е истината - надявам се накрая все-пак да разберем.