Страница 4 от 4

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 21 сеп 2012 09:54
от slowtraveler
snaiperisto написа:...
Кво им е "зеленото" и екологичното , що не ги направиха хибриди на ток и метан , не виждам по екологично гориво от метана?
Има и такива Приуси...

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 21 сеп 2012 21:54
от snaiperisto
slowtraveler написа:
snaiperisto написа:...
Кво им е "зеленото" и екологичното , що не ги направиха хибриди на ток и метан , не виждам по екологично гориво от метана?
Има и такива Приуси...


С фабричен метан , без бензин ?

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 21 сеп 2012 22:29
от slowtraveler
http://www.greencarcongress.com/2006/03 ... us_ii.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.greencarreports.com/news/105 ... d-concepts" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 28 сеп 2012 21:03
от ogi
Преди 2-3 дни ползвах зелено такси и останах много доволен. Мисля вече само такива да си викам.

Не ми направи впечатление да са кой знае колко по-скъпи - едно и също разстояние до летището съм го превземал неколкократно и все се върти около 15 лв, с приуса пак бе толкова. Шофьорите се държат възпитано и са облечени в костюми. Колите са новички, широки, чисти, удобни. Има безплатен безжичен нет в колата, също така има някакъв таблет показващ времето и температурите, предполагам и за развлечение на пътуващите, монтиран на седалката.
Шофьора каза, че разхода на гориво му е около 4.6 при нормално каране, но го е докарвал до 4/100.

Браво за идеята и създаването на тези таксита!
/радвам се, че заглавието на темата вече не е актуално :) /

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 30 сеп 2012 02:18
от авео
Офтопик:
Това е новата перачница на пари. Сигурно са по някоя европрограма,а там пари дал господ. Явно,някои точки в наредба 35 не важат за тези коли.

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 30 сеп 2012 23:10
от snaiperisto
авео написа:
Офтопик:
Това е новата перачница на пари. Сигурно са по някоя европрограма,а там пари дал господ. Явно,някои точки в наредба 35 не важат за тези коли.

Промениха наредбата заради тях ... и в бус лентите ги пуснаха...и паркират безплатно в синя и зелена зона.

Пипнаха пари по европрограма , направо се налапаха , не дадоха стотинка за колите...на "Онтарио" са.

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 01 окт 2012 10:09
от ogi
Наистина не разбирам негативизма в последните 2 мнения. Изглеждат като чиста проба завист така, както сте ги написали, няма разяснение кое всъщност не е добре. Моля, обяснете по-конкретно защо и какво не е в ред в цялата схема и обещавам, че ако има нещо гнило, аз лично повече няма да стъпя в такова такси, както и няма да препоръчам (форумите и препоръките играят все по-голяма роля днес, аз така примерно попаднах на тези таксита и много други неща).

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 01 окт 2012 12:31
от slowtraveler
Оги, негативизма постепенно изчезва....
Преди време във Варна се появи нова таксиметрова фирма, която работи почти година на дъмпингови цени и имах негативно отношение...
Обаче явно имаха доста излишни пари, защото разработиха и вкараха в експлоатация автоматична GPS система - online поръчваш такси (с допълнителни условия ако имаш такива - например комби, голям багажник, и т.н.), компа смята кое е най-близкото такси и ти го праща, като ти виждаш в реално време как се движи таксито (рефреш около 2 секунди).
И след регистрация имаш архив от често използвани адреси и натрупани километри с архив на маршрутите и използваните автомобили.
Да, завишили са изискванията към шофьорите (санкции - например 2 часа без поръчки например при сгрешен адрес и т.н.).
Но колите са добре поддържани, шофьорите - професионалисти.
Вече ги ползвам само тях.

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 01 окт 2012 22:54
от snaiperisto
ogi написа:Наистина не разбирам негативизма в последните 2 мнения. Изглеждат като чиста проба завист така, както сте ги написали, няма разяснение кое всъщност не е добре. Моля, обяснете по-конкретно защо и какво не е в ред в цялата схема и обещавам, че ако има нещо гнило, аз лично повече няма да стъпя в такова такси, както и няма да препоръчам (форумите и препоръките играят все по-голяма роля днес, аз така примерно попаднах на тези таксита и много други неща).

Значи , за теб и потребителите може и да е добре , макар че возят чувствително по-скъпо , но не е ли "бутане на рамо" от страна на столична община , да им разреши да карат в бус-лентите ? По този начин клиентите ще ги предпочитат , защото няма да висят в задръствания.

Не е ли "бутане на рамо" от страна на столична община това , че ще паркират безплатно в синя и зелена зона? Това означава , че ще могат да паркират и да "изчакват клиенти" където си искат , а на останалите "бакшиши" им заминаха книжките предимно заради актове с текст "паркирал в изчакване на клиенти на не рагламентирано за целта място" ... демек - такси стоянка?

Не е ли "бутане на рамо" от страна на "ДАИ" това , че всички трябва да са жълти , ама тези са зелени , та да се отличават от 100км ?

И в крайна сметка , не е ли "бутането на рамо" от страна на висши институции и на висши служители...така наречената "нелоялна конкуренция" ?

И мразената от мен фирма "Йелоу-такси" има адски строг контрол върху шоферите , направо геноцид , чак фанелки с фирменото лого ги задължаваха да носят , колите са големи , комфортни и чисти винаги , всеки месец минават във фирмения сервиз на вътрешен технически преглед , списъка му е цял роман , гледа се какво ли не , седалки , тапицерии , драскотини...направо е чудо. Ама са жълти .

И те така , след време ще се движат стотици зелени коли от тази фирма и ще смачкат всички други , защото не ги касае естествения пазарен подбор. А това си е направо мачкане.

пп А сега може и да се кефите , но се возите на нереално ниски тарифи , точно заради пазарни принципи и заради това , че фирмите монополисти на софииския пазар , не им пука дали ще направи оборот някоя от "техните" коли , защото лизинга , таксата за ЦДП , вноските за каско , смяната на масла ,консумативи и ремонти във фирмения сервиз си вървят. А като стане като във "зелените" , да бачкат колегите на план и кирлива заплата , а фирмата прибира целия оборот , тогава тази фирма ще иска колите и да правят все по-голям оборот и щом диктува "парада" , то цените за 1км пробег ще станат "европейски" , ама водачите ще "духат супата" , е за това е целия "цирк"...за да умре частното такси и всички да бачкат за фирмата или фирмите...както беше при социализъма.

Е това мога да кажа аз , от гледната точка на "старо куче" в бранша.

Re: Защо таксиджиите не карат хибриди?

Публикувано: 02 окт 2012 20:44
от kkirilov
snaiperisto махни от текста ТАКСИ и описваш много точно бизнес климата в бг.
Странно защо големите сериозни копани не искат да инвестират в бг