Страница 1 от 4

Икономия на гориво!

Публикувано: 19 ное 2007 20:31
от Red Pride
Здравейте! Нов съм във форума и искам да пусна едно съобщение.
Предполагам нарастващите цени на горивата вълнуват всички ни и са проблем за всеки един от нас.Не по-маловажен проблем е и този със замърсяването на околната среда.Тези,които живеем в София го изпитваме достатъчно силно.


Преди 2 години на световния пазар се появава МPG - CAPS. Това са таблетки,които са катализаторна технология - подобрител на горивната камера.Нека направим уточнение и да не се бърка занапред.Те НЕ са добавка,а подобрител. Всеизвестни са милионите добавки на пазара,които са боклуци.Именно те са замърсили пазара и са внесли недоверие у нас. Та MPG са подобрител.Те се слагат в резеровара на колата,разтварят се в горивото (без значение какво е то) и то ги пренася до горивната камера.Там те изграждат катализиращо покритие (един инженер го нарече микрофилм), което спомага за по-пълното и ефикасно изгаряне на горивото в самата горивна камера,без да има странични загуби и без да има вредни емисии на газове.Какво означава това:
- със същите литри изминаваме повече разстояние
- няма замърсяване на околната среда или го свеждаме до минимум
- понижава се температурата в двигателя
- прочиства се от карбонови наслагания (нагар)
- повишаване на мощността
- удължаване на живота на двигателя

Продуктът е произведен през 1975,но е засекретен и ползван само от американската армия.Преди 2 години под натиск на екоорганизации и ООН се разсекретява.
Първият резервоар се ползва по-голяма доза,а за поддържащите една стандартна за различните обеми резервоари.
Фирмата дава 7-14% гарантирана икономия на гориво или увеличен пробег (едно и също),но в практиката всеки,с който съм говорил ми дава 15-20%,някои и повече.Това е градско каране,а на извънградско им стига до 30+%!!!
Ефектът се усеща на 2-3 резервоар,а подобряване на движението на колата и повишаване на мощността и на 30-40 км от 1 резервоар.

http://www.myffi.biz/hiw/ - клипче как работят таблетките
http://www.jordanivanov.myffi.biz/bulgarian/ - моя сайт с подробна информация за продукта и неговите разновидности.

Цената на една таблетка (която е за около 60 литра) е 6лв,един блистер от 10 = 60лв
Пример:
резервоар - 60 литра
цена на таблетка - 6лв=3литра
20% икономия - 60/5 = 12 литра бонус
икономия - цена на таблетка = 9 литра чист бонус = 18лв на резервоар 60 литра.

Който проявява интерес нека пише на лични или на скайп - vlajor
Предварително благодаря!

Публикувано: 19 ное 2007 22:36
от авео
Хубав опит за реклама,колега,но тук почти всички сме с алтернативни горива. Бензина е само за цвят и мирис.

Публикувано: 19 ное 2007 23:09
от ogi
Viagra - 7 пъти в час, без протъркване на сегментите и удължаване на живота на буталото............
ПС как пък ни намериха скромния форум...

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 21 юли 2009 20:04
от Izparitel
По въпросните таблетки - колега предлагаше в службата такива или подобни /не можах да отворя линка за да видя дали са същите/. От колегите, които пробваха един с Форд Фокус дизел, който си взе твърдеше, че имало намаление на разхода при него. Самите таблетки не бяха никак евтини. Аз също пробвах, защото ми беше интересно, че се твърдеше, че имало ефект и при LPG. Не усетих някакъв ефект, но пробата ми беше в градски режим където нещата трудно се съпоставят.


За да не пускам нова тема.
Ето как други се надяват да намалят разхода на гориво - като отсвирят свещите.
Лазер замества свещите в двигателя?
Целта е да се намалят разходът на гориво и замърсяващите газове.
Тогава вместо кабели за свещи сигурно ще има оптични влакна.

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 22 юли 2009 16:27
от slowtraveler
Я... един познат дето бе отсвирен от други форуми...
След първата реклама се появи и 'защитник' (също нов ползвател), дето бе пробвал всичко това и то с голям ефект...
Руснаците казват за това - 'лохотрон'.... ddmuhaha

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 22 юли 2009 21:40
от becii
Red Pride написа:Здравейте! Нов съм във форума и искам да пусна едно съобщение.
Предполагам нарастващите цени на горивата вълнуват всички ни и са проблем за всеки един от нас.Не по-маловажен проблем е и този със замърсяването на околната среда.Тези,които живеем в София го изпитваме достатъчно силно.


