Здравейте,
някой правил ли е тази "операция" на Daewoo Tacuma? Идеята е да се подобрят късите светлини, на дълги фаровете работят прилично в оригиналният си вид. При вграждане на лупи(биксенон) ще загубя заводските дълги светлини заради едносекционната конструкция на фара с крушка H4 и се надявам да не се влошат осезаемо. Скоро ще получа необходимите материали за експеримента. Ако някой е отварял фар нека сподели дали е залепен поликарбоната(стъклото), как го е отворил без счупване. Капачката пред крушката в оригиналната конструкция също трябва да се свали. На снимки видях, че е монтирана с болтче към външната страна на рефлектора...реално дали е така? Ще може ли да се възстанови фара в първоначален вариант след описаните интервенции?
Вграждане на лупи във фарове
Re: Вграждане на лупи във фарове
Ако си вземеш лупи от т.нар. тип биксенонови, те са със соленоид и перде на снопа и съответно дългите светлини се запазват, без значение че ти е едносекционен фара, просто кабелчето за дълги отива към бобинка. Аз съм си играл с доста фарове. След 2000 и някоя година ги лепят с нещо, което няма разлепяне, трябва да се реже корпуса на самия фар. По-старите са с залепени с нещо като болкит и се разлепват с нагряване. Понеже Н4 цокъла е доста голям, може да успееш да сложиш 2.5'' лупи, без да режеш рефлектора.
Re: Вграждане на лупи във фарове
Ще имам в предвид информацията за лепенето...дано да "омекне" лепилото в сушилнята. Ще споделя резултати конкретно за този модел, засега разполагам с "лупи" от няколко мерцедеса и чакам т.н. универсални 2,5" да пристигнат след седмица.
Re: Вграждане на лупи във фарове
Не се занимавай с такива от други коли, обикновено са амортизирани достатъчно и без това животът на лупите е доста кратък - 6-7 години и рефлекторите им помътняват, заради близостта с крушката. Слагай китайците, личен съвет и монтажа ще ти бъде много по-лесен. Тествал съм доста видове и се справят идеално. Покажи ми какво си купил, вероятно Моримото? Според мен фаровете ти са с тоя болкит, аз лично ги отварям с пистолет с горещ въздух, но трябва да се внимава да не се изгори пластмасата. В тази връзка, не забравяй да си полираш "стъклата" отпред.
Виж ми тази тема, може да ти бъде интересна:
http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... =15&t=7907" onclick="window.open(this.href);return false;
Виж ми тази тема, може да ти бъде интересна:
http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... =15&t=7907" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Вграждане на лупи във фарове
Твоята тема бе една от причините да пробвам. Нагряването ще го извършвам в лабораторни сушилни(имам под ръка с прецизно управление и поддържане на температурата). За полирането днес си "забърках" три шлайф-пасти с различна едрина. За финиш ще ползвам на 3М 59016 става доста прилично с машина. На първо време ще избистря повърхността на лака, по-нататък като потъмнеят отново ще мина на варианта лакиране или фолиране. Някакви предложения за безцветен лак и прамер? Вариант да са на спрей ще ми е от полза, не ми се купува компресор и пистолет за два фара...
Re: Вграждане на лупи във фарове
Аз никога не съм запечатвал след процедурата. Знам, че фолирането е адски скъпо (самото фолио). Ако фаровете ти са много помътнели, можеш да почнеш от водна шкурка 800, после 1500, 2000 и тогава пастите.