ГАУТО ме ИЗМАМИХА И ИЗНУДИХА!
-
- Редовен
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 дек 2009 01:15
- МПС: chevrolet lacetti 2.0D
- От: sofia
- Име: LAKERSBG
ГАУТО ме ИЗМАМИХА И ИЗНУДИХА!
Колеги, това на нищо не прилича, казвайте в кои истанции мога да се оплача!!! Отидох днес при тия мошенници ГАУТО заради проблема описан по-горе. Първо тия тапаци отказаха да ме приемат въпреки че си записах час още понеделник! След 10 минути шикалкавене най-после приеха да приемат колата. Обясних им какво е станало и че колата 2 пъти подред се пуска в регенерация на газовете, 2я път на студен двигател!Викат ми- нищо и няма, рестартирай лампичката! Аз настоявах обаче да я погледнат защото не е нормално поведението на двигателя. Вкараха я вътре и чаках 3 часа и половина да кажат какво и е. Идва приемчика и ми заявява че МАСЛОТО Е ЗА СМЯНА!!! и че било КОНСУМАТИВ и че съм я карал много в градско и че те не покриват нищо. Как познали че е за смяна- имало много масло в двигателя защото се било смесило с нафта!! Как познали това- От пръчката за меренето на маслото! а колата е на 3000км само и то половината са на извънградско!!! Изнудиха ме да сменя маслото!!!!!!!!!! Отгоре на всичко чаках още час и половина да сменя маслото!!! И накрая даже бяха забравили да рестартират лампичката за маслото! Изнудиха ме да дам 280лв за смяна на маслото на кола на 3300 км!!!!! И то ми сложиха масло от варел твърдейки че е марково ГМ! Давайте координати и идеи на кой да се оплача и подам жалба
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: ГАУТО ме ИЗМАМИХА И ИЗНУДИХА!
Тук има доста колеги с опит с фабрично нови коли, а и мисля, че скоро със съвет ще се намеси колегата slowtraveler.
На мен ми е доста чудно как в технически изправна, нова кола на 3 000 км нафта ще прониква при маслото, дори и само градско да е карана. Такситата в София рядко излизат извън града и ако ставаше така - щяха да сменят масло 2 пъти месечно.
Трябваше ми време да се сетя, че ГАУТО са в същност Дженеръс Ауто.
На мен ми е доста чудно как в технически изправна, нова кола на 3 000 км нафта ще прониква при маслото, дори и само градско да е карана. Такситата в София рядко излизат извън града и ако ставаше така - щяха да сменят масло 2 пъти месечно.
Трябваше ми време да се сетя, че ГАУТО са в същност Дженеръс Ауто.
Re: ГАУТО ме ИЗМАМИХА И ИЗНУДИХА!
Дизелово такси рядко , ще видиш. ГМ има представителство в София,обърни се към тях. http://www.gm.com/europe/gm-europe/bulgaria/local/
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: ГАУТО ме ИЗМАМИХА И ИЗНУДИХА!
авео написа:Дизелово такси рядко , ще видиш. ГМ има представителство в София,обърни се към тях. http://www.gm.com/europe/gm-europe/bulgaria/local/
Офтопик:
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
Re: ГАУТО ме ИЗМАМИХА И ИЗНУДИХА!
Офтопик:
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
Re: ГАУТО ме ИЗМАМИХА И ИЗНУДИХА!
