айне шойне аутамобиле
- alf2006
- Редовен
- Мнения: 133
- Регистриран: 02 май 2008 14:54
- Skype: angelb-bg
- МПС: Daewoo Lanos 1.4
- От: Пазарджик
- Контакти:
Re: айне шойне аутамобиле
: майко мила....
Винаги има някой, който знае повече от теб ... Проблемът идва, когато разбереш, че това е идиот!
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: айне шойне аутамобиле
Нема са базикате с "траби"!!!! 8 години го карах новия 601...изръшкал съм цяла България с него...студентския ми живот мина покрай него..и никъде не ме остави на път.
Голяма машина....нема датчици ,нема водни помпи ,агренажи ...и т.н.Проста и гениална машина...и надеждна.Само и слагаш бензин и масло ...и караш!
Голяма машина....нема датчици ,нема водни помпи ,агренажи ...и т.н.Проста и гениална машина...и надеждна.Само и слагаш бензин и масло ...и караш!
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: айне шойне аутамобиле
След като доста години бях карал Трабант се опитах да избегна в последния момент една дупка c Кадет-комби с около 60км/ч в същия стил като с Трабанта. В резултат - ха наляво, ха надясно и така няколко пъти докато я овладея и добре, че не стана беля. Друса, вози твърдо, но е стабилен на пътя.
Последна промяна от Izparitel на 06 сеп 2008 02:24, променено общо 1 път.
Re: айне шойне аутамобиле
Тия бяха с каски Някъде бях писал,че за няколко години много се разглезихме. Климатици,ел.стъкла,абс и други щуротии. Ама, така е г-з знае две и двеста
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
Re: айне шойне аутамобиле
Много съм се замислял, да си взема едно Траби за вилата да си карам боклуците с него там железа и тн.,че на вилата ми е склад .. Някой ако му изпадне Траби комби да ми звънка
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: айне шойне аутамобиле
В този форум е малко вероятно да попаднеш на автомобил "за четирима души с обща каска".sa6i4 написа: Някой ако му изпадне Траби комби да ми звънка
Моя го подарих на баща ми и когато изгни тотално човека каза, че иска само и единствено Трабант. Търсихме запазен и изпадна един чак от Сливен. Все си мислех, че няма да стигне на самоход от Сливен до София, но колата се оказа много запазено комби. Баща ми дето някога не иакаше да чуе за комби сега вече оцени предимствата му при малката кола - прави я да не е толкоз малка. Иначе, ако не е от последните бройки дето са с пружини, заради ресорите издържа на товарене.
Поогледай се тук:
(car)
http://forum.2tpower.com/
и
(dragster)
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=trabant
- alf2006
- Редовен
- Мнения: 133
- Регистриран: 02 май 2008 14:54
- Skype: angelb-bg
- МПС: Daewoo Lanos 1.4
- От: Пазарджик
- Контакти:
Re: айне шойне аутамобиле
Спомени... от младостта и онова хубаво време, когато пътищата бяха пусти и без ями, а катаджиите казваха "добър ден", а не "кво ша праим сега".
Въобще не се връзвай на носталгичните мохабети на съфорумците.
Ако не си карал такова устройство, да ти кажа:
Това не е атомобил!
Това е такова нещо... дето друго като него няма .
Ако е за товарене - вземи си москвич - на него всичко можеш да качиш. Ако е "Алеко" и разходът ти няма да е голям.
Въобще не се връзвай на носталгичните мохабети на съфорумците.
Ако не си карал такова устройство, да ти кажа:
Това не е атомобил!
Това е такова нещо... дето друго като него няма .
Ако е за товарене - вземи си москвич - на него всичко можеш да качиш. Ако е "Алеко" и разходът ти няма да е голям.
Винаги има някой, който знае повече от теб ... Проблемът идва, когато разбереш, че това е идиот!
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: айне шойне аутамобиле
Двигателят на Трабант,тежащ по-малко от 50 кг. се състой от:
1-блок-картер-1бр
2-цилиндри-2бр.
3-глави-2бр.
4-колянов вал,заедно с биелите (мотовилки)-1бр.
5-бутала-2бр
6-маховик-1бр.
7-конзола на която е плочката с 3бр.чукче и наковалня
или общо 10 бр.
