Страница 3 от 3

Re: Подготовката в курсовете за водачи на МПС

Публикувано: 20 авг 2012 22:41
от Horizont
Точно заради мъжете си и колата много жени след успешен изпит и нова книжка при първото управление на семейния автомобил събират всички негативи и хокания от съпруга. И съответно се забравя всичко научено защото достъпът до семейната кола е отказан. В повечето случаи е така.
Темата тръгна в друга посока, а по-горния ми пост е за даи-джиите и техния специалитет наречен от други-корупция. Та преди година им поставиха камери на служебните автомобили, когато проверяват да се снима всичко. Но след една година и тази мярка не помага с борбата с корупцията в техните среди. Взеха да въртят/същите номера като митничарите/ когато проверяват камерата е в друга посока насочена !
Та за да се убедите в моите расъждения, обърнете внимание при проверка дали дай автомобила е срещу проверявания тир или автобус насочен. Преди Пловдив редовно киснат /пътя за Свиленград/ и обикновено номера върви при турските тираджии.

Re: Подготовката в курсовете за водачи на МПС

Публикувано: 06 ное 2012 20:11
от Izparitel
За 105-и път без книжка. Явно не ставаш за шофьор!
Скъсаха отново британка, дала над 3000 лири за такси за изпита
dnes.bg написа:Британка, смятана за най-некомпетентния кандидат-шофьор в страната, се е провалила при поредния си - 105-и опит да издържи теоретичния изпит, пише в. "Дейли телеграф".

При такса за изпита по теория от 31 лири досега злочестата дама от Есекс, чието име не се споменава, е похарчила над 3000 лири. Сумата е достатъчна за закупуването на приличен автомобил втора ръка, отбелязват експерти.

Досегашните 104 провала не са отказали мераклийката да се сдобие със заветното свидетелство за правоуправление, но за лош късмет и поредният й опит е завършил неуспешно.

Никой друг кандидат-шофьор не може да се "похвали" с подобно "постижение". Най-близо по неуспеваемост е мъж с 84 провала на теоретичния тест.

Изпитът по теория, който трябва да бъде издържан, преди кандидатът да бъде допуснат до проверка на практическите умения, съдържа 50 въпроса. Тестът се счита за успешен при 44 правилни отговора, пише БТА.
Там явно си нямат т.нар. "вътрешни изпити" в автошколите, щом е стигнала до официален изпит. Ако все-пак някак успее да мина изпита - било чрез късмет или по друг начин представям си що за шофьор ще е! Сигурно местните радиостанции ще предупреждават гражданите кога дамата ще кара кола и по кой маршрут.

Re: Подготовката в курсовете за водачи на МПС

Публикувано: 07 ное 2012 01:20
от Horizont
да ама не :D рекорда е при корейците по броя на изпитите!

http://yesterday.actualno.com/news_220101.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.1001portails.com/journey-bg- ... -950-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.vbox7.com/play:f21e9670&al=2&vid=2923185" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Подготовката в курсовете за водачи на МПС

Публикувано: 23 окт 2013 14:20
от Izparitel
Пак взе да се коментира темата за обучението на младите водачи. За съжаление гледам как се лансират лобистки идеи и залитане в крайности.
На времето премахнаха полигона - сега идеи да се върне, ама да имало участък с пясък, наводнен такъв, че и заледен. :c37 Следващите могат да поискат да се тренира и овладяване на автомобила при внезапно спукване на гума. Някои умират да залитат в крайности. Поне според мен би било добре да има полигон и да се тренират паркиране, тръгване и спиране под наклон, като и аварийно спиране на права и в завой. Все си мисля, че трябва да има и едно практическо занятие по смяна на гума. Ако си "паднал от небето" Като нищо можеш да се издъниш - я да не застопориш колата, я да не сложиш крика като трябва, а да не недозатегнеш гайките.
Искат да забранят на младите шофьори да карат по магистрала. Интересно какво й е на магистралата? Всички се движат в една посока, без наличие на конфликтнии точки. Как тогава ще се научат, ако нямат право да се качват на нея? По-добре /според мен/ е има някакво ограничение примерно 110 км/ч за тях. На времето имаше знак "Внимание, млад водач!" и ограничения на максималната скорост за пресните водачи. Фирмите за обучение на водачи пък искали да се въведе 10 часа кормуване по магистрала. А защо не 60 часа на магистрала - ще се научат още по-добре? Пак лобистки интереси!
Не знам какво разбират под мощни коли тези дето искат да са забранени за млади водачи, но и с кола от 75 коня можеш да се блъснеш със 150 км/ч в стълб, ако нямаш акъл в главата.
Аз съм "За" при водачи със стаж до една година да се върне знака "Внимание, млад водач!", налагане на ограничения на максималната скорост, по-ниско съдържание на допустим алкохол в кръвта, час-два на магистрала, въвеждане полигон с базови упражнения и по-дълъг изпит по кормуване при който изпитващия да отразява писмено /на момента!/ изпълнението на всеки елемент от управлението с цел обективност.