Страница 4 от 4
Re: За инструментите:
Публикувано: 18 ное 2011 20:20
от slowtraveler
По-добре 15 или 20А....
В края на краищата бушона трябва да не гори от пусков ток, а само като има проблеми
А кабела сигурно ще ти издържи 20А без проблем...
Re: За инструментите:
Публикувано: 18 ное 2011 20:58
от Izparitel
Гледам, че на
тази й дават мощност 190 W което означава предпазител от порядъка на 15-20 А.
По принцип може да се замери - при акумулатора на автомобила закачаш амперметър с обхват поне 20 А и постепенно натоварваш бормашината. Ще получиш ориентир при какво натоварване колко дърпа.
Основната идея на предпазителя е да предпази от евентуално късо, че без него захранващия кабел ще се стопи за нула време.
Re: За инструментите:
Публикувано: 18 ное 2011 21:07
от ogi
Ако верно се напрегне до 190 вата съм съгласен за 15-20 ампера. Ампермер за такъв обхват ще му е трудно да намери...
Това, което си мисля е, че при тази дължина и дебелина на кабела може да падне мощността на въртене и да нагрява жицата, ако се ползва в тежки условия, но ме съмнява да вдига толкова мощност продължително
Re: За инструментите:
Публикувано: 18 ное 2011 21:17
от Izparitel
Като гледам охлаждането й е доста рехаво и едва ли ще се ползва продължително време с голямо натоварване.
Re: За инструментите:
Публикувано: 18 мар 2013 13:51
от dsuzunov
Re: За инструментите:
Публикувано: 18 мар 2013 14:41
от dsuzunov
Току що го отворих за да видя какво представлява редуктора.
Лагерува на стоманени втулки, поставени в гнезда на пластмасовият корпус. Бяха мазнали малко грес на двете зъбни колела, но на втулките НЕ!. Наложи се да гресирам и там, защото се получава сухо триене.