Страница 1 от 1

Служебните коли...

Публикувано: 24 окт 2007 21:28
от ogi
Вижте ми новата служебна кола Toyota Auris днес имах честта да я "разтъркам" из София! Нямам думи... Двигателчето е 1.4 дизел (D-4D) 101 коня. Просто не мога ви опиша как залепя на седалката! На кръстовищата се изтегля за отрицателно време, а вътре е като летяща чиния. Предишната беше Pegeout Partner 2006-та.
Скоро ще ви пиша напиша и впечатленията ми.

Публикувано: 24 окт 2007 21:32
от Vesko1
Бреййййййй! :shock: :shock: :shock: А честито,да я караш със здраве и безаварййно.
Абе казал съм аз-най добрата кола е СЛУЖЕБНАТА КОЛА! :D

Ето ти сравнителен тест със гордостта на ФВ в този клас
http://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=622

Публикувано: 24 окт 2007 23:36
от авео
После как се качваш на Нубира-та?

Публикувано: 25 окт 2007 09:46
от ogi
авео написа:После как се качваш на Нубира-та?
...уфф, питаш ли ме :)

Публикувано: 05 дек 2007 23:04
от ogi
Значи впечатленията ми са следните (ще ползвам за съпоставка Нубирата и Предишния Партнър):

първо ще ви представя съпоставните точки:
-личната кола я знаете - Daewoo Nubira 1.6 16V 106 PH, интериора и екстериора съм представил на снимки в сайта; екстри - 4 ел. стъкла, ел. огледала, ел. антена, задно подгреваемо стъкло, подгреваеми огледала, ABS, A/C, централно и т.н. - това е до фабричното оборудване;
-старата служебна - Peugeout Partner 1.9D XR 69HP- никакви екстри, освен A/C и Air Bags
-новата служебна - Toyota Auris 1.4 HDI 90HP - повечето екстри като моята + Air Bags

резултати:
Nubira (стара кола - 9 години):
минуси - лоша пъргавост на мотора, прекалено дълги предавки, можеше и малко по-мека возия на независимото окачване (обичам много мекото возене), малки странични огледала, зимата не е за тази кола - лош мениджмънт на всички механични системи - стъкла, врати...
плюсове - добра видимост от шофьорското място, прилична маневреност, във високите обороти се покачва динамиката, широко е навсякъде в интериора, бързо размразява стъклата през зимата и не допуска замъгляване в движение, стабилна на завои, лека хидравлика и управление, сравнително висок клиренс

Partner (базов модел - нова)
минуси - за 2 години се разхлопаха предниците (ама все пак по 100к+ километри); слаби съединители; средна маневреност; над 3000 об/мин двигателя само бръмчи, без да набира; къси скорости (при HDI е друго), с времето някои екземпляри загубиха предимствата на хидравликите и кормилото и скоростите се движеха трудно
плюсове - голям клиренс (като за нашите пътища), неочаквано добра стабилност за това купе, изключително динамична в градски условия (ако не е с пътници и климатик и високи обороти), много добри фарове

Auris (чисто нови, все още малко впечатления)
минуси - твърда возия, малко лично пространство, лоши фарове, лоша видимост от шофьорска позиция - задното огледало е почти неизползваемо, под 2000об/мин колата е мъртва, таблото пред теб доставя много информация за какво ли не, но ако искаш да видиш колко е часа трябва да щрапаш по едно копче и да изреждаш информациите... изненадващо трудно се местят скоростите (и за да запалиш трябва да натиснеш амбриажа, дори и на свободна)
плюсове - ...ами много са , пред вид новата кола (още нямат и по 2000км) - всичко засега работи ОК - демек нищо не е сдало багажа, или да дразни, най-фрапиращо е ускорението над 2000 об/мин - просто усещаш как ти се качва кръвта в главата (Common Rail II все пак и турбина), макар и 90HP, е изненадващо! Таблото пред теб изглежда много съвременно, но това е едва ли е плюс за кола 2007.

Публикувано: 06 дек 2007 00:30
от авео
Тойота-та в сравнение с другите две е,като тамагочи. Интересно в началото и досадно,като свикнеш. След 30 000км. по паваж и дупки,ще е ,като Нубира на 15г.

Публикувано: 06 дек 2007 18:33
от Dregnot
Аз карам служебно Шкода Октавия, 4х4 Комби.
Много съм доволен от нея, ако можех бих си купил такава или Фабиа. По ми харесва малката Фабия ама.... Желязна кола, много издръжлива и отлично върви. И е учудващо икономична.

http://www.amk.kiev.ua/automobiles/octa ... i-tour.php

Публикувано: 07 дек 2007 01:01
от авео
Ако почнеш да я поддържаш ,няма да ти хареса.

Публикувано: 07 дек 2007 01:04
от DufuZ
и не слагай метанова уредба :!:

Публикувано: 07 дек 2007 16:55
от Dregnot
авео написа:Ако почнеш да я поддържаш ,няма да ти хареса.
Ами те затова хората купуват нови, че нямат грижи, пък ние като ги вземем издухани и раздрънкани се чудим как да ги върнем към живота.
Знам какво е да поддържаш Шкода, като закарам октавията в сервиз за смяна на масла и филтри оставям трицифрена сума 8)
Обаче пък и върви и няма грешка четворката, изобщо не се вълнувам от условията на пътя, карам и досега никъде и при никакви условия не е закъсала. А съм обиколил бая баири и разни други извънградски места :oops:

Публикувано: 07 дек 2007 19:47
от ogi
Аз пък днес ходих на командировка до Сливен и обратно и покарах Ауриса извънградско за пръв път. :o Ей, много върви! В началото на ниските обороти е много спъната, ама като дигне 2000 и се отпуши тая турбина и просто залепваш на седалката! Изпреварва се много удобно - направо прескачаш автомобила пред теб. Иначе на крайна скорост може би има електронен ограничител, защото залепя на 180-190 и не мърда нагоре. Днес се пошматках и из Пловдив да хапна и видя какво става и дали слушат колегите от там ;)

Публикувано: 07 дек 2007 21:16
от Dregnot
Мойта Шкода за съжаление е със слаб двигател и въпреки турбото не върви много. Другата служебна е Ауди 2,5 ТДИ, страшно върви. Направо може да те залепи на седалката. Колегите са вдигали с него до 240-250км, аз лично не си правя такива експерименти. Живее ми се :roll:

Публикувано: 08 дек 2007 01:00
от авео
Dregnot написа:
авео написа:Ако почнеш да я поддържаш ,няма да ти хареса.
Ами те затова хората купуват нови, че нямат грижи, пък ние като ги вземем издухани и раздрънкани се чудим как да ги върнем към живота.
Знам какво е да поддържаш Шкода, като закарам октавията в сервиз за смяна на масла и филтри оставям трицифрена сума 8)
Обаче пък и върви и няма грешка четворката, изобщо не се вълнувам от условията на пътя, карам и досега никъде и при никакви условия не е закъсала. А съм обиколил бая баири и разни други извънградски места :oops:
Абе не е баш затова. Гледам,че в Мото-Пфое всички фиести,които бяха на EVN се продават,като оказион.Обаче никой няма да ти каже,че е била служебна. После масло горяла,тропала чукала и т.н.Те са се изредили цялата фирма отгоре и всеки е карал,като за последно.То и отвън колите са същите,че и по-зле,защото там са по-големи разтоянията.