Страница 6 от 7

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 30 юли 2010 16:11
от slowtraveler
Това, че местните търговци надуват безумни цени не ме учудва....
На ладата няма как да се надуват цените, защото само това е предимството и.....
Същия тип сензор можеш да го намериш в USA за 10$ например за Мазда B4000
Или за 16$ за Шевролет HHR...

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 30 юли 2010 16:42
от lada2110
Това е една от големите причини да не поглеждам някои марки изобщо, просто не искам да им пълня гушата... Но и на Ладите има 200-300% надценка на доста от чарковете тука. Същия този датчик в Русия варира 6-8лв. Тук между два еднакви чарка в София, между два магазина може да има 200% разлика за Лада, поне толкова съм срещал...

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 30 юли 2010 18:21
от slowtraveler
Има и нещо друго колега....
За някои марки въпреки, че частите са по-скъпи, експлоатацията излиза доста по-евтино, защото се развалят доста по-рядко...
Сещам се за втулките на реактивната щанга на Шкода Фабия... Разбиваха се през 20х.км. Струваха 16лв, но изискваха периодична смяна.
След шкодата се качих на Опел Астра и други автомобили. И на никой от другите не ми се е налагало да пипам окачване (изключвайки два лагера за главина на две от астрите), въпреки, че километрите бяха същите, че и повече отколкото на шкодата...
Всеки си решава сам, но лично аз предпочитам на 100х.км да дам 100лв, и през останалото време да не мисля за автомобила, отколкото през 10х.км да давам по 10лв и постоянно да имам чувството, че колата не е наред :lol:

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 30 юли 2010 19:48
от lada2110
Дори Лада 110 ако не даде някой фабричен дефект в началото, което не е изключено(срещу това няма застрахови, има гаранция), си прави 100000км ей така, с едни накладки, ремъци, ролки и всички течности, като истинските коли. :) Е в случая изключваме и момента да се поддръжа от някой псевдо майстор, тогава съм чувал извращения от типа на ремонт двигател на 60000км. А тука дори и сегашните Лади си се карат като старите в общи линии - повечето с извращение, не да е евтино, ако може да е безплатно... (coolbeer)

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 02 авг 2010 19:26
от Izparitel
Руснаците направо си ги определят като зомбита.

Автомобили-зомби. Иногда они возвращаются

Auto-зомбита. Понякога те се връщат /машинен превод/
..............
1 място. ВАЗ-2105 (2104/2107) "Лада" - 30 години на конвейера, всъщност - 44 години, считано от началото на Fiat-124 .......
2 място. ГАЗ-31105 "Волга" - 6 години за поточна линия, в действителност - през 1942 г., считано от началото на ГАЗ-24 .............
3 място. УАЗ-3151 "Хънтър" - 7 години на поточна линия, в действителност - 38 години, считано от началото УАЗ-469 ............
4 място. ВАЗ-21214 (Лада 4x4) "Нива" - през 1933 г. на конвейера .............
5 място. ВАЗ-2115 "Самара-2" (2113/2114) - 13 години на конвейера, всъщност - 26 години от началото ВАЗ-2108 .............
6 място. Daewoo Nexia - 15 години на конвейера, всъщност - 24 години, считано от началото Opel Kadett ................
............
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 04 авг 2010 11:00
от lada2110
Пропуснал си последния модел Волга: :P
www.volgasiber.ru
ГАЗ радикално са си решили проблем - купен лиценз на Крайслер Себринг и малко фейслифт да не стават 1:1 всички чаркове... :D И струва само около 30000лв в топ изпълнението, което за подобен голям автомобил си е евтино...

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 31 авг 2010 21:39
от DufuZ
http://auto.mail.ru/article.html?id=32238
Ще е интерсно да видя мнение някъде " Какво да си купя - Дачия Логан или Лада R90 "
Въпросът е дали ще има руска жилка тук или само ще правят емблемите :О)

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 01 сеп 2010 01:35
от The Stig
DufuZ написа:http://auto.mail.ru/article.html?id=32238
Ще е интерсно да видя мнение някъде " Какво да си купя - Дачия Логан или Лада R90 "
Въпросът е дали ще има руска жилка тук или само ще правят емблемите :О)
Само френски чарколяци и карантии :lol: И все пак най-добре си е оригиналът...

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 01 сеп 2010 16:14
от Izparitel
Ехе, какво само ги плюем, хората се развиват - Нивата щяла да получи италиански дизайн.

Знаменитото италианско ателие Pininfarina иска да прави нов дизайн на баба Нива... е, вярно, че наскоро самите руснаци си признали, че стария модел от 70-те повече не може да се модернизира, но явно ще се намери начин с помощта на италианците.
Напомним, что руководство «АвтоВАЗа» уже давно говорит о необходимости создания совершенно новой «Нивы», так как возможности для модернизации старой модели, которая была разработана в 70-х годах, подошли к концу. Скорее всего, в основу этой модели ляжет платформа от Chevrolet Niva...
:clap:

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 01 сеп 2010 19:09
от slowtraveler
Офтопик:
Някои докато 'мислят да започнат да проектират', други действат сериозно, и не спят на стари лаври....
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/sh ... mazda.html

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 02 сеп 2010 12:33
от The Stig
Източник : mobile.bg

Изображение

Италианското дизайнерско студио Pininfarina предлага да разработи напълно нов модел за нуждите на руското правителство. Представители на компанията планират да започнат преговори с властите в Москва в най-близко време, съобщава РИА Новости, като се позовава на президента на ИталТрейдИнвест Габриел Мист, руския партньор на италианците.