колега мястото се казва комисия на потребителите .lakersbg написа:Колеги, това на нищо не прилича, казвайте в кои истанции мога да се оплача!!! Отидох днес при тия мошенници ГАУТО заради проблема описан по-горе. Първо тия тапаци отказаха да ме приемат въпреки че си записах час още понеделник! След 10 минути шикалкавене най-после приеха да приемат колата. Обясних им какво е станало и че колата 2 пъти подред се пуска в регенерация на газовете, 2я път на студен двигател!Викат ми- нищо и няма, рестартирай лампичката! Аз настоявах обаче да я погледнат защото не е нормално поведението на двигателя. Вкараха я вътре и чаках 3 часа и половина да кажат какво и е. Идва приемчика и ми заявява че МАСЛОТО Е ЗА СМЯНА!!! и че било КОНСУМАТИВ и че съм я карал много в градско и че те не покриват нищо. Как познали че е за смяна- имало много масло в двигателя защото се било смесило с нафта!! Как познали това- От пръчката за меренето на маслото! а колата е на 3000км само и то половината са на извънградско!!! Изнудиха ме да сменя маслото!!!!!!!!!! Отгоре на всичко чаках още час и половина да сменя маслото!!! И накрая даже бяха забравили да рестартират лампичката за маслото! Изнудиха ме да дам 280лв за смяна на маслото на кола на 3300 км!!!!! И то ми сложиха масло от варел твърдейки че е марково ГМ! Давайте координати и идеи на кой да се оплача и подам жалба
не е зле за това да ти издадат становище защо се случва така и после пишеш писмо в офиса на ГМ и
това е ГСМ на сервизния мениджер на ГМ в Бг
0885665099 - Пламен Иванов
а това е дженерал мениджера
0888506086 - Христо Барев
Успех
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: ГАУТО ме ИЗМАМИХА И ИЗНУДИХА!
Извинявам се за забавения отговор...
Мислех, че съм пуснал голямата тирада, която изписах преди дни, но явно не съм я постнал...
Малко предварителна информация: изгарянето на саждите в DPF (регенерацията) става, като компютъра започва да лее нафта в цилиндрите така, че да не изгаря в цилиндрите а част от него да се изхвърля в изпускателния тракт за да изгори там и да повиши температурата...
Е да, ама тая излишна нафта преминава и покрай сегментите и започва да разрежда маслото, повишавайки нивото му...
Например при Мазда има индикатор за смяна на маслото, който светва при високо ниво. Също така щеката има МИН и МАХ, но има и още едно деление - Х над МАХ, при достигането на което маслото трябва да се смени.
Т.е. - възможно е наистина маслото да е било за смяна.
Колегата 'помагащ' е дал ценен съвет - наистина е добре да отправиш писмено запитване към GM, с молба да получиш писмен отговор (в противен случай ще се наложи да се обърнеш към по-горна инстанция - например писмо до представителството за Източна Европа).
Относно маслото от варел - ами няколко години слагах на Тойотата масло от варел 'Тойота' - такова го предлагат в официалния сервиз...
Съдържанието е същото, като в разфасовките на дребно, но цената е много различаваща се...
Та на сервиза е изгодно да ти го продава по цена на дребно, пък да си го взема на едро...
Затова не ме е притеснявало ползването на такова масло.
За изнудването - ами ако не си бил съгласен, можеше да откажеш смяната, докато не ти докажат, че наистина трябва да се смени.
Мислех, че съм пуснал голямата тирада, която изписах преди дни, но явно не съм я постнал...
Малко предварителна информация: изгарянето на саждите в DPF (регенерацията) става, като компютъра започва да лее нафта в цилиндрите така, че да не изгаря в цилиндрите а част от него да се изхвърля в изпускателния тракт за да изгори там и да повиши температурата...
Е да, ама тая излишна нафта преминава и покрай сегментите и започва да разрежда маслото, повишавайки нивото му...
Например при Мазда има индикатор за смяна на маслото, който светва при високо ниво. Също така щеката има МИН и МАХ, но има и още едно деление - Х над МАХ, при достигането на което маслото трябва да се смени.
Т.е. - възможно е наистина маслото да е било за смяна.
Колегата 'помагащ' е дал ценен съвет - наистина е добре да отправиш писмено запитване към GM, с молба да получиш писмен отговор (в противен случай ще се наложи да се обърнеш към по-горна инстанция - например писмо до представителството за Източна Европа).
Относно маслото от варел - ами няколко години слагах на Тойотата масло от варел 'Тойота' - такова го предлагат в официалния сервиз...
Съдържанието е същото, като в разфасовките на дребно, но цената е много различаваща се...
Та на сервиза е изгодно да ти го продава по цена на дребно, пък да си го взема на едро...
Затова не ме е притеснявало ползването на такова масло.
За изнудването - ами ако не си бил съгласен, можеше да откажеш смяната, докато не ти докажат, че наистина трябва да се смени.