Страница 1 от 1
Съхранение на гуми
Публикувано: 04 юни 2010 09:48
от nik
Здравейте колеги,
Търся съвет как правилно да съхранявам зимните (летни) гуми,които не използвам!?
Гумите са без джантите.Легнали или прави да бъдат,трябва ли да се обръщат от едната на другата страна,за да не се кривят,колко гуми една над друга трябва да се поставят ако са легнали(има ли значение теглото)?
Благодаря за отговорите предварително!
Re: Съхранение на гуми
Публикувано: 04 юни 2010 10:08
от dsuzunov
Първото и най-важно условие е да са на тъмно.
Щом са без джанти е по-добре да са легнали.
Може да се наредят една върху друга, но не е желателно повече от три гуми.
Най-добре е легнали, две по две.
Re: Съхранение на гуми
Публикувано: 04 юни 2010 11:37
от ivobivo
Re: Съхранение на гуми
Публикувано: 04 юни 2010 13:21
от dsuzunov
Не съм много съгласен.
Без джанти, вертикално, трябва веднъж седмично да се завъртат.
Ако са легнали, по две гуми, без джанти няма да се деформират.
Re: Съхранение на гуми
Публикувано: 04 юни 2010 17:29
от ivobivo
Ако са изправени по-горе пишат, че трябва веднъж
месечно да се завъртат, което не е толкова страшно. Иначе може и както казваш ти - 2х2, но не го препоръчват производители на гуми и за да си сигурен, че няма да се деформират ще трябва пак да се премятат от време на време

Re: Съхранение на гуми
Публикувано: 04 юни 2010 20:11
от nik
Мдаааа,аз съхранявам моите легнали 2х2 завити в наелон и покрити с бризентово платнище,като ги обръщам по веднъж на месец.Ще сменя позицията с вертикална!
Благодаря още веднъж за отговорите! vvbeer
Re: Съхранение на гуми
Публикувано: 04 юни 2010 22:31
от Fantomasss
Моите пък са си надути на джантите и са четирите една върху друга без да ги преобръщам като пържоли. Седят си на тъмно, хладно и влажно в мазето.
Re: Съхранение на гуми
Публикувано: 05 юни 2010 00:24
от Izparitel
Щом са напомпани можеш да ги държиш в каквото искаш положение. Те са предвидени да носят колата - близо тон и няма да се изкривят от собствената си тежест.
Иначе аз съхранявах без джанти две легнали една върху друга и две прави без да ги въртя. Легналите нямаха проблем, а правите отдолу се бяха посплескали, но после на колата не усетих да правят проблем.