Мнения за Нисан Примера дизел
Мнения за Нисан Примера дизел
Изкажете мнения(компетентни) за Нисан Примера 2.0 турбо дизел 98г. )
Re: Мнения за Нисан Примера дизел
Четох ги тия неща,нищо конкретно не пише..Ще ми се мнение от човек,който е имал такава кола
П.С.-Първия линк е моя тема,само че във VW форума
П.С.-Първия линк е моя тема,само че във VW форума
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Мнения за Нисан Примера дизел
Чувал съм, че хвърлят гарнитури на главата.
Re: Мнения за Нисан Примера дизел
Здравей колега,
Накратко:
- модел P11Е, двигател CD20T
- произвеждала се е в Англия
- последния истински модел на Nissan, предназначен за Европа
- създаден е без намесата на Renault
- при изработката му липсват китайски части с ниско качество
- използва ангренажен ремък, а не верига ( масово Nissan използва верига при 95% от моделите - за мен е предимство, тъй като при лоша поддръжка за налага доста скъп ремонт по замяна на верига и обтегачи)
- слаби места по двигателя (свързани са с пробега) - дюзи и турбо (особено за коли от Италия на 125 000км)
- дюзата на първи цилиндър с сензор за повдигане на иглата на дюзата и определя работата на двигателя
- горивна уредба Bosch
- дебитомер - много скъп - бързо "загива" при използване на неоригинални въдушни филтри или ненавременната им замяна
-съвсем нормално е на пробег около 200 000км по километраж да се наложи замяна на гарнитура глава ( реално са поне 400 000км)
- окачване - горни носачи - пробем още от създаването на модела. Оригиналните са прилично скъпи, но единствено издържат пробег от 70-80000км - провери за чукане по носачите много внимателно!
- няма проблем с корозията
- в помпата има доста електроника и е скъп ремонт при необходимост
- много скъпи оригинални резервни части
- ако е била поддържана добре си заслужава като кола, особено след фейслифта
- отличен комфорт на пътуване
- добре запазен автомобил е отличен избор, ако може да се примирим с доста по-скъпата поддръжка в сравнение с едно Daewoo
- мита че е хубав автомобил, не е мит - но до определен пробег и поддръжка на автомобила
Успех!
NB: не съм имал такава кола, и въобще Nissan, мечтая си за Leganza!!!
Ако решиш да я купуваш, задължително преди това сервиз на Нисан или поне Бош!
Накратко:
- модел P11Е, двигател CD20T
- произвеждала се е в Англия
- последния истински модел на Nissan, предназначен за Европа
- създаден е без намесата на Renault
- при изработката му липсват китайски части с ниско качество
- използва ангренажен ремък, а не верига ( масово Nissan използва верига при 95% от моделите - за мен е предимство, тъй като при лоша поддръжка за налага доста скъп ремонт по замяна на верига и обтегачи)
- слаби места по двигателя (свързани са с пробега) - дюзи и турбо (особено за коли от Италия на 125 000км)
- дюзата на първи цилиндър с сензор за повдигане на иглата на дюзата и определя работата на двигателя
- горивна уредба Bosch
- дебитомер - много скъп - бързо "загива" при използване на неоригинални въдушни филтри или ненавременната им замяна
-съвсем нормално е на пробег около 200 000км по километраж да се наложи замяна на гарнитура глава ( реално са поне 400 000км)
- окачване - горни носачи - пробем още от създаването на модела. Оригиналните са прилично скъпи, но единствено издържат пробег от 70-80000км - провери за чукане по носачите много внимателно!
- няма проблем с корозията
- в помпата има доста електроника и е скъп ремонт при необходимост
- много скъпи оригинални резервни части
- ако е била поддържана добре си заслужава като кола, особено след фейслифта
- отличен комфорт на пътуване
- добре запазен автомобил е отличен избор, ако може да се примирим с доста по-скъпата поддръжка в сравнение с едно Daewoo
- мита че е хубав автомобил, не е мит - но до определен пробег и поддръжка на автомобила
Успех!
NB: не съм имал такава кола, и въобще Nissan, мечтая си за Leganza!!!
Ако решиш да я купуваш, задължително преди това сервиз на Нисан или поне Бош!