Няколко въпроса към по-опитите шофьори
- gochen
- Редовен
- Мнения: 116
- Регистриран: 25 май 2011 23:01
- Skype: gochew
- МПС: Daewoo Espero 2.0 , 77kw, 95
- От: Ostrov nad Ohří
- Име: Камен
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Здравейте, колеги! Имам следния въпрос - до какво може да доведе продължителното шофиране на автомобила ( около 2-3 хил. км. ) със не добре небалансирана предна гума? Вибрациите се усещат в цялата предница , едва след превишаване на скорост около 70-80 км/ч. Благодаря.
Който не може да живее, да....умира!
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Кормилна рейка, семеринги, маншони, тампони носачи, тампони амортисьори, стержен амортисьори и т.н. всичко гумено, лагери и триещо се по окачването. Т.е. не се толерира продължитено каране с такъв проблем, особено при високи скорости.
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
На полуоската и трябва сериозен камък. Предполагам не си доволен от отговора и твоя бе саркастичен, всичко зависи от състоянието на описаните детайли - кой ще поддаде първи, нека кажат колегите, карали по-продължително с небалансирана гума, аз мисля, че първо ще поддаде кормилната рейка.gochen написа:А полуоска?
- gochen
- Редовен
- Мнения: 116
- Регистриран: 25 май 2011 23:01
- Skype: gochew
- МПС: Daewoo Espero 2.0 , 77kw, 95
- От: Ostrov nad Ohří
- Име: Камен
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
ogi, напротив - благодаря ти за отговора! Просто при мен се обади лявата полуоска, та се чудех дали може да е от небалансираната гума, или просто на полуоската и е дошло времето...
Все пак " тресенето " не е ужасно, просто вибрирането се усеща в цялото купе.
Все пак " тресенето " не е ужасно, просто вибрирането се усеща в цялото купе.
Който не може да живее, да....умира!
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Да не би да усещаш вибрациите на заминала полуоска, а не небалансирана гума?
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Лявата е по-късата .Какво имаш предвид,как се обажда полуоската,какво и става?gochen написа:..... Просто при мен се обади лявата полуоска...
.
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
- gigabate
- Активен
- Мнения: 514
- Регистриран: 31 мар 2010 20:47
- Skype: ivan_444
- МПС: Daewoo Lanos 1.4SE LPG-BRC
- От: Казанлък
- Име: Иван
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Айде и аз да се включа! Понеже на Астричката ми бяха много изтънели дисковете на спирачките и загряваха учудващо бързо,най сигурното като се спускам си беше да ползвам двигателя като спирачка и само от време на време да чуквам спирачка преди да сваля предавка.Резултата е че карах като на рали и колата винаги в обороти ,а икономия се съмнявал да е имало.Важното е че ми вършеше работа!
http://www.carspending.com/bg/vehicles/ ... ewoo-lanos" onclick="window.open(this.href);return false;
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Каране продължително време с вибрации в предницата може да предизвика всичко, което е описал Оги.
Тресене може да се появи и от полуоските, ако не са балансирани.
Ако има крива гума, тя влияе на каретата като износва допълнително каналите в които се движат съчмите.
И в един хубав ден, при по-остър завой, каретата ще "затракат".
Вибрациите може да не са от окачването. Има вероятност от скъсан или провиснал тампон на мотора или на скоростната кутия също да вибрира. ( личен опит )
Тресене може да се появи и от полуоските, ако не са балансирани.
Ако има крива гума, тя влияе на каретата като износва допълнително каналите в които се движат съчмите.
И в един хубав ден, при по-остър завой, каретата ще "затракат".
Вибрациите може да не са от окачването. Има вероятност от скъсан или провиснал тампон на мотора или на скоростната кутия също да вибрира. ( личен опит )
- gochen
- Редовен
- Мнения: 116
- Регистриран: 25 май 2011 23:01
- Skype: gochew
- МПС: Daewoo Espero 2.0 , 77kw, 95
- От: Ostrov nad Ohří
- Име: Камен
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Благодаря , колеги, за изчерпателната информация. От едната гума са вибрациите, ноември месец купих комплект зимни гуми, ПОЧТИ КАТО НОВИ, но за беда едната от тях излезе крива ( гумите са "протектор" ). Наложи се същия месец да попътувам ( към 3000 км ) , и нямах време да се занимавам с тях.
Ами чука лявото каре при десен завой...Яд ме е, защото преди това колата "спеше" на пътя! Май се потвърждава максимата , че евтиното излиза по-скъпо. Сега ще купя 2 нови гуми...
Ами чука лявото каре при десен завой...Яд ме е, защото преди това колата "спеше" на пътя! Май се потвърждава максимата , че евтиното излиза по-скъпо. Сега ще купя 2 нови гуми...
Който не може да живее, да....умира!
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Не се кахъри толкова, случва се, все пак си купил гуми втора ръка и нищо не се знае там... Отделно, че едва ли за 5-10 хил. км нещо сериозно ще стане, особено ако караш градско пък въобще няма проблем. Аз си бях купил 2 чисто нови, сравнително скъпи гуми Нокиан преди време и едната се изкриви без повод още на първия сезон, въпреки че гумите бяха перфектни във всяко друго отношение.
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Проблема с полуоската не е от небалансираните гуми,просто и е дошло времето. Тези километри са нищожно малко,за да причинят,каквото и да е било по окачването.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Полуоската или по-точно карето се поврежда от спукан маншон най-често. Когато това се случи през пукнатината при по-висока скорост смазката излиза и цапа джантата от вътрешната страна. Ако уцелиш момента минаваш само със смяна маншон. Но в момента ще ти са наложи смяна на целия комплект- каре и маншон. Крива гума не ми се вярва да причини това. В карето е прецизна сглобка и няма толкова голяма хлабина да се получи удар. От крива гума първото нещо което ще тръгне са кормилните щанги. Изчислени са така, че да са най-уязвимия детайл, понеже лесно се сменят (За разлика от рейката).
- gochen
- Редовен
- Мнения: 116
- Регистриран: 25 май 2011 23:01
- Skype: gochew
- МПС: Daewoo Espero 2.0 , 77kw, 95
- От: Ostrov nad Ohří
- Име: Камен
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Здравейте. Я да попитам нещо - гледам в нета , че се продават кненонови крушки, всякакви цветове , които са в комплект с кабелите. Като само се заменят с реалните стари крушки ( при мен H1 ). Та да попитам, ще има ли ефект от цялата работа ако ги сменя ?
Който не може да живее, да....умира!
Re: Няколко въпроса към по-опитите шофьори
Аз като радио Ереван пак да се обадя - да ще има ефект:gochen написа:Здравейте. Я да попитам нещо - гледам в нета , че се продават кненонови крушки, всякакви цветове , които са в комплект с кабелите. Като само се заменят с реалните стари крушки ( при мен H1 ). Та да попитам, ще има ли ефект от цялата работа ако ги сменя ?
1. На рефлекторен фар ще заслепяваш повече, на 2-секционен ще е по-малко.
2. Ще виждаш много по-добре с всички последствия за насрещните.
3. С оглед на поне минимален комфорт на шофьорите насреща, си почисти/полирай поне пластмасите на фаровете.
4. 4300К е най-добрата температура