Производството на новата лимузина по традиция ще бъде поверено на Завод имени И. А. Лихачева (ЗиЛ). Разглеждат се няколко възможни варианта за основа на автомобила, но най-вероятно той ще бъде изграден върху платформата на сегашния модел 41047. Развойната дейност ще отнеме поне няколко месеца, а инвестицията в проекта се оценява на няколко десетки милиона евро.

По информация на РосБизнесКонсалтинг (РБК) новият ЗиЛ ще се произвежда и във версия кабриолет. Лимузината трябва да бъде готова още догодина. По думите на Габриел Мист тя ще превъзхожда Mercedes-Benz.

РБК съобщава също така, че Pininfarina се интересува и от производството на всъдеходи Niva за европейскте пазари. Разглежда се възможността за сглобяването на руските джипове в свободни мощности на компанията в Италия, които могат да поемат целия цикъл на сглобяване.

Преговорите между руснаците и италианците все още не са започнали. На първо време от Pininfarina планира да обсъди идеите си с ръководството на държавната корпорация Ростехнологии.

През май президентският секретар Владимир Кожин съобщи за заповед на Дмитрий Медведев да се проучат възможностите за замяна на сегашния автопарк на президенството, съставен от автомобили Mercedes-Benz, с возила-родно производство. Малко по-късно от ЗиЛ обявиха, че предприятието е готово да изпълни поръчка за представителна лимузина за президента, но за целта се нуждае от финансова подкрепа. Самият Кожин изрази съмнение, че руската автомобилна промишленост разполага с капацитета да прави коли за държавните първенци.

Не е за Приора, но гледам че има доста постове изобщо за руското автомобилостроителство, пък и ми стана интерсно и си викам айде да споделя.... :-))

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 03 сеп 2010 01:11
от авео
Тази тема отдавна е за катинар. Вече никой не чете заглавието. И без това от шест страници няма нито едно мнение за Приора от първа ръка.

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 07 сеп 2010 00:26
от The Stig
Изображение

Изображение

В АвтоВАЗ разчитат Granta да постави ново начало

Новият модел на руската АвтоВАЗ наречен Lada Granta, ще бъде произвеждан серийно от идната година и ще замени „класиката” на руската фирма - 2105 и 2107.
Последните два модела се произвеждат вече 30 години, практически без промяна. Механиката всъщност е още по-стара, като е създадена на базата на Fiat 124 („Жигули”) от 60-те години.

Вярно е, че през годините за заместник на моделите 2105 и 2107 беше обявена първо Samara, по-късно и Lada 110/Priora, но производството на „класиката” не спря.
Сега нещата трябва да бъдат променени с новата Lada Granta. Името беше избрано след конкурс сред руските граждани и след това прието от фирмата. Това не е нова тактика на АвтоВАЗ, а дълголетна традиция, защото по този начин преди повече от 40 години бе избрано и името „Жигули”, а по-късно и Lada.

В анкетата са участвали около 48 000 руснаци, като са били предложени 170 000 имена. Автор на името Lada Granta е Павел Захаров, който за награда получи преди дни на Московския автомобилен салон Lada Kalina.
Като видим снимките на Granta става ясно, че това не е изцяло нова конструкция. Колата е на платформата на Kalina, която обаче е модернизирана и според представителите на фирмата ще бъде „по-безопасна и комфортна”.

Снимките показват, че Granta е взела много от частите на каросерията на седана Kalinа (тип 1118). Не може да се отрече обаче, че промените наистина са направили автомобила по-съвременни и модерен.

От АвтоВАЗ искат с новата Granta 2190 да конкурират Daciа Logan в Русия. Renault, собственик на Daciа и в същото време на 25% от акциите на АвтоВАЗ, възнамерява да използва някои части от Ladа Granta за новото поколение на Dacia Sandero/Logan.

Lada Granta (2190) влиза в серийно производство от 2011. Хечбекът и комбито на Kalina (1119, 1117) ще бъдат произвеждани също. Промените в Lada предвиждат през 2020 година на 3-4 изцяло нови платформи да се произвеждат 9 нови модели. Сега Granta се рекламира като първият от тях.

Целта на АвтоВАЗ е през 2020 година да продава по 1.2 милиона автомобили. За тази година е планирано Lada да продаде около 580 000 коли.

Източник: Automedia.bg

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 07 сеп 2010 01:20
от авео
Изглежда ужасно.

Re: Лада Приора-мнения?

Публикувано: 07 сеп 2010 18:39
от lada2110
Глупости че ще конкурира Логана, тая Лада дори няма да може да се мери с него. Тя има за цел само да замести нисшата на супер евтините 2105 и 2107, по скоро е конкурент на Тата... ddmuhaha
Пак някой по нашите медии пише глупости. Дизайна е най малкия проблем в тая нисша, поне да замести старите модели с по-добра безопасност и що годе нова визия, защото на 7-ците нивото на безопасност в най-добрия случай покрива тия от началото на 90-те... А и мотора на класиката го докараха до Евро-3, ама по нагоре май няма да може. А вече в Русия минимума е Евро-3, скоро и Евро-4 сигурно с тая нова Лада, евтиджос. Да му мислим ние дето автопарка ни още клони към Евро-0.