Преди 2 години на световния пазар се появава МPG - CAPS. Това са таблетки,които са катализаторна технология - подобрител на горивната камера.Нека направим уточнение и да не се бърка занапред.Те НЕ са добавка,а подобрител. Всеизвестни са милионите добавки на пазара,които са боклуци.Именно те са замърсили пазара и са внесли недоверие у нас. Та MPG са подобрител.Те се слагат в резеровара на колата,разтварят се в горивото (без значение какво е то) и то ги пренася до горивната камера.Там те изграждат катализиращо покритие (един инженер го нарече микрофилм), което спомага за по-пълното и ефикасно изгаряне на горивото в самата горивна камера,без да има странични загуби и без да има вредни емисии на газове.Какво означава това:
- със същите литри изминаваме повече разстояние
- няма замърсяване на околната среда или го свеждаме до минимум
- понижава се температурата в двигателя
- прочиства се от карбонови наслагания (нагар)
- повишаване на мощността
- удължаване на живота на двигателя

Продуктът е произведен през 1975,но е засекретен и ползван само от американската армия.Преди 2 години под натиск на екоорганизации и ООН се разсекретява.
Първият резервоар се ползва по-голяма доза,а за поддържащите една стандартна за различните обеми резервоари.
Фирмата дава 7-14% гарантирана икономия на гориво или увеличен пробег (едно и също),но в практиката всеки,с който съм говорил ми дава 15-20%,някои и повече.Това е градско каране,а на извънградско им стига до 30+%!!!
Ефектът се усеща на 2-3 резервоар,а подобряване на движението на колата и повишаване на мощността и на 30-40 км от 1 резервоар.

http://www.myffi.biz/hiw/ - клипче как работят таблетките
http://www.jordanivanov.myffi.biz/bulgarian/ - моя сайт с подробна информация за продукта и неговите разновидности.

Цената на една таблетка (която е за около 60 литра) е 6лв,един блистер от 10 = 60лв
Пример:
резервоар - 60 литра
цена на таблетка - 6лв=3литра
20% икономия - 60/5 = 12 литра бонус
икономия - цена на таблетка = 9 литра чист бонус = 18лв на резервоар 60 литра.

Който проявява интерес нека пише на лични или на скайп - vlajor
Предварително благодаря!

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 22 юли 2009 21:47
от Izparitel
Офтопик:
Колега, от поста Ви е останал само цитата на първия пост на темата, който си е опит за реклама. В този си вид поста Ви няма смисъл.

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 22 юли 2009 22:50
от Darlin`
Преди повече от година бях привикана на презентация на МPG - CAPS. Първо блябля за компанията, после дръндрън кви пари се печелело.. Не изтраях и на първата почивка си тръгнах, защото беше пълна глупост продукта и жалък опит за МЛМ развитие на компанията. |(

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 23 юли 2009 20:53
от sailorbg
Не съм химик, но до колкото си спомням такова нещо като 'Там те изграждат катализиращо покритие' няма.

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 23 юли 2009 23:01
от Izparitel
На времето се чудех дали е вярно това което твърдяха за Ви Пауър бензина - че давал икономия и почиствал горивната система. То бяха журналистически публикации, демонстрации... После обаче разбрах, че истинска икономия на средства може да се направи чрез използване на алтернативни горива.

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 23 юли 2009 23:04
от Fantomasss
Най-икономичната кола която някога съм карал, това беше една служебна "Вектра"... ddribka ... няма по-икономична кола от служебната... ddad

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 24 юли 2009 01:49
от slowtraveler
Fantomasss написа:... няма по-икономична кола от служебната... ddad
Всичко е относително - зависи от коя страна на барикадата си.. :-))

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 24 юли 2009 08:03
от Fantomasss
slowtraveler написа:
Fantomasss написа:... няма по-икономична кола от служебната... ddad
Всичко е относително - зависи от коя страна на барикадата си.. :-))
Е то се подразбира мисля... :lol: , при теб е зле защото хем са служебни, хем са си твои и ти си ги поддържаш, разбирам те... ddcomp ddmuhaha ddmuhaha ddmuhaha ddkomp2

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 24 юли 2009 13:33
от slowtraveler
Офтопик:
Най-гадното е, че скромната ни държава поставя такива условия към служебните автомобили, че да се чудиш дали си заслужава да са служебни, ако фирмата ти не е транспортна: ДДС може и да ти възстановят на автомобила (6+1), но на горивото си плащаш ДДС като поп, след което държавата ти изисква още 10% върху цената като данък (като заредиш 100лв, плащаш към данъчното още 10лв)...

Re: Икономия на гориво!

Публикувано: 21 мар 2012 15:36
от Izparitel
Зареждайте резервоара сутрин, влиза половин литър отгоре
С приключването на тежката зима и неспиращото галопиране на цените на горивата ще ви дадем полезни съвети за пестене на бензин и дизел.
Много са факторите, които специалистите предлагат да се спазват за икономично каране и пестене на скъпоценното гориво, но един от най-малко известният е да зареждаме резервоара рано сутринта, докато още слънцето не е напекло.
През зимата това не е от особено значение, но през пролетта и лятото е добре да спазвате правилото. Горивото се сипва от бензиностанцията на литри - тоест на обем. Сутрин, когато е по-студено, то е с намален обем и затова ще спечелите до половин литър, ако напълните целия резервоар.
На бензиностанцията трябва да проверявате и капачката за резервоара. Ако тя е повредена или не се затваря добре, ще имате проблем. Може да няма следи от изливане, но горивото пак ще се изпарява малко по малко.
Също така избягвайте зарежданията на малки количества - горивото се изпарява при всяко отваряне на капачката на резервоара.
Не карайте със зимни гуми през останалите сезони, освен през най-студените дни. Съпротивлението, което правят те, увеличава разхода на гориво с около 0,8 литра на 100 км. Широчината на гумата трябва да е съобразена с предписанията на производителя. Ако за даден модел е определен оптимален размер 165 мм, поставянето на 205 мм гуми ще доведе до увеличаване на разхода и по-трудно въртене на волана.

