ogi написа:Наистина не разбирам негативизма в последните 2 мнения. Изглеждат като чиста проба завист така, както сте ги написали, няма разяснение кое всъщност не е добре. Моля, обяснете по-конкретно защо и какво не е в ред в цялата схема и обещавам, че ако има нещо гнило, аз лично повече няма да стъпя в такова такси, както и няма да препоръчам (форумите и препоръките играят все по-голяма роля днес, аз така примерно попаднах на тези таксита и много други неща).
Значи , за теб и потребителите може и да е добре , макар че возят чувствително по-скъпо , но не е ли "бутане на рамо" от страна на столична община , да им разреши да карат в бус-лентите ? По този начин клиентите ще ги предпочитат , защото няма да висят в задръствания.
Не е ли "бутане на рамо" от страна на столична община това , че ще паркират безплатно в синя и зелена зона? Това означава , че ще могат да паркират и да "изчакват клиенти" където си искат , а на останалите "бакшиши" им заминаха книжките предимно заради актове с текст "паркирал в изчакване на клиенти на не рагламентирано за целта място" ... демек - такси стоянка?
Не е ли "бутане на рамо" от страна на "ДАИ" това , че всички трябва да са жълти , ама тези са зелени , та да се отличават от 100км ?
И в крайна сметка , не е ли "бутането на рамо" от страна на висши институции и на висши служители...така наречената "нелоялна конкуренция" ?
И мразената от мен фирма "Йелоу-такси" има адски строг контрол върху шоферите , направо геноцид , чак фанелки с фирменото лого ги задължаваха да носят , колите са големи , комфортни и чисти винаги , всеки месец минават във фирмения сервиз на вътрешен технически преглед , списъка му е цял роман , гледа се какво ли не , седалки , тапицерии , драскотини...направо е чудо. Ама са жълти .
И те така , след време ще се движат стотици зелени коли от тази фирма и ще смачкат всички други , защото не ги касае естествения пазарен подбор. А това си е направо мачкане.
пп А сега може и да се кефите , но се возите на нереално ниски тарифи , точно заради пазарни принципи и заради това , че фирмите монополисти на софииския пазар , не им пука дали ще направи оборот някоя от "техните" коли , защото лизинга , таксата за ЦДП , вноските за каско , смяната на масла ,консумативи и ремонти във фирмения сервиз си вървят. А като стане като във "зелените" , да бачкат колегите на план и кирлива заплата , а фирмата прибира целия оборот , тогава тази фирма ще иска колите и да правят все по-голям оборот и щом диктува "парада" , то цените за 1км пробег ще станат "европейски" , ама водачите ще "духат супата" , е за това е целия "цирк"...за да умре частното такси и всички да бачкат за фирмата или фирмите...както беше при социализъма.
Е това мога да кажа аз , от гледната точка на "старо куче" в бранша.