София, Маргел - Ботевградско шосе
София, Маргел - Ботевградско шосе
Сервизът се намира на Ботевградско шосе, точно преди караулката (на излизане от София вляво).
За първи път съм доволен от сервизно обслужване! Препоръка на приятел бе да отида там. Закарах колата за ТО. Едно момче на име Мартин пое грижа да се занимава с колата ми и закупи частите. Вдигна на я на хидравлика и се започна щанга-проверка на окачването, предполагам всички я знаете По принцип на мен ми се беше разхлопала предницата. Почна се:
- разбити биалетки
- спирачните апарати от страната на шофьора - задно и предно колело задържат (!)
- сълзи рейката
Майстора остана очарован от състоянието под капака - хареса му колата като цяло! Всичко е сухо и добре звучи песента на мотора.
Няколко часа по-късно:
- масло (4л. 10W40) - 60лв
- маслен филтър - 6лв
- горивен филтър - 22лв
- ангр. ремък - 29лв
- ролки 68+34=102лв
- водна помпа - 54лв (оказа се, че е амортизирана)
- пистов ремък - 24лв
- биалетки - 2х34=68лв
- предни накладки - 2х25=50лв
- спирачен цилицндър - 34лв
- труд - 100лв
---------------------------------------
549лв
- акумулатор - 2 дни преди плануваното ТО се предаде и си купих "Гигагават" 60Ач за 142лв. С това си смених половината предница общо и сумата стана 691лв
Колата в момента е на пушка!
Отдавна не бях карал без музика, но след сервиза и смяната на биалетките няма никакво хлопане и тропане. Предният спирачен цицлиндър ми го раздвижиха и не го смениха. Просто ми доставяше удоволствие да карам по обилните с дупки улици, без да чувам странични звуци. След като смених акумулатора колата върти като никога досега, но и без това си е палила от четвърт оборот. Бензиновият режим, след смяната на горивния филтър се промени към добро.
Сега малко предистория: преди време по време на път ми изби масленият датчик (изхвърляше маслото през него) и понеже най-близо ми бе Деу-Варна - там отидох. Там ми го смениха и спец-а ми обясни че един лагер ми е бил зле на задното колело и действително чух, че стърже като завърти колелото. След това отидох в Сф в сервиза на на Деу на Тотлебен 38 и исках да ми сменят лагера - "няма проблеми казаха" и го направиха, също ми смениха опорите на предните амортисьори, заради почукване в предницата - и двете манипулации напълно излишни - оказа се че задният лагер е всъщност спирачен цилиндър, а почукването - биалетки минус 200 лева назад за нищо!!! ПоВреден пример за Деу сервизите
Та така...оказа се че спирачен цилицндър на задното ми колело е бил тотално блокирал и съм спирал на 3 колела досега, което не ми е правило впечатление заради ABS. Явно са ми регулирали и ръчната спирачка, защото вече хваща на 3-ти зъб, както си трябва, за разлика от преди. Понеже имах и преден спирачен апарат, който също не отпускаше - феродото бе почти изчерпано- смяна на двете предни. След ремонта се качих в колата и за първи път се возех без музика с кеф, защото ми доставяше удоволствие как пее двигателя и няма никакви шумове и тракане!
...та така - майстора в Маргел ми хареса колата, а аз работата му.
Значи можело, макар и рядко срещано явление!
За първи път съм доволен от сервизно обслужване! Препоръка на приятел бе да отида там. Закарах колата за ТО. Едно момче на име Мартин пое грижа да се занимава с колата ми и закупи частите. Вдигна на я на хидравлика и се започна щанга-проверка на окачването, предполагам всички я знаете По принцип на мен ми се беше разхлопала предницата. Почна се:
- разбити биалетки
- спирачните апарати от страната на шофьора - задно и предно колело задържат (!)
- сълзи рейката
Майстора остана очарован от състоянието под капака - хареса му колата като цяло! Всичко е сухо и добре звучи песента на мотора.
Няколко часа по-късно:
- масло (4л. 10W40) - 60лв
- маслен филтър - 6лв
- горивен филтър - 22лв
- ангр. ремък - 29лв
- ролки 68+34=102лв
- водна помпа - 54лв (оказа се, че е амортизирана)
- пистов ремък - 24лв
- биалетки - 2х34=68лв
- предни накладки - 2х25=50лв
- спирачен цилицндър - 34лв
- труд - 100лв
---------------------------------------
549лв
- акумулатор - 2 дни преди плануваното ТО се предаде и си купих "Гигагават" 60Ач за 142лв. С това си смених половината предница общо и сумата стана 691лв
Колата в момента е на пушка!
Отдавна не бях карал без музика, но след сервиза и смяната на биалетките няма никакво хлопане и тропане. Предният спирачен цицлиндър ми го раздвижиха и не го смениха. Просто ми доставяше удоволствие да карам по обилните с дупки улици, без да чувам странични звуци. След като смених акумулатора колата върти като никога досега, но и без това си е палила от четвърт оборот. Бензиновият режим, след смяната на горивния филтър се промени към добро.
