Страница 1 от 1

За всички фенове

Публикувано: 19 ное 2007 10:47
от nikirst

Публикувано: 19 ное 2007 15:27
от ogi
Аз съм изгледал всичко свързано с Нубира там.

Re: za vsichki fenove

Публикувано: 19 ное 2007 21:52
от Vesko1
nikirst написа:gledaite kvo stava
http://youtube.com/watch?v=tZtAONYDjZE
Не знам ,ама вчера като се прибирах от Пловдив,и като мина един рейс отстрани и като ми хвърли един кубик вода върху нубирката ...и после на 3 места спирах с работещ двигател да суша кабели(даже чека ми светна-хълца като за световно)...та малко ме съмнява така екстремно да се хвърлят нубирките във ровове с вода....и после да работят-БЕЗПРОБЛЕМНО! :D

Публикувано: 19 ное 2007 22:33
от авео
Явно плачеш за нови кабели. Вчера цял ден плувах,даже се пробвах на една локва до средата на вратата. Освен тресене от намокрен съединител и никакви спирачки други проблеми нямаше. Повече няма да пробвам,че незнам откъде взима въздух филтъра.

Публикувано: 19 ное 2007 22:55
от Vesko1
авео написа:Явно плачеш за нови кабели. Вчера цял ден плувах,даже се пробвах на една локва до средата на вратата. Освен тресене от намокрен съединител и никакви спирачки други проблеми нямаше.
Ами кабелите ми са на 1500км,Кодаекс(американо-корейски),та не вярвам да е от тях.Но ти ме заинтригува-какво е това тресене на съединителя,да не е на 1-2 скоростда работи колата на тласъци...и да свети чека,щото вчера на Новаково точно това ми се случи,и добре че стигнах до бензиностанцията.Утре пътувам за СТара Загора ...и дано да не вали ,че ще хвана страхова невроза ,ако още веднъж ми прекъсва и хълца в продължение на 10км.

Публикувано: 19 ное 2007 23:05
от ogi
Абе не знам какво ви става с колите, ама аз си минавам смело през локви и нямам никакви проблеми. Днес специално си правих екеперименти с ръчната за паркиране с 2 хода :twisted: ...понеже все още съм с летните. Преди 2 седмици също се заиграх с ръчната на един безлюден паркинг по време на снеговалеж. Интересно е, само внимавайте за дърветата близо... Какво може да предизвика проблеми с тоците според вас?

Публикувано: 20 ное 2007 18:26
от Vesko1
Днес си отидох до Стара Загора и се върнах-никакви проблеми.Сигурно имам някъде оголен кабел и при големи дъждове и мокротии дава на късо.Ама то не беше дъжд не беше чудо във неделята-минах през реки,пръст,камъни,клони.....и се прибрах.И други колеги от други форуми са имали подобни проблеми.Посъветваха ме всички куплунги да си ги напръскам с контактен спрей,и да проверя за хлабави връзки и маса.

Публикувано: 20 ное 2007 22:23
от JIJOMAMA
и аз да се включа :) в дъждовете колата нямаше грижи.... съединителя си ба4каше не хълцаше.... спирачките определено започнаха да изчезват но оказа се че влиза вода под стелките на шоф. място. гледах не е от педалите и сега съм малко..... :? ако някой има идея....

Публикувано: 20 ное 2007 23:50
от авео
Vesko1 написа:Днес си отидох до Стара Загора и се върнах-никакви проблеми.Сигурно имам някъде оголен кабел и при големи дъждове и мокротии дава на късо.Ама то не беше дъжд не беше чудо във неделята-минах през реки,пръст,камъни,клони.....и се прибрах.И други колеги от други форуми са имали подобни проблеми.Посъветваха ме всички куплунги да си ги напръскам с контактен спрей,и да проверя за хлабави връзки и маса.
Виж дали всички пластмасови кори около двигателя са там. Една да липсва и гумите хвърлят всичката вода по двигателя.Съединителя почва да тресе при потегляне,когато локвата е толкова дълбока,че стигне до него,при мен е над прага.

Публикувано: 20 ное 2007 23:54
от авео
JIJOMAMA написа:и аз да се включа :) в дъждовете колата нямаше грижи.... съединителя си ба4каше не хълцаше.... спирачките определено започнаха да изчезват но оказа се че влиза вода под стелките на шоф. място. гледах не е от педалите и сега съм малко..... :? ако някой има идея....
Ако често слизаш водата е от обувките ти+скъсана стелка.Може от някое уплътнение на предния прозорец леко да таи и по неведоми пътища отива под стелката.