Страница 1 от 1

Сервиз Стратос - не ходете там!

Публикувано: 28 авг 2012 00:54
от ganbox
Сервиз Стратос в София в близост до кръстовището на Сливница и Ботев. Една прясна случка, при която се опитаха да ме измамят съм описал подробно тук https://www.facebook.com/ganbox/posts/10151084104020782" onclick="window.open(this.href);return false; като има и сканирани документи, с които да подкрепя думите си :worried:

Изображение

Изображение

Re: Сервиз Стратос - не ходете там!

Публикувано: 28 авг 2012 12:07
от dsuzunov
Прегледах и двата документа подробно и ето Ви моето мнение:
В първия сервиз са Ви посочили евентуална причина за затягането на волана, Вие сте отказал ремонта на рейката, вероятно по финансови причини.
Вярно е, че в процеса на разглобяване, щяха да установят проблема в карето.
Но нека не изключваме версията, в която ремонта на рейката ще отпадне и ще остане само подмяната на карето.
Нека не вменяваме вина поради незнание.
Вторият сервиз:
Мнението ми е, че точно те са Ви преметнали.
И като стойност на ремонта и като цена на консуматива, в случая - карето.
Най-важното е, че ремонта е можело да струва наполовина, ето защо:
http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... %B0#p61091" onclick="window.open(this.href);return false;
И още нещо, тези два литра масло, който са изписани за къде са?
Защото, маслото е моторно, а не е хидравлична течност.
Дано не са го сипали в системата на сервото.

Re: Сервиз Стратос - не ходете там!

Публикувано: 28 авг 2012 12:22
от Izparitel
Не зная нищо за сервизите в които е ходил автора на темата, но не е невъзможен варианта първо да се беше отказал с рециклирана рейка, след което да разбере, че има и проблема с карето.
Обикновено по сервизите знаят за този често срещан проблем на модела и първо се насочват точно към карето.
Понякога въпреки сериозното затягане може да се мине и само със смазване - поне това беше достатъчно при мен.

Re: Сервиз Стратос - не ходете там!

Публикувано: 28 авг 2012 14:43
от ganbox
dsuzunov ще си позволя да не се съглася с теб, че са ме преметнали във втория сервиз. Според мен там всичко беше точно. Казаха ми цена предварително по телефона и аз я приех. До колкото знам, цените за нови части на различните модели Нубира са много различни. Не мога да преценя дали тази цена е висока или нормална.
Двата литра масло са за двигателя и наистина нивото беше под минимума, затова го доляха, като също ме предупредиха по телефона.

Продължавам да мисля, че е недопустимо в сервиз Стратос да допуснат подобна грешка при откриване на проблема. Много малко разбирам от коли, но смятам, че е логично, ако има проблем с хидравличната райка да е изтекла или намаляла хидравличната течност, а тя си беше догоре. Може би това ме накара да се усъмня и да потърся второ мнение.

До колкото виждам и разбирам, посочил си ми тема в която автора сам си е сменял карето, като е пробвал с каре от Лада Самара - ето това е нещо, което избягвам от години: нищо не пипам по колата сам, дори акумулатора не си сменям сам. Според мен си има хора за всичко, само трябва да откриеш правилните. Аз съм на принципа всеки да си гледа своята работа и да си я върши със старание. Особено когато се отнася до спирачната система или нещо по ходовата част, предпочитам да ми правят ремонт в голям сервиз с модерни машини и някой да носи отговорност за действията си.

Re: Сервиз Стратос - не ходете там!

Публикувано: 28 авг 2012 15:25
от dsuzunov
ganbox написа:dsuzunov ще си позволя да не се съглася с теб, че са ме преметнали във втория сервиз. Според мен там всичко беше точно. Казаха ми цена предварително по телефона и аз я приех. До колкото знам, цените за нови части на различните модели Нубира са много различни. Не мога да преценя дали тази цена е висока или нормална.
Двата литра масло са за двигателя и наистина нивото беше под минимума, затова го доляха, като също ме предупредиха по телефона.

Продължавам да мисля, че е недопустимо в сервиз Стратос да допуснат подобна грешка при откриване на проблема. Много малко разбирам от коли, но смятам, че е логично, ако има проблем с хидравличната райка да е изтекла или намаляла хидравличната течност, а тя си беше догоре. Може би това ме накара да се усъмня и да потърся второ мнение.

До колкото виждам и разбирам, посочил си ми тема в която автора сам си е сменял карето, като е пробвал с каре от Лада Самара - ето това е нещо, което избягвам от години: нищо не пипам по колата сам, дори акумулатора не си сменям сам. Според мен си има хора за всичко, само трябва да откриеш правилните. Аз съм на принципа всеки да си гледа своята работа и да си я върши със старание. Особено когато се отнася до спирачната система или нещо по ходовата част, предпочитам да ми правят ремонт в голям сервиз с модерни машини и някой да носи отговорност за действията си.
За цената си прав, приблизително толкова е. Когато се наложи да сменям моето каре, потърсих и ми обявиха подобна.
Относно сервиза, грешното диагностициране е поставено от един човек и не е редно, заради него да се обвинява целият сервиз.
Относно вероятните неизправности по рейката, те са много повече от обикновен теч. Изтичането на течност от нея е по-малко опасно отколкото задържане при въртене в двете посоки. Макар че, ремонта е на една и съща стойност.
Ако си се зачел по подробно в темата цитирана от мен, вероятно си забелязал, че частта и по смяната с ладово каре е писана от мен. Тук в случая си прав и съм съгласен с теб, че който не разбира, не трябва да пипа, особено по системите влияещи пряко на безопасността. Обаче, има една подробност: автомонтьорския занаят ми е една от професиите. Учил съм, а и неколкократно съм сменял кръстачка на каре. Тя се продава като консуматив, за да се избегне високата стойност на ремонта. Като трудоемкост е същото, с около 45 мин. повече, необходими за смяната на самото каре..
И последно, колкото и модерни машини да има в един сервиз, когато не се намира способен да чете информацията която получава от тях (явна и скрита) то те са абсолютно безполезни.
П.П. Без да те засягам, ще ти цитирам една сентенция на Алеко Константинов, изречена от Бай Ганьо:
-"Имал си бол пари-дал си!"

Re: Сервиз Стратос - не ходете там!

Публикувано: 28 авг 2012 23:40
от autokorea
Не познавам колегите от "Стратос", не мога да коментирам ценовата им политика, но идеята за специализираните сервизи е, че по-правилно, по-бързо и по-лесно се откриват специфичните проблеми на различните марки автомобили. В конкретния случай - ако се появи Нубира със затегнала рейка се напръсква въпросното каре с WD40, струва едно кафе за майстора. Технически правилно е да бъде подменено и клиента се предупреждава, но решението за ремонта е негово /в крайна сметка той плаща/. Честно казано до сега не се е случвало някой да поиска подмяна. По външни признаци затягане от рейката или от карето са неразличими и установяването на проблема може да стане след разглобяване /в интерес на истината е възможно да бъде пропуснато но е въпрос но майсторлък/, колегите от "Колос" са си свършили работата, а дали "Стратос" щяха да се справят никой не може да каже, но и автора на темата не може да ги обвинява априори, най малкото защото не са започнали разглобяването на кормилната уредба.

Re: Сервиз Стратос - не ходете там!

Публикувано: 29 авг 2012 16:53
от Vesko1
В България е така....който не е доволен се оплаква,който е доволен...хвали,но един път да му объркат колата...и пак става недоволен от сервиза ,от който довчера е бил доволен.Веж в Германия не е така.....там си оставяш колата...след определеното време ти звънят ,че колата ти е готова..отиваш получаваш си фактура на стойност 1000 евра (целия възел се сменя задължително,щото ако се утрепеш,роднините ти после съдят сервиза)....плащаш си като поп и си заминаваш.
Тука е друга бира обаче.