Сега малко предистория: преди време по време на път ми изби масленият датчик (изхвърляше маслото през него) и понеже най-близо ми бе Деу-Варна - там отидох. Там ми го смениха и спец-а ми обясни че един лагер ми е бил зле на задното колело и действително чух, че стърже като завърти колелото. След това отидох в Сф в сервиза на на Деу на Тотлебен 38 и исках да ми сменят лагера - "няма проблеми казаха" и го направиха, също ми смениха опорите на предните амортисьори, заради почукване в предницата - и двете манипулации напълно излишни - оказа се че задният лагер е всъщност спирачен цилиндър, а почукването - биалетки минус 200 лева назад за нищо!!! ПоВреден пример за Деу сервизите
Та така...оказа се че спирачен цилицндър на задното ми колело е бил тотално блокирал и съм спирал на 3 колела досега, което не ми е правило впечатление заради ABS. Явно са ми регулирали и ръчната спирачка, защото вече хваща на 3-ти зъб, както си трябва, за разлика от преди. Понеже имах и преден спирачен апарат, който също не отпускаше - феродото бе почти изчерпано- смяна на двете предни. След ремонта се качих в колата и за първи път се возех без музика с кеф, защото ми доставяше удоволствие как пее двигателя и няма никакви шумове и тракане!
...та така - майстора в Маргел ми хареса колата, а аз работата му.
Значи можело, макар и рядко срещано явление!
Последна промяна от ogi на 06 юли 2008 22:12, променено общо 1 път.
Трудът не включва само ангренажен ремък - прегледаха ми цялата кола отдолу, замениха ми детайли от окачване и спирачна система, които бяха тотално зле! Рейката си е все така - 900лв струва нова все пак! Ще я ремонтирам по-натам. Доливам си хидравлично масло и няма проблеми. Не изглежда сериозна повреда засега.авео написа:Трудът ми се вижда малко отгоре,но все пак е в София.Тук за смяна ангренаж взимат 20лв. За рейката нищо не пишеш? Айде честито-догодина пак
- alexander86
- Нов
- Мнения: 81
- Регистриран: 06 фев 2008 13:45
- МПС: Daewoo Nubira 1.6 SE
- От: София
- Контакти:
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
И аз посетих сервиза, но не свърших нищо, само, че вината не е в момчетата.
Оказах се финансово неподготвен за повредита по колата - установиха, че трябва да се сменят 4-те амортисьора, маншон на вътршно каре, някакви тампони, а заради теч на хидравлична течност да се ремонтира някаква рейка /това не го разбрах точно, май да се рециклира/. Като за капак, като поисках да ми натегнат ръчната се оказа, че била саморегулираща се и щом е зле, значи е свършило феродото. С две думи си подвих опашката да събирам пари.
Понеже се очертава сериозна инвестиция се замислям да оставя амортисорите за по-нататък и да боря останалите проблеми, които до един май са спешни.
За проверката момчетата ми взеха минимална сума.
Оказах се финансово неподготвен за повредита по колата - установиха, че трябва да се сменят 4-те амортисьора, маншон на вътршно каре, някакви тампони, а заради теч на хидравлична течност да се ремонтира някаква рейка /това не го разбрах точно, май да се рециклира/. Като за капак, като поисках да ми натегнат ръчната се оказа, че била саморегулираща се и щом е зле, значи е свършило феродото. С две думи си подвих опашката да събирам пари.
Понеже се очертава сериозна инвестиция се замислям да оставя амортисорите за по-нататък и да боря останалите проблеми, които до един май са спешни.
За проверката момчетата ми взеха минимална сума.
serviz
ogi написа:Днес насочих колеги към въпросният човек от сервиза и са много доволни! Колко рядко се срещат свестни майстори... Ако някой желае да си ремонтира нещо да ми прати ЛС и ще му дам телефона на момчето, което ми прави колата - много е коректен.
PS Става дума за София.
Ogi, ste mi pratish li telephona na serviza - na zmitzov@mail.bg.
Poneze horata ne obicat da rabotiat do kasno ili sabota i nedelia iskam da zvanna predvaritelno.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: serviz
Забележка от модератор:Пиши на кирилица!zmitzov написа:ogi написа: Ogi, ste mi pratish li telephona na serviza - na zmitzov@mail.bg.
Poneze horata ne obicat da rabotiat do kasno ili sabota i nedelia iskam da zvanna predvaritelno.
- Plamen
- Минаващ
- Мнения: 23
- Регистриран: 19 фев 2008 19:06
- МПС: Daewoo Nubira I, 98г., 1600см3
- Контакти:
Колеги, ето и моя опит от Маргел:
На радиатора - вентилатор ляв - 170 лв., десен - 140 лв. = 310 лв.
Носачи комплект - 2бр. х 80лв. = 160 лв.
Реглаж на предница - 25 лв.
Труд - около 90 лв.
Общо - 585 лв.
Става въпрос за Деу Нубира 98г., 1600 куб.см. бензин, 106 к.с.
Дали съм доволен? - Да, момчетата си свършиха работата.
Друг е въпроса че вече частите станаха скъпи.
На радиатора - вентилатор ляв - 170 лв., десен - 140 лв. = 310 лв.
Носачи комплект - 2бр. х 80лв. = 160 лв.
Реглаж на предница - 25 лв.
Труд - около 90 лв.
Общо - 585 лв.
Става въпрос за Деу Нубира 98г., 1600 куб.см. бензин, 106 к.с.
Дали съм доволен? - Да, момчетата си свършиха работата.
Друг е въпроса че вече частите станаха скъпи.
Само за сведение,защо си сменил носачите,като тампоните и шарнира се сменят по отделно. Не вярвам и трите елемента да са били разбити и то на двата носача.Plamen написа:Колеги, ето и моя опит от Маргел:
На радиатора - вентилатор ляв - 170 лв., десен - 140 лв. = 310 лв.
Носачи комплект - 2бр. х 80лв. = 160 лв.
Реглаж на предница - 25 лв.
Труд - около 90 лв.
Общо - 585 лв.
Става въпрос за Деу Нубира 98г., 1600 куб.см. бензин, 106 к.с.
Дали съм доволен? - Да, момчетата си свършиха работата.
Друг е въпроса че вече частите станаха скъпи.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън