Страница 1 от 1
За корейските автомобили
Публикувано: 24 дек 2009 16:19
от Izparitel
Корейците с най-голям внос на автомобили в Русия
През Ноември лидер при вноса в Русия е станал
Хюндай с 9 176 /+ 34,7%/
следват:
Kia (4 665 бр., +295,7%),
Daewoo (4 071 бр., +38,5%),
Suzuki (3733 бр.) и
Toyota (3634 бр.)
Лошото е, че навсякъде чета суперлативи за Хюндай, а Деу/Шевролет май минава за беден /бюджетен/ роднина.
Като гледам кой следва след корейците, явно азиатците яко напредват на пазарите им.
Re: За корейските автомобили
Публикувано: 24 дек 2009 17:43
от Fantomasss
Ами нормално е Деу да са в клас "по-бедни", според мен здравите Деута са до Нубира-II, после вече май са повече на принципа проба-грешка с почти всички Шевролети. Тоест до като си бяха DAEWOO бяха долу-горе здрави и надеждни коли, а как минаха към GM вече не е баш така. Ама нали са евтинки ще се купуват. Виж за Хюндай отдавна се знае, че правят добри коли, помня още първата Соната през далечната 1990 година беше страхотен автомобил и интересното е, че човека още я кара и тя е в добро състояние. КИА също са добри, но страдат от нашия синдром-много лапат. Имам един познат с Киа Ceed 1.6-16V, 126 коня и в града му дава 11/100, то си е като джип. Вярно е че е много комфортна и бъкана с екстри, но все пак е модел 2008 година. Разводних се малко...
Re: За корейските автомобили
Публикувано: 25 дек 2009 16:42
от авео
Никъде не се гледа с добро око на фирми,които са фалирали и са закупени от големи концерни. Така е с ДЕУ, Опел и Сааб,принадлежащи на GM,така е с Волво/Форд/,Дачия/Рено/ и др. Не съм съгласен,с твърдението,че Шевролет-ите са по-слаби от Деу-то.Пример: Вече не се срещат проблемите с централното,както и оплакванията от слабо парно и запотени стъкла. Верно е,че пластмасата е в изобилие,но така е в повечето маркии то с доста по-високи цени. Не на послесно място,колите вече се правят да се експлоатират макс. 4-5години. Това,че след този период,почват втори живот в Б-я,си е наш проблем.
Re: За корейските автомобили
Публикувано: 25 дек 2009 17:12
от autokorea
Това с Шевролет и Деу в момента зависи от различните региони. Същите коли в Корея и на само там са си Деу, а другаде - Шевролет. Даже по едно време у нас едни и същи коли се внасяха с двете марки и даже имаше скандали по този повод. Хюндай в момента дърпат доста напред и на други места по света, а преди време придобиха и Кия. Дори се опитват да се конкурират с японските автомобили.
Re: За корейските автомобили
Публикувано: 26 дек 2009 18:13
от pepe
Първо честита Коледа на всички! По темата мога само да отбележа моето скромно мнение , че и Деу и Хюндаи и КИА като цяло са си доста по- евтини марки от японските возила и западноевропейските такива и то не случайно след като всичките използват стари технологии леко "пипнати" тук таме- визирам моторите.Точно затова са и по-евтини на пазара и от там по-търсени в по-бедните страни като нашата например.В западна Европа марките от корея що годе са си рядкост , а и по отношение на качеството са на средно ниво .Не , че една нова Тойота или едно ново Рено аварират по - малко , но атракцията при корейските марки все още си е основно цената им.По отнощение на здравината всички сегашни коли са направени да изкарат без особени проблеми десетина години защото иначе производителите трябва да ударят кепенците

Re: За корейските автомобили
Публикувано: 26 дек 2009 18:19
от todortv
pepe написа:По отнощение на здравината всички сегашни коли са направени да изкарат без особени проблеми десетина години защото иначе производителите трябва да ударят кепенците
Да,ама не ги удрят и продължават с понижението на качеството всички.
Re: За корейските автомобили
Публикувано: 28 дек 2009 09:35
от MadMax
основната разлика е че концерна Хюндай е със затворен производствен цикъл-от добив на рудата до собственото търговско представителсво в дадения регион, ГМ/Опел Деу Шевролет и т.н./ пък залагат на глобално производство на съставните авточасти и конвейрни заводи разпръснати по цял свят
колкото до Киа-като производно на Хюндай марката като че е все още екзотична