За инструментите:

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6312
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: За инструментите:

#46 Непрочетено мнение от slowtraveler » 18 ное 2011 20:20

По-добре 15 или 20А....
В края на краищата бушона трябва да не гори от пусков ток, а само като има проблеми :lol:
А кабела сигурно ще ти издържи 20А без проблем...
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10217
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: За инструментите:

#47 Непрочетено мнение от Izparitel » 18 ное 2011 20:58

Гледам, че на тази й дават мощност 190 W което означава предпазител от порядъка на 15-20 А.
По принцип може да се замери - при акумулатора на автомобила закачаш амперметър с обхват поне 20 А и постепенно натоварваш бормашината. Ще получиш ориентир при какво натоварване колко дърпа.
Основната идея на предпазителя е да предпази от евентуално късо, че без него захранващия кабел ще се стопи за нула време.

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: За инструментите:

#48 Непрочетено мнение от ogi » 18 ное 2011 21:07

Ако верно се напрегне до 190 вата съм съгласен за 15-20 ампера. Ампермер за такъв обхват ще му е трудно да намери...

Това, което си мисля е, че при тази дължина и дебелина на кабела може да падне мощността на въртене и да нагрява жицата, ако се ползва в тежки условия, но ме съмнява да вдига толкова мощност продължително :)
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10217
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: За инструментите:

#49 Непрочетено мнение от Izparitel » 18 ное 2011 21:17

Като гледам охлаждането й е доста рехаво и едва ли ще се ползва продължително време с голямо натоварване.

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5751
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: За инструментите:

#50 Непрочетено мнение от dsuzunov » 18 мар 2013 13:51

Днес в една промоция на Лидъл видях ъглова приставка-редуктор за бормашина. Позволява дупчене в тесни пространства, под прав ъгъл.
Струва 13лв. и току що се сдобих с нея. Ще отворя редуктора, за да го гресирам ако има нужда. Ето я:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5751
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: За инструментите:

#51 Непрочетено мнение от dsuzunov » 18 мар 2013 14:41

Току що го отворих за да видя какво представлява редуктора.
Лагерува на стоманени втулки, поставени в гнезда на пластмасовият корпус. Бяха мазнали малко грес на двете зъбни колела, но на втулките НЕ!. Наложи се да гресирам и там, защото се получава сухо триене.
Изображение

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”