Служебните коли...

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Служебните коли...

#1 Непрочетено мнение от ogi » 24 окт 2007 21:28

Вижте ми новата служебна кола Toyota Auris днес имах честта да я "разтъркам" из София! Нямам думи... Двигателчето е 1.4 дизел (D-4D) 101 коня. Просто не мога ви опиша как залепя на седалката! На кръстовищата се изтегля за отрицателно време, а вътре е като летяща чиния. Предишната беше Pegeout Partner 2006-та.
Скоро ще ви пиша напиша и впечатленията ми.

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

#2 Непрочетено мнение от Vesko1 » 24 окт 2007 21:32

Бреййййййй! :shock: :shock: :shock: А честито,да я караш със здраве и безаварййно.
Абе казал съм аз-най добрата кола е СЛУЖЕБНАТА КОЛА! :D

Ето ти сравнителен тест със гордостта на ФВ в този клас
http://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=622

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#3 Непрочетено мнение от авео » 24 окт 2007 23:36

После как се качваш на Нубира-та?

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

#4 Непрочетено мнение от ogi » 25 окт 2007 09:46

авео написа:После как се качваш на Нубира-та?
...уфф, питаш ли ме :)

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

#5 Непрочетено мнение от ogi » 05 дек 2007 23:04

Значи впечатленията ми са следните (ще ползвам за съпоставка Нубирата и Предишния Партнър):

първо ще ви представя съпоставните точки:
-личната кола я знаете - Daewoo Nubira 1.6 16V 106 PH, интериора и екстериора съм представил на снимки в сайта; екстри - 4 ел. стъкла, ел. огледала, ел. антена, задно подгреваемо стъкло, подгреваеми огледала, ABS, A/C, централно и т.н. - това е до фабричното оборудване;
-старата служебна - Peugeout Partner 1.9D XR 69HP- никакви екстри, освен A/C и Air Bags
-новата служебна - Toyota Auris 1.4 HDI 90HP - повечето екстри като моята + Air Bags

резултати:
Nubira (стара кола - 9 години):
минуси - лоша пъргавост на мотора, прекалено дълги предавки, можеше и малко по-мека возия на независимото окачване (обичам много мекото возене), малки странични огледала, зимата не е за тази кола - лош мениджмънт на всички механични системи - стъкла, врати...
плюсове - добра видимост от шофьорското място, прилична маневреност, във високите обороти се покачва динамиката, широко е навсякъде в интериора, бързо размразява стъклата през зимата и не допуска замъгляване в движение, стабилна на завои, лека хидравлика и управление, сравнително висок клиренс

Partner (базов модел - нова)
минуси - за 2 години се разхлопаха предниците (ама все пак по 100к+ километри); слаби съединители; средна маневреност; над 3000 об/мин двигателя само бръмчи, без да набира; къси скорости (при HDI е друго), с времето някои екземпляри загубиха предимствата на хидравликите и кормилото и скоростите се движеха трудно
плюсове - голям клиренс (като за нашите пътища), неочаквано добра стабилност за това купе, изключително динамична в градски условия (ако не е с пътници и климатик и високи обороти), много добри фарове

Auris (чисто нови, все още малко впечатления)
минуси - твърда возия, малко лично пространство, лоши фарове, лоша видимост от шофьорска позиция - задното огледало е почти неизползваемо, под 2000об/мин колата е мъртва, таблото пред теб доставя много информация за какво ли не, но ако искаш да видиш колко е часа трябва да щрапаш по едно копче и да изреждаш информациите... изненадващо трудно се местят скоростите (и за да запалиш трябва да натиснеш амбриажа, дори и на свободна)
плюсове - ...ами много са , пред вид новата кола (още нямат и по 2000км) - всичко засега работи ОК - демек нищо не е сдало багажа, или да дразни, най-фрапиращо е ускорението над 2000 об/мин - просто усещаш как ти се качва кръвта в главата (Common Rail II все пак и турбина), макар и 90HP, е изненадващо! Таблото пред теб изглежда много съвременно, но това е едва ли е плюс за кола 2007.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#6 Непрочетено мнение от авео » 06 дек 2007 00:30

Тойота-та в сравнение с другите две е,като тамагочи. Интересно в началото и досадно,като свикнеш. След 30 000км. по паваж и дупки,ще е ,като Нубира на 15г.

