Пускам темата тук, защото е възможно, бравата да е взаимозаменяема с други модели на ДЕУ.
На шофьорската врата, бравата отказа да се отваря отвътре. На всичкото отгоре, ами и централното се разрегулира.
Видях се в чудо. Натискам дистанционното да заключи - заключва. Натискам да отключи - не ще. Трябва да помагам с ключа.
След сваляне и оглед на бравата се оказа, че едно езиче в механизма е износено, а също така е износено и другото езиче в което то опира.
Ето го:
Опитах с поставяне на шлаух, и така работи около половин година:
Тези дни нацяло отказа да отваря отвътре.
Когато купих колата, се оказа, че няма машинка за заключване на шофьорската врата, която е на самата брава.
Инсталация, обаче имаше и когато отварях с ключа, се отключваха и другите врати.
Монтирах универсална машинка, ето как:
Тези дни си намерих друга брава, която радост имаше машинка за заключване. Ето ги старата и новата:
-старата:
-новата:
Намазах обилно с масло всички подвижни части и сега шофьорската врата се затваря с тъп и плътен звук, като го няма предишното металическо щракане.
Брави на вратите - Нубира
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Брави на вратите - Нубира
Не очаквах, че и бравата ще се износи.
Аз съм намазал в самото начало металните части на шофьорската врата с грес, та се надявам да се е намалило и износването.
Аз съм намазал в самото начало металните части на шофьорската врата с грес, та се надявам да се е намалило и износването.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Брави на вратите - Нубира
Бравата на дясната предна врата спря да се заключва от централното.
Бях заключил колата по време на движение и жена ми отключи отвътре с лоста.
От този момент, централното спря да я заключва.
Свалих я, отворих я, смазах тук-там с масло, но ефект никакъв.
Принудих се да отварям механизма със зъбните колела, който движи заключването.
Снимките са с телефона и не са с необходимото качество.
Ето го:
Смазах зъбчатките вътре, но отново без резултат.
Под най-голямото зъбно колело има малък зъбен гребен, който "изстрелва" лоста навън и навътре
Вътре, в зъбния гребен има пружина, която го връща в изходно положение.
Оказа се, че моторчето няма сила да преодолее съпротивлението на пружината:
Смених пружината с такава от химикал и всичко се оправи:
Бях заключил колата по време на движение и жена ми отключи отвътре с лоста.
От този момент, централното спря да я заключва.
Свалих я, отворих я, смазах тук-там с масло, но ефект никакъв.
Принудих се да отварям механизма със зъбните колела, който движи заключването.
Снимките са с телефона и не са с необходимото качество.
Ето го:
Смазах зъбчатките вътре, но отново без резултат.
Под най-голямото зъбно колело има малък зъбен гребен, който "изстрелва" лоста навън и навътре
Вътре, в зъбния гребен има пружина, която го връща в изходно положение.
Оказа се, че моторчето няма сила да преодолее съпротивлението на пружината:
Смених пружината с такава от химикал и всичко се оправи:
-
- Напреднал
- Мнения: 417
- Регистриран: 30 юли 2010 22:32
- МПС: Daewoo Leganza
- От: burgas
- Име: emil nikov
Re: Брави на вратите - Нубира
Узунов,направо академичен постинг.Кратко и ясно:
1.Вид и възникване на проблема.
2.Диагностика на проблема.
3.Решение на проблема,
и придружено със ясен снимков материал.
1.Вид и възникване на проблема.
2.Диагностика на проблема.
3.Решение на проблема,
и придружено със ясен снимков материал.