1-блок-картер-1бр
2-цилиндри-2бр.
3-глави-2бр.
4-колянов вал,заедно с биелите (мотовилки)-1бр.
5-бутала-2бр
6-маховик-1бр.
7-конзола на която е плочката с 3бр.чукче и наковалня
или общо 10 бр.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: айне шойне аутамобиле
3 бр. чукче и наковалня има при "Големия пръдлив Ханс" /на немския жаргон/, т.е. Вартбург.
Старите модели трабант бяха с плочка с по 2 бр.чукче с наковалня, кондензатори, като плочката е с центробежен регулатор. По-късно запалването е заменено с електронно - направо е убиец. Въпреки издухания ми двигател и в най големите студове палеше безпроблемно за разлика от доста соц. и западни коли. Дори фабрично освен скоростомера му бяха сложили и индикатор за моментния разход на гориво.
Между другото скоростната кутия е с автоматичен съединител на 4-та скорост /фрайлауф/.
Липсват каквито и да било помпи, клапани и др.повреждащи се джажи, а бензина тече към двигателя под въздействие на собствената си тежест, като се спира от купето с най-обикновено кранче /подобно на водопроводен кран/ с три положения. Ако ти свърши бензина, защото няма индикатор - завърташ крана на положение "Резерва" и имаш още 4-5 литра да стигнеш до бензиностанция. Към колата има разграфена пръчка с която се бърка в резервоара и се отчита колко гориво има.
Друг е въпросът каква защита на хората вътре осигурява "картоненото" му купе - никаква /почти/.
Старите модели трабант бяха с плочка с по 2 бр.чукче с наковалня, кондензатори, като плочката е с центробежен регулатор. По-късно запалването е заменено с електронно - направо е убиец. Въпреки издухания ми двигател и в най големите студове палеше безпроблемно за разлика от доста соц. и западни коли. Дори фабрично освен скоростомера му бяха сложили и индикатор за моментния разход на гориво.
Между другото скоростната кутия е с автоматичен съединител на 4-та скорост /фрайлауф/.
Липсват каквито и да било помпи, клапани и др.повреждащи се джажи, а бензина тече към двигателя под въздействие на собствената си тежест, като се спира от купето с най-обикновено кранче /подобно на водопроводен кран/ с три положения. Ако ти свърши бензина, защото няма индикатор - завърташ крана на положение "Резерва" и имаш още 4-5 литра да стигнеш до бензиностанция. Към колата има разграфена пръчка с която се бърка в резервоара и се отчита колко гориво има.
Друг е въпросът каква защита на хората вътре осигурява "картоненото" му купе - никаква /почти/.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: айне шойне аутамобиле
На запитване : до завода-призводител защо не се монтира фабрично радио на Трабантите е получен отговор
- Защото са толкова бързи (dragster) , че радиовълните не могат да ги стигнат .
На същия въпрос бил получен и отговор от радио "Ереван", че:
- Поради големия шум в купето никой няма да чува радиото (badair) вътре и за това поставянето му е безмислено.
- Защото са толкова бързи (dragster) , че радиовълните не могат да ги стигнат .
На същия въпрос бил получен и отговор от радио "Ереван", че:
- Поради големия шум в купето никой няма да чува радиото (badair) вътре и за това поставянето му е безмислено.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: айне шойне аутамобиле
Грешката е вярна (и е моя).Няма начин на два цилиндъра да има 3 чукчета.3 бр. чукче и наковалня има при "Големия пръдлив Ханс" /на немския жаргон/, т.е. Вартбург.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: айне шойне аутамобиле
Кой казва, че това били сапунерки?
Чакам да видя някой ентусиаст, който ще си тунингова така Деуто.
Чакам да видя някой ентусиаст, който ще си тунингова така Деуто.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: айне шойне аутамобиле
Триосно МПС. Най-дългото соц.возило мерено от предната броня до края на пушилката отзад.
Re: айне шойне аутамобиле
Как се прави Трабант. Филм от завод в Източна Германия:
[youtubefull]http://www.youtube.com/watch?v=tRX7E0yZxh0[/youtubefull]
Чук, тесла ... беден немец с мустак.
[youtubefull]http://www.youtube.com/watch?v=tRX7E0yZxh0[/youtubefull]
Чук, тесла ... беден немец с мустак.