GM - банкрут? А след това?
Re: GM - банкрут?
Това,че комунизма идва след капитализма,го е писал още Ленин. Явно в Щатите капитализма,вече се е изчерпал. Китайците или руснаците,ще лапнат ДЕУ,а това хич не е на добро.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Opel може да бъде купен от друг, а не от Magna
Ха сега де! Има още нещо странно.
Ха сега де! Има още нещо странно.
Е, това остана - след Хамър и Опел да стане китайски.Междувременно Fiat, който Magna уж изпревари в борбата за Opel, не смята, че всичко е загубено. "Ние все още имаме интерес...Сделката с Magna технически не е приключила, ние ще видим", заяви в петък президентът на Fiat Серджо Маркионе. Италианските власти също намекват, че Magna може да има проблеми. "Моето впечатление е такова, че Германия възнамерява да промени своето решение. Сега ситуацията се променя, тя не е същата, както седмица назад", заяви италианският финансов министър Джулио Тремонти. Не се предава и китайската Beijing Automotive Industry Holding: тя е наела PricewaterhouseCoopers за оформяне на молба, предаде Ройтерс, позовавайки се на източник от германското правителство.
Re: GM - банкрут?
Това е само формалност. 50% от частите в колите са китайски. Адам Опел,ще се обърне в гроба,ако научи за съдбата на марката.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Може и да има китайски части в Опелите, но това няма нищо общо с баш китайските автомобили. У нас не са разпостранени, но в Русия ги има.
Ужас!!! От това, което чета руснаците уж свикнали на техните си "сборки" губят ума и дума от китайската техника. Краш тестовете са едно на ръка. И сервизите реват от китайските компании доставчици - безумия, неверни работи в документацията, абсурди с апаратурата за диагностика и ремонти, които не се отстраняват..., некоректно отношение към дистрибутори и сервизи...
Ужас!!! От това, което чета руснаците уж свикнали на техните си "сборки" губят ума и дума от китайската техника. Краш тестовете са едно на ръка. И сервизите реват от китайските компании доставчици - безумия, неверни работи в документацията, абсурди с апаратурата за диагностика и ремонти, които не се отстраняват..., некоректно отношение към дистрибутори и сервизи...
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: GM - банкрут?
Явно ако това стане Деу да го купят китайците.....ще се ориентирам към смяна на марката.Китайско нещо по пътищата си е самоубийство.Izparitel написа:Може и да има китайски части в Опелите, но това няма нищо общо с баш китайските автомобили. У нас не са разпостранени, но в Русия ги има.
Ужас!!! От това, което чета руснаците уж свикнали на техните си "сборки" губят ума и дума от китайската техника. Краш тестовете са едно на ръка. И сервизите реват от китайските компании доставчици - безумия, неверни работи в документацията, абсурди с апаратурата за диагностика и ремонти, които не се отстраняват..., некоректно отношение към дистрибутори и сервизи...
- vassy
- АДМИНИСТРАТОР
- Мнения: 1478
- Регистриран: 23 дек 2007 13:03
- Skype: daewoo-chevrolet.com
- МПС: Daewoo Lanos 1.5 SE
- От: Пловдив
- Име: Vassy
- Контакти:
Re: GM - банкрут?
http://www.dnevnik.bg/pazari/companii/2 ... i/?ref=rss
Проблемите на "Дженерал мотърс", която на 1 юни влезе в процедура на контролиран банкрут, не засягат по никакъв начин българските потребители, които имат или възнамеряват да закупят автомобили, част от портфолиото на компанията. Това обяви директорът "Продажби, маркетинг и следпродажбена дейност" на GM за България Вихрен Горанчев. Той уточни, че "Дженерал мотърс Европа" продължава нормалните си дейности и организацията не е включена в процеса на съдебно контролирано преструктуриране на корпорацията майка в САЩ.
Компаниите, произвеждащи "Опел" и "Шевролет", най-популярните марки на GM у нас, имали до голяма степен самостоятелност и работели нормално. В този смисъл не се очаквали закъснения на поръчка за автомобили и резервни части. Нещо повече, заради финансовата криза и намаленото търсене на редица пазари редица модели щели да бъдат доставяни по-бързо. Българските дилъри на "Опел" и "Шевролет" имали и немалко коли на склад, които сега се продават на промоционални цени. Към момента единствено доставките на автомобила на годината "Опел Инсигния" се бавят с няколко месеца заради огромния интерес към модела.
За първите пет месеца на годината "Опел" е намерил у нас 963 купувачи, което отрежда на марката шеста позиция на пазара, а с 490 реализации "Шевролет" е на девето място. В България се продават и американските продукти на GM - "Кадилак", "Корверт" и "Хамър", като и с техните доставки и обслужване не се очаквали проблеми. В интерес на истината интересът към тях не е особено голям, като от началото на годината единствено "Кадилак" има продажби - три всъдехода "Ескалейд". Дневник
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Китайци също искат Opel
Китайският държавен автомобилостроителен концерн BAIC получи достъп до финансовата отчетност на концерна Opel. Това може да означава, че следващата стъпка на китайците може да бъде оферта към банка Dresdner Kleinwort, която се занимава с продажбата на акциите на автоконцерна, съобщава "Дойче Веле". През следващите две седмици се очаква посещение в Германия на ръководителя на BAIC, който ще представи своя план пред германските политици, профсъюзни лидери и членове на производствения съвет на Opel. По-рано беше съобщено, че Magna и General Motors вече са постигнали принципна договореност относно покупката на Opel и в момента работят над детайлите по споразумението. В момента 65% от Opel принадлежат на намиращ се под контрола на германската държава тръстов фонд. Останалите 35% се владеят от General Motors. /БГНЕС /
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: GM - банкрут?
