Теч на масло
Теч на масло
Днес сменях тампони на носачи и се видя,че има теч на двиг. масло от семеринга на коляновия вал. Между двигателя и ск. кутия всичко е омазнено,дори се образува капка.Колата е на 172 000км и все още е с оригиналния съединител. Дали да свалям скоростите за един семеринг или да изчакам,когато дойде време за съединителя,за да мине всичко с един масраф. ? Не забелязвам промяна в нивото на щеката,нито маслено петно на земята. Също така, няма някакви признаци на отиващ си съединител,освен тънко свирукане на амбр. лагер,докато загрее.Не върви да се свалят скоростите и да се смени само семеринга,а след време пак да се свалят за останалите работи. Колко време може да се кара с този теч и дали,ще стане по голям?Всички казват,че идва време за съединител/макс.180000км/,но аз знам за кола със сменен съединител на 250 000км. :
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: Теч на масло
Аз лично не съм пробвал добавка против теч,но мой колега се похвали,че ползвал от ОМВ и теча спрял.авео написа:Днес сменях тампони на носачи и се видя,че има теч на двиг. масло от семеринга на коляновия вал. Между двигателя и ск. кутия всичко е омазнено,дори се образува капка.Колата е на 172 000км и все още е с оригиналния съединител. Дали да свалям скоростите за един семеринг или да изчакам,когато дойде време за съединителя,за да мине всичко с един масраф. ? Не забелязвам промяна в нивото на щеката,нито маслено петно на земята. Също така, няма някакви признаци на отиващ си съединител,освен тънко свирукане на амбр. лагер,докато загрее.Не върви да се свалят скоростите и да се смени само семеринга,а след време пак да се свалят за останалите работи. Колко време може да се кара с този теч и дали,ще стане по голям?Всички казват,че идва време за съединител/макс.180000км/,но аз знам за кола със сменен съединител на 250 000км. :
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Теч на масло
Карай си я така и като стане време за съединителя ще смениш и семеринга. Важното е, че знаеш за проблема и така си по-спокоен.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Теч на масло
Според мен теча плавно ще се увеличава....
Сега зимата ако има някое по-сериозно застудяване, теча вероятно ще се увеличи по-сериозно заради втвърдяването на стария семеринг....
Ако теча не е прекален - бих продължил да си карам с повишено внимание към нивото на маслото.
А ако много ме дразни - бих смъкнал кутия с готовност да сменя и съединител, лагер и оглед на ск.кутия...
Ако съединителя е износен например на 80% е по-добре да го смениш при този ремонт и да знаеш, че няма да пипаш там в близките 150-200х.км....
Ще дадеш малко по-рано едни допълнителни пари за съединителя, но пък няма да даваш пари за повторно отваряне (или да ги губиш тези пари от неработещ автомобил...).
Сега зимата ако има някое по-сериозно застудяване, теча вероятно ще се увеличи по-сериозно заради втвърдяването на стария семеринг....
Ако теча не е прекален - бих продължил да си карам с повишено внимание към нивото на маслото.
А ако много ме дразни - бих смъкнал кутия с готовност да сменя и съединител, лагер и оглед на ск.кутия...
Ако съединителя е износен например на 80% е по-добре да го смениш при този ремонт и да знаеш, че няма да пипаш там в близките 150-200х.км....
Ще дадеш малко по-рано едни допълнителни пари за съединителя, но пък няма да даваш пари за повторно отваряне (или да ги губиш тези пари от неработещ автомобил...).
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Теч на масло
В следващите месеци, поради застудяване, теча ще се увеличи.
Има вероятност да започне да омаслява феродовия диск, но само при неработещ мотор. При въртене, центробежните сили ще "гонят" маслото.
Ако на кожуха на съединителя има дренажен отвор, гледай да е отпушен.
Има вероятност да започне да омаслява феродовия диск, но само при неработещ мотор. При въртене, центробежните сили ще "гонят" маслото.
Ако на кожуха на съединителя има дренажен отвор, гледай да е отпушен.
Re: Теч на масло
Днес измих на мивка всичко отдолу,после ясно се видя,как бавно почна да се омазнява м/у скоростите и двг. Теча не ме притеснява,защото едва ли ще изгуби повече от 5-600гр от смяна до смяна.Притеснителното е,че от въздушната струя се омаслява тампона на двг,който е отзад.Дали да не сложа една добавка за временно решение на проблема?
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Теч на масло
Ако смяташ да караш колата още 200х.км - по-добре отстрани проблема, а не ефекта...
Не знам някой да е правил изследване на влиянието на добавката при по-продължителен пробег...
А сигурно и ти си виждал ефекта от смяна на маслото след като е слагана добавка и сложиш масло без добавка
Не знам някой да е правил изследване на влиянието на добавката при по-продължителен пробег...
А сигурно и ти си виждал ефекта от смяна на маслото след като е слагана добавка и сложиш масло без добавка
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Теч на масло
Добавката действа само при теч от коркови и клингеритови гарнитури.
На гума не помага.
В нея има някаква съставка, която раздува гарнитурите и по този начин "уж" спира теча.
На гума не помага.
В нея има някаква съставка, която раздува гарнитурите и по този начин "уж" спира теча.
Re: Теч на масло
Колега, според мен си го смени сега. Щом има теч, гумата се е втръдила, и може да направи улейче на вала. След това и нов семеринг да сложиш, пак ще има теч.
-
- Активен
- Мнения: 570
- Регистриран: 05 яну 2009 22:19
- МПС: Ланос 1,5 и Лада Самара
- От: Търговище
Re: Теч на масло
предишния ми автомобил Опел Корса го взех с такъв теч за 3 години изминах окол 45 000
км. без да се промени. Сложих и тефлонова добавка без всякакъв ефект. Пробвах и с различен вискозитет масла, по-редките 10в40 го "изяде" по бързо. карах масово с И.Г.А.Т. 15в40 и бях доволен. /Вмомента карам и Ланоса със същото 10В40./
Според мен ако се касае до 20-30 000 км. няма да имаш проблем само бъди по внимателен с нивото дане ти падне драстично под минимума. Може би единственото притеснение е че хвърля върху тампона. За това масло /двигателнито/ не знам колко е агресивно, но за хидравличното съм съгурен че цака тампоните случи се на един от служебните Ланоси за това горкия сега е с обикновенна кормилна реика.
Успех колега и дано няма усложнения.
Между другото маисторите ми по искаха 80 лева за смяна на семерината.
км. без да се промени. Сложих и тефлонова добавка без всякакъв ефект. Пробвах и с различен вискозитет масла, по-редките 10в40 го "изяде" по бързо. карах масово с И.Г.А.Т. 15в40 и бях доволен. /Вмомента карам и Ланоса със същото 10В40./
Според мен ако се касае до 20-30 000 км. няма да имаш проблем само бъди по внимателен с нивото дане ти падне драстично под минимума. Може би единственото притеснение е че хвърля върху тампона. За това масло /двигателнито/ не знам колко е агресивно, но за хидравличното съм съгурен че цака тампоните случи се на един от служебните Ланоси за това горкия сега е с обикновенна кормилна реика.
Успех колега и дано няма усложнения.
Между другото маисторите ми по искаха 80 лева за смяна на семерината.
granichar.org
Re: Теч на масло
Това,кога ще си отиде съединителя,никой не знае. Всички казват,че до сега трябваше да е свършил Вече 2000км. нивото на щеката си е нормално.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън