Страница 1 от 3

айне шойне аутамобиле

Публикувано: 05 сеп 2008 16:03
от nikirst

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 05 сеп 2008 18:09
от alf2006
:shock:: майко мила.... :rofl:

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 05 сеп 2008 18:15
от Vesko1
Нема са базикате с "траби"!!!! :rofl: 8 години го карах новия 601...изръшкал съм цяла България с него...студентския ми живот мина покрай него..и никъде не ме остави на път.
Голяма машина....нема датчици ,нема водни помпи ,агренажи ...и т.н.Проста и гениална машина...и надеждна.Само и слагаш бензин и масло ...и караш! :rock:

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 05 сеп 2008 18:35
от Izparitel
След като доста години бях карал Трабант се опитах да избегна в последния момент една дупка c Кадет-комби с около 60км/ч в същия стил като с Трабанта. В резултат - ха наляво, ха надясно и така няколко пъти докато я овладея и добре, че не стана беля. Друса, вози твърдо, но е стабилен на пътя.

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 06 сеп 2008 01:27
от авео
Тия бяха с каски :rofl: Някъде бях писал,че за няколко години много се разглезихме. Климатици,ел.стъкла,абс и други щуротии. Ама, така е г-з знае две и двеста :hai:

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 06 сеп 2008 09:30
от sasho
Много съм се замислял, да си взема едно Траби за вилата да си карам боклуците с него там железа и тн.,че на вилата ми е склад .. :rofl: Някой ако му изпадне Траби комби да ми звънка :D

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 06 сеп 2008 14:11
от Izparitel
sa6i4 написа: Някой ако му изпадне Траби комби да ми звънка :D
В този форум е малко вероятно да попаднеш на автомобил "за четирима души с обща каска".
Моя го подарих на баща ми и когато изгни тотално човека каза, че иска само и единствено Трабант. Търсихме запазен и изпадна един чак от Сливен. Все си мислех, че няма да стигне на самоход от Сливен до София, но колата се оказа много запазено комби. Баща ми дето някога не иакаше да чуе за комби сега вече оцени предимствата му при малката кола - прави я да не е толкоз малка. Иначе, ако не е от последните бройки дето са с пружини, заради ресорите издържа на товарене.

Поогледай се тук:

(car)
http://forum.2tpower.com/
и
(dragster)
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=trabant

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 06 сеп 2008 14:19
от alf2006
Спомени... от младостта и онова хубаво време, когато пътищата бяха пусти и без ями, а катаджиите казваха "добър ден", а не "кво ша праим сега".
Въобще не се връзвай на носталгичните мохабети на съфорумците.
Ако не си карал такова устройство, да ти кажа:
Това не е атомобил!
Това е такова нещо... дето друго като него няма :rofl: .
Ако е за товарене - вземи си москвич - на него всичко можеш да качиш. Ако е "Алеко" и разходът ти няма да е голям.

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 06 сеп 2008 14:22
от dsuzunov
Двигателят на Трабант,тежащ по-малко от 50 кг. се състой от:
1-блок-картер-1бр
2-цилиндри-2бр.
3-глави-2бр.
4-колянов вал,заедно с биелите (мотовилки)-1бр.
5-бутала-2бр
6-маховик-1бр.
7-конзола на която е плочката с 3бр.чукче и наковалня
или общо 10 бр.

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 06 сеп 2008 15:27
от Izparitel
3 бр. чукче и наковалня има при "Големия пръдлив Ханс" /на немския жаргон/, т.е. Вартбург.
Старите модели трабант бяха с плочка с по 2 бр.чукче с наковалня, кондензатори, като плочката е с центробежен регулатор. По-късно запалването е заменено с електронно - направо е убиец. Въпреки издухания ми двигател и в най големите студове палеше безпроблемно за разлика от доста соц. и западни коли. Дори фабрично освен скоростомера му бяха сложили и индикатор за моментния разход на гориво.
Между другото скоростната кутия е с автоматичен съединител на 4-та скорост /фрайлауф/.
Липсват каквито и да било помпи, клапани и др.повреждащи се джажи, а бензина тече към двигателя под въздействие на собствената си тежест, като се спира от купето с най-обикновено кранче /подобно на водопроводен кран/ с три положения. Ако ти свърши бензина, защото няма индикатор - завърташ крана на положение "Резерва" и имаш още 4-5 литра да стигнеш до бензиностанция. Към колата има разграфена пръчка с която се бърка в резервоара и се отчита колко гориво има.

Друг е въпросът каква защита на хората вътре осигурява "картоненото" му купе - никаква /почти/.

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 06 сеп 2008 15:45
от Izparitel
На запитване :?: до завода-призводител защо не се монтира фабрично радио на Трабантите е получен отговор (smachkan)
- Защото са толкова бързи (dragster) , че радиовълните не могат да ги стигнат .

На същия въпрос бил получен и отговор от радио "Ереван", че:

- Поради големия шум в купето никой няма да чува радиото (badair) вътре и за това поставянето му е безмислено.

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 06 сеп 2008 15:54
от dsuzunov
3 бр. чукче и наковалня има при "Големия пръдлив Ханс" /на немския жаргон/, т.е. Вартбург.
Грешката е вярна (и е моя).Няма начин на два цилиндъра да има 3 чукчета.

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 19 сеп 2008 21:34
от Izparitel
Кой казва, че това били сапунерки?
Trabi3.jpg
Trabita.jpg
Чакам да видя някой ентусиаст, който ще си тунингова така Деуто.

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 20 сеп 2008 23:35
от Izparitel
Триосно МПС. Най-дългото соц.возило мерено от предната броня до края на пушилката отзад.
Trabant 003.jpg

Re: айне шойне аутамобиле

Публикувано: 07 окт 2008 14:31
от cheater
Как се прави Трабант. Филм от завод в Източна Германия:

[youtubefull]http://www.youtube.com/watch?v=tRX7E0yZxh0[/youtubefull]

Чук, тесла ... беден немец с мустак.