Съмнява ме ЕС да одобри такава сделка...
А тези сделки винаги преминават от там.
Надявам се да не бъде одобрена, защото преди три седмици поръчахме поредния Опел (Зафира) и ще ме е яд ако е китайски
А тези сделки винаги преминават от там.
Надявам се да не бъде одобрена, защото преди три седмици поръчахме поредния Опел (Зафира) и ще ме е яд ако е китайски
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Основана е новата компания General Motors
Основана е новата компания General Motors
Само не разбрах как това ще се отрази на нашите щайги.... новата компания GM е изградена върху: четири основни марки в САЩ и най-голямата и силна дилърска мрежа в страната, свежа гама автомобили, камиони и кросоувъри на Chevrolet, Cadillac, Buick и GMC ...
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Основана е новата компания General Motors
Какво значение има, докато почне да се отразява, ние едва ли ще караме още тия коли.Izparitel написа:Основана е новата компания General Motors
Само не разбрах как това ще се отрази на нашите щайги.... новата компания GM е изградена върху: четири основни марки в САЩ и най-голямата и силна дилърска мрежа в страната, свежа гама автомобили, камиони и кросоувъри на Chevrolet, Cadillac, Buick и GMC ...
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- Chevrolet_Cavalier
- Редовен
- Мнения: 173
- Регистриран: 22 мар 2009 06:02
- МПС: Chevrolet Cavalier
- От: Montreal
Re: GM - банкрут?
Китайският гигант Beijing Auto вече не е част от надпреварата за германското подразделение на General Motors - Opel. Причина за това е невъзможността двете компании да постигнат съгласие по въпроси, засягащи интелектуалната собственост, съобщи агенция Reuters. В четвъртък представители на подразделението на General Motors в Европа обявиха, че компанията продължава детайлни разговори с канадската компания Magna и белгийския инвестиционен фонд RHJ International, но не споменаха Beijing Auto, която също беше подала оферта.
За момента от китайската корпорация не са обявили какви ще бъдат следващите є стъпки след края на преговорите за Opel. Според информация от близки до правителството на азиатската страна лица обаче е възможно гигантът да насочи мераците си към подразделението на Ford Motor - Volvo.
За момента от китайската корпорация не са обявили какви ще бъдат следващите є стъпки след края на преговорите за Opel. Според информация от близки до правителството на азиатската страна лица обаче е възможно гигантът да насочи мераците си към подразделението на Ford Motor - Volvo.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Надявам се - не, но GM се променя. След колите за американския президент ще правят нещо малко по-различно.FORMULA1 написа:Да не се наложи да променяме заглавието на форума
General Motors планира конкурент на Tata Nano
www.topcars.bgАмериканският автомобилен концерн General Motors планира да извади на пазара пряк конкурент на индийското чудо Tata Nano. GM се намират в тежка финансова криза и се надяват с пускането на ултра нискобюджетен модел, да успеят да си стъпят на краката. Пазара на малките евтини коли се разшири допълнително, след като световната финансова криза удари всички основни пазари.
Новият модел на General Motors ще струва едва четири хиляди долара и ще бъде позициониран основно за пазарите в Латинска Америка и Азия, като съвсем възможно е да се появи и в Източна Европа. Производството на американския отговор на Nano, ще бъде изнесено в заводите на компанията в Китай.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
”Дженерал мотърс” вече не дава ”Опел”
Като чета, че "Тази опозиция се оформила, след като Берлин обеща неотдавна да предостави кредитни гаранции на стойност от 4,5 млрд. евро (6,6 млрд. д.) за спасението от банкрут на "Опел", независимо от това кой ще бъде нейният нов собственик." си мисля дали не искат да издоят пак Опел, като е ставало до сега, а после пак да му мислят европейците.Американският автомобилен гигант "Дженерал мотърс" вече не иска да продава европейската си дъщерна компания "Опел", предаде ИТАР-ТАСС, позовавайки се на публикация в електронното издание на германския в. "Шпигел".
Решението за продажбата на "Опел" на канадско-aвстрийската компания "Магна" в партньорство с руската "Сбербанк" ще бъде обсъждано на заседание на 3 ноември на административния съвет на "Дженерал мотърс". Все повече членове на ръководството на компанията обаче били против тази продажба, пише "Шпигел", цитиран от БТА.
Тази опозиция се оформила, след като Берлин обеща неотдавна да предостави кредитни гаранции на стойност от 4,5 млрд. евро (6,6 млрд. д.) за спасението от банкрут на "Опел", независимо от това кой ще бъде нейният нов собственик. Това кара все повече членове на ръководството на "Дженерал мотърс" да поискат да задържат дъщерната фирма и да използват сами обещаните от Германия средства за оздравяването на "Опел", отбелязва изданието".
Re: GM - банкрут?
Китай ни завлядява, ако погледнеш във всяка една нова кола ( без Мерцедес , Ауди и БМВ- за тях незнам), но електрониката, и повечето части са Made in China.Vesko1 написа:Явно ако това стане Деу да го купят китайците.....ще се ориентирам към смяна на марката.Китайско нещо по пътищата си е самоубийство.Izparitel написа:Може и да има китайски части в Опелите, но това няма нищо общо с баш китайските автомобили. У нас не са разпостранени, но в Русия ги има.
Ужас!!! От това, което чета руснаците уж свикнали на техните си "сборки" губят ума и дума от китайската техника. Краш тестовете са едно на ръка. И сервизите реват от китайските компании доставчици - безумия, неверни работи в документацията, абсурди с апаратурата за диагностика и ремонти, които не се отстраняват..., некоректно отношение към дистрибутори и сервизи...