Потребителски аватар
Dregnot
Нов
Нов
Мнения: 69
Регистриран: 18 ное 2007 10:14

#7 Непрочетено мнение от Dregnot » 06 дек 2007 18:33

Аз карам служебно Шкода Октавия, 4х4 Комби.
Много съм доволен от нея, ако можех бих си купил такава или Фабиа. По ми харесва малката Фабия ама.... Желязна кола, много издръжлива и отлично върви. И е учудващо икономична.

http://www.amk.kiev.ua/automobiles/octa ... i-tour.php

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#8 Непрочетено мнение от авео » 07 дек 2007 01:01

Ако почнеш да я поддържаш ,няма да ти хареса.

Потребителски аватар
DufuZ
Редовен
Редовен
Мнения: 275
Регистриран: 05 авг 2007 19:42
МПС: ___нь___
От: Пловдив

#9 Непрочетено мнение от DufuZ » 07 дек 2007 01:04

и не слагай метанова уредба :!:
Изображение
Совесть не отвечает или временно недоступна
http://rresist.com/

Потребителски аватар
Dregnot
Нов
Нов
Мнения: 69
Регистриран: 18 ное 2007 10:14

#10 Непрочетено мнение от Dregnot » 07 дек 2007 16:55

авео написа:Ако почнеш да я поддържаш ,няма да ти хареса.
Ами те затова хората купуват нови, че нямат грижи, пък ние като ги вземем издухани и раздрънкани се чудим как да ги върнем към живота.
Знам какво е да поддържаш Шкода, като закарам октавията в сервиз за смяна на масла и филтри оставям трицифрена сума 8)
Обаче пък и върви и няма грешка четворката, изобщо не се вълнувам от условията на пътя, карам и досега никъде и при никакви условия не е закъсала. А съм обиколил бая баири и разни други извънградски места :oops:

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

#11 Непрочетено мнение от ogi » 07 дек 2007 19:47

Аз пък днес ходих на командировка до Сливен и обратно и покарах Ауриса извънградско за пръв път. :o Ей, много върви! В началото на ниските обороти е много спъната, ама като дигне 2000 и се отпуши тая турбина и просто залепваш на седалката! Изпреварва се много удобно - направо прескачаш автомобила пред теб. Иначе на крайна скорост може би има електронен ограничител, защото залепя на 180-190 и не мърда нагоре. Днес се пошматках и из Пловдив да хапна и видя какво става и дали слушат колегите от там ;)
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
Dregnot
Нов
Нов
Мнения: 69
Регистриран: 18 ное 2007 10:14

#12 Непрочетено мнение от Dregnot » 07 дек 2007 21:16

Мойта Шкода за съжаление е със слаб двигател и въпреки турбото не върви много. Другата служебна е Ауди 2,5 ТДИ, страшно върви. Направо може да те залепи на седалката. Колегите са вдигали с него до 240-250км, аз лично не си правя такива експерименти. Живее ми се :roll:

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#13 Непрочетено мнение от авео » 08 дек 2007 01:00

Dregnot написа:
авео написа:Ако почнеш да я поддържаш ,няма да ти хареса.
Ами те затова хората купуват нови, че нямат грижи, пък ние като ги вземем издухани и раздрънкани се чудим как да ги върнем към живота.
Знам какво е да поддържаш Шкода, като закарам октавията в сервиз за смяна на масла и филтри оставям трицифрена сума 8)
Обаче пък и върви и няма грешка четворката, изобщо не се вълнувам от условията на пътя, карам и досега никъде и при никакви условия не е закъсала. А съм обиколил бая баири и разни други извънградски места :oops:
Абе не е баш затова. Гледам,че в Мото-Пфое всички фиести,които бяха на EVN се продават,като оказион.Обаче никой няма да ти каже,че е била служебна. После масло горяла,тропала чукала и т.н.Те са се изредили цялата фирма отгоре и всеки е карал,като за последно.То и отвън колите са същите,че и по-зле,защото там са по-големи разтоянията.

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”