Мнения за Нисан Примера дизел

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Мнения за Нисан Примера дизел

#1 Непрочетено мнение от sasho » 19 дек 2009 19:49

Изкажете мнения(компетентни) за Нисан Примера 2.0 турбо дизел 98г. ;-))

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10311
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Мнения за Нисан Примера дизел

#2 Непрочетено мнение от Izparitel » 19 дек 2009 20:08


Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Мнения за Нисан Примера дизел

#3 Непрочетено мнение от sasho » 19 дек 2009 20:18

Четох ги тия неща,нищо конкретно не пише..Ще ми се мнение от човек,който е имал такава кола (n2)
П.С.-Първия линк е моя тема,само че във VW форума :lol:

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Мнения за Нисан Примера дизел

#4 Непрочетено мнение от dsuzunov » 19 дек 2009 20:28

Чувал съм, че хвърлят гарнитури на главата.

Потребителски аватар
sashko_bg
Редовен
Редовен
Мнения: 270
Регистриран: 09 ное 2007 16:26
МПС: Daewoo Espero 1,8
От: София

Re: Мнения за Нисан Примера дизел

#5 Непрочетено мнение от sashko_bg » 20 дек 2009 00:07

Здравей колега,
Накратко:
- модел P11Е, двигател CD20T
- произвеждала се е в Англия
- последния истински модел на Nissan, предназначен за Европа
- създаден е без намесата на Renault ;)
- при изработката му липсват китайски части с ниско качество
- използва ангренажен ремък, а не верига ( масово Nissan използва верига при 95% от моделите - за мен е предимство, тъй като при лоша поддръжка за налага доста скъп ремонт по замяна на верига и обтегачи)
- слаби места по двигателя (свързани са с пробега) - дюзи и турбо (особено за коли от Италия на 125 000км) ;)
- дюзата на първи цилиндър с сензор за повдигане на иглата на дюзата и определя работата на двигателя
- горивна уредба Bosch
- дебитомер - много скъп - бързо "загива" при използване на неоригинални въдушни филтри или ненавременната им замяна
-съвсем нормално е на пробег около 200 000км по километраж да се наложи замяна на гарнитура глава ( реално са поне 400 000км)
- окачване - горни носачи - пробем още от създаването на модела. Оригиналните са прилично скъпи, но единствено издържат пробег от 70-80000км - провери за чукане по носачите много внимателно!
- няма проблем с корозията
- в помпата има доста електроника и е скъп ремонт при необходимост
- много скъпи оригинални резервни части
- ако е била поддържана добре си заслужава като кола, особено след фейслифта
- отличен комфорт на пътуване
- добре запазен автомобил е отличен избор, ако може да се примирим с доста по-скъпата поддръжка в сравнение с едно Daewoo
- мита че е хубав автомобил, не е мит - но до определен пробег и поддръжка на автомобила

Успех!

NB: не съм имал такава кола, и въобще Nissan, мечтая си за Leganza!!!

Ако решиш да я купуваш, задължително преди това сервиз на Нисан или поне Бош!

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”