Налягането в гумите е изключително важен компонент в общата енергийна схема. Те са изградени от различни пластове, които се трият помежду си, отделят топлина и изразходват енергия. Колкото по-меки са, толкова по-валидно е това. Затова, когато времето вечее топло, е добре непрекъснато да поддържате предписаното максимално налягане.
Най-важното обаче е да промените вредните си навици като шофьор и изключите от "арсенала" си похвати като резките движения, ускорението с пълна газ и непрекъснатото натискане на спирачките.
В градските задръствания при "дълъг" светофар, т.е. престой над 40 секунди, е необходимо да се изключва двигателят. Много от водачите си мислят, че така ще "изхабят" стартера, но съвремнните коли трябва да минат десетки хиляди запалвания и гасене на мотора, за да се случи това.
Много от водачите смятат, че бавното ускорение също икономисва гориво, но това не е така. 2000-2500 оборота трябва да се достигат възможно най-бързо и след това да се поддържат с галене на педала на газта или най-добре с боравене на лоста за смяна на предавките.
Скоростта си остава най-голямата "ламя" за харченето на бензин и нафта, но дори и да карате малко по-бързичко, е важно оборотите да не прехвърлят границата от 2500, а при суперикономия дори и 2000. Това най-лесно се постига, като се движите с една предавка отгоре.
При автомобилите с автоматични предавателни кутии системата ще премине на по-висока предавка, ако отпуснете педала на газта при достигането на достатъчно високи обороти.
Можете да въведете и драконовски мерки за пестене на бензин или нафта, като изключите климатика, с което ще намалите разхода от половин до цял литър на 100 км. Ако пък не ползвате фаровете за мъгла, аудиосистемата и вентилатора, може да свалите с още 500 грама.
Също така при модерен автомобил от среден размер 100 кг в повече водят до около половин литър преразход на гориво. Затова, ако не ви трябват, махнете багажниците от покрива. Преразходът от тях обаче възлиза средно на половин литър гориво на 100 км.
Слагайте висококачествено масло. Доброто смазване води до по-ефективна работа на всяка машина, а в дългосрочен план - и до значителни икономии. Един литър от синтетичните струва малко повече, но снижава разхода с до пет процента.
Дръжте прозорците затворени, особено при шофиране с висока скорост. Вятърът, навлизащ в купето, намалява скоростта. За да компенсирате това, вие натискате по-силно газта и изразходвате повече гориво.
Въздушният филтър предпазва двигателя от повреда в резултат на попадането на мръсотия. Смяната на замърсен филтър може да подобри горивната икономичност с до 10%.
Когато спирате на баир, използвайте ръчната спирачка, а не задържайте спирачния педал и не дръжте двигателя на полусъединитeл.
Проверете дали ламбда сондата е в изправност. Това е датчик, който определя подаването на гориво, на база на изгорелите газове. Ако в този датчик има повреда, е възможно разходът на гориво да нарасне с 50-60 %.
Избягвайте да ходите с колата до магазина или на близки разстояния. Тя харчи най-много, когато моторът е студен. Според изчисленията при студен мотор за първите 100 метра отиват 30 литра на 100 км. Моторът достига оптималните си обороти едва след четири километра каране.
Ако спазвате тези правила, специалистите изчисляват, че може да спестявате между 15-20 процента на литър, или по сегашните цени до 50 стотинки.(24часа)
Попаднах на тази статия и се чудя каква е компетентността на автора й, а и на пишещите подобни статии като цяло. За някои неща съм напълно съгласен, за някои не мога да се признеса, но някои ми звучат направо наивно
Когато спирате на баир, използвайте ръчната спирачка, а не задържайте спирачния педал...
Може би автора отчита икономия от несветещите стоп светлини,
Зареждайте резервоара сутрин, влиза половин литър отгоре
Бре, тези огромни подземни резервоари за гориво как ли успяват да променят температурата на горивото от сутринта до след обяд с 30-40 градуса за да се получи подобна разлика в обема?
Също така избягвайте зарежданията на малки количества - горивото се изпарява при всяко отваряне на капачката на резервоара.
:lol: Бре тези капачки! Все си мисля, че проблема при зареждането с малки количества гориво не е точно в капачката.
С голяма част от останалото съм съгласен.