много кофти ден е днес!
много кофти ден е днес!
колеги какво става с тези автобуси,шофъори.....пълна трагедия,ПЪЛНА
- desperado
- Напреднал
- Мнения: 304
- Регистриран: 19 юни 2008 00:18
- Skype: bojodidi
- МПС: Lanos 1.4 SEPlus 99г
- От: София
Re: много кофти ден е днес!
botzi написа:колеги какво става с тези автобуси,шофъори.....пълна трагедия,ПЪЛНА
Точно така Автобуси и Шофьори
Ако този дарак който ми е набор се обслужваше от съвестни "Майстори"
Кога за последен път сте виждали автобус да минава ГТП и да го качват на валците?
Всички знаят как се минава ГТП Да не говорим за ТО и др
Имал човека алкохол в кръвта ама било в допустимите норми
Това е абсолютна простотия.Тези допустими 0.5пр при ПТП не трябва да се зачита
всеки организъм си е индивидуален
Всички тези неща +малко лош късмет явно става трагедия
Жалко за хорицата
Re: много кофти ден е днес!
много е зле ситуацията.всичко става след като се случи нещо.особено след като се случва най-лошото.никога не гледаме да избегнем проблема,а чакаме и след това му мислим,кво ще правим!и всичките коли,автобуси,влакове....на по милиони километри.нищо не става от тая държава ей!пълно безхаберие,беззаконие,корупция...тази тема е толкова болна,че вече незнам дали не е добре да измислим нещо мащабно.но едва ли ще има резултат
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: много кофти ден е днес!
За съжаление трагедий ще има винаги. Подобни инциденти стават навсякъде по света. И в Германия високоскоростния влак стана на купчина смачкан метал. Преди време по Дискавъри гладех как след някакво грандиозно падане на огромен кран преди години в САЩ си извлекли поуки и едва ли не това не може да се повтори, но скоро пак стана същото. Целта е да се направи възможното те да са колкото е възможно по-малко.
Впрочем самолети летят и на по 30 години дори и в САЩ.
Впрочем самолети летят и на по 30 години дори и в САЩ.
Re: много кофти ден е днес!
така е,но тези самолети се модернизират постоянно и се актуализират с най-новите норми за безопасност.техническата подръжка е на съвсем друго ниво,просто хората са по-отговорни,пък и се знае,че направи ли се компромис с някоя част или елемент от машината,особено ако е в обществените среди,законите са жестоки и хората ги спазват.докато при нас...на никой не му пука
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: много кофти ден е днес!
Ето интересна гледна точка:
Инженер: Работих по спирачката, не е натисната!
Мисля, че човека не си дава ясна представа какво може техническия гении в БГ.
Виждал съм да се оправят предпазители чрез слагането в тях на дебела тел, да се завиват винтове в дърво с чук /т.нар. "руска отверка"/, да се вързват задните врати на Лада с коланите за да не се отварят, защото механизма за затварянето им не работи, да се слага резервната гума зад седалката на водача да я подпира, защото седалката е счупена, от лейка сложена в двигателния отсек през маркуч да се подава нафта вместо от резервоара, та не е ясно каво ли е било при Чавдара.
Инженер: Работих по спирачката, не е натисната!
Мисля, че човека не си дава ясна представа какво може техническия гении в БГ.
Виждал съм да се оправят предпазители чрез слагането в тях на дебела тел, да се завиват винтове в дърво с чук /т.нар. "руска отверка"/, да се вързват задните врати на Лада с коланите за да не се отварят, защото механизма за затварянето им не работи, да се слага резервната гума зад седалката на водача да я подпира, защото седалката е счупена, от лейка сложена в двигателния отсек през маркуч да се подава нафта вместо от резервоара, та не е ясно каво ли е било при Чавдара.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: много кофти ден е днес!
По въпроса за спирачките на автобуса:
...до колкото ми е известно,ръчната спирачка на този автобус е система "КНОР"
същата се използва и в ЖП транспорта.
Принципа и на действие е обратен на стандартните спирачни системи.
Докато при тях за да се задействат е необходимо да се подаде налягане (хидро или пневматично),то при този тип,налягането (обикновено е пневматично) е необходимо за да са разблокирани колелата. При задействане на ръчната спирачка,която представлява кран,въздухът от спирачните камери се изпуска в атмосферата и под натиска на пружини се задействат самите спирачни механизми.
Самите пружини са подобни по размер на тези,използвани в окачването на леките автомобили.
Еденствения недостатък на системата "КНОР" е, че не може да се контролира задействането и, за да е плавно (при изпускането на въздуха от нея пружините рязко натискат спирачните апарати и блокират колелата). Именно за това,тя не се използва за основна,а само за такава при паркиране.
Ако,при внезапна неизправност на спирачките,се задейства ръчната,то тя моментално блокира задния мост и има опасност, автобусът да стане неуправляем.
...до колкото ми е известно,ръчната спирачка на този автобус е система "КНОР"
същата се използва и в ЖП транспорта.
Принципа и на действие е обратен на стандартните спирачни системи.
Докато при тях за да се задействат е необходимо да се подаде налягане (хидро или пневматично),то при този тип,налягането (обикновено е пневматично) е необходимо за да са разблокирани колелата. При задействане на ръчната спирачка,която представлява кран,въздухът от спирачните камери се изпуска в атмосферата и под натиска на пружини се задействат самите спирачни механизми.
Самите пружини са подобни по размер на тези,използвани в окачването на леките автомобили.
Еденствения недостатък на системата "КНОР" е, че не може да се контролира задействането и, за да е плавно (при изпускането на въздуха от нея пружините рязко натискат спирачните апарати и блокират колелата). Именно за това,тя не се използва за основна,а само за такава при паркиране.
Ако,при внезапна неизправност на спирачките,се задейства ръчната,то тя моментално блокира задния мост и има опасност, автобусът да стане неуправляем.