сервиз
-
- Редовен
- Мнения: 278
- Регистриран: 25 ное 2010 21:09
- Skype: taran.bg
- МПС: daewoo nexia R.I.P
- От: Sofia
- Име: taran
- Контакти:
Re: сервиз
Тук във форума-Ауто кореа,Колос в Люлин със сигурност има и други.
-
- Редовен
- Мнения: 278
- Регистриран: 25 ное 2010 21:09
- Skype: taran.bg
- МПС: daewoo nexia R.I.P
- От: Sofia
- Име: taran
- Контакти:
Re: сервиз
Официалните вече не са за Деу,а за Шевролет-Дженерас ауто,Булвария,мисля....ivoachov написа:официални??
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: сервиз
АУТОКОРЕЯ гр.София Автосервизът се намира на адрес:Poohinka написа:Здравейте, бих Ви била много благодарна, ако ме упътите къде в София има сервиз на Daewoo?!
гр.София, кв. Орландовци ул. Първа българска армия 47,
телефони за връзка: 02 / 936-66-99 и 0885-752-388
Автосервизът работи от Понеделник до Събота включително.
Към автосервиза функционира и магазин за авточасти за корейски автомобили.
София, сервиз Маргел - Ботевградско шосе Сервизът се намира на Ботевградско шосе, точно преди караулката (на излизане от София вляво).
Успех
Re: сервиз
Много благодаря на всички за бързите отговори!
Re: сервиз
Да споделя мнение за Ауто Корея, да ме поправят, ако нещо греша, но два или три пъти се опитваха да ми поправят скоростомера, смениха жило първия път, втория път не знам, но така и не работи. Също им бях оставила водеща шина за прозорец на водача, казаха ми първия път, че не става за там и са я сложили на задния прозорец (странно защо, след като на задния нямаше проблем), след това уж я бяха сложили на предния (на водача), но най-вероятно не са, защото прозореца все още се криви, все едно няма такава, а машинката за централното управление гори от това и много трудно се намира, а ако я намериш по каналния път е и доста скъпа. Иначе ми сложиха рециклиран стартер, който засега не дава дефекти, също са доста любезни и услужливи, но първите два случая не знам как да си ги обясня.
- pipo
- Напреднал
- Мнения: 414
- Регистриран: 24 май 2011 13:39
- МПС: daewoo takuma 1.8
- От: София
- Име: pipo
Re: сервиз
така от чисто любопитство ....защо търсите официялните сервизи ...има толкова малки сервизчета където пак ще ви свършат работа че смея да твърдя и доста по евтино
Re: сервиз
Ами в София не съм намерила някой сервиз, на който да се доверя. Затова дори с 3 цилиндъра днес я закарах до Кюстендил. И там може би ще е доста по-евтино, а това на което разчитам е по-скоро честност, тъй като аз още нямам идея от нещата...
Re: сервиз
За съжаление този артикул "честност" не съм забелязал да се предлага в БГ сервизите...Blagoeva написа:Ами в София не съм намерила някой сервиз, на който да се доверя. Затова дори с 3 цилиндъра днес я закарах до Кюстендил. И там може би ще е доста по-евтино, а това на което разчитам е по-скоро честност, тъй като аз още нямам идея от нещата...
Пак за съжаление се принудих сам да си оправям много неща по колите, заради "майстори", аз вече не се доверявам на никой. Ако е майстор, който разбира - ще те излъже, ако е майстор, който ти е верен - няма да знае, останалото е късмет, или нова кола /за последното пак няма гаранция/.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: сервиз
Хм... Никога не съм се замислял за фактора 'честност' при сервизите...
Обикновено ползвам официалните сервизи.
За мен фактора е бил ефективност - да ми бъде решен проблема...
Случвало се е диагностиката да не е била съвсем точна - това е напълно разбираемо и според мен допустимо при сложна техника, въпреки, че е дразнещо до известна степен.
Местното разбиране за 'мошеническите' сервизи според мен е заради финансовото състояние... Поради факта, че официалните и сериозните сервизи, и правилните резервни части често не са по джоба на всеки, затова се правят компромиси.
Дали вместо замяна на детайл ще се правят опити да се 'побългари', или ще се търсят други варианти - всичко това е компромис, който влияе на качеството и след това се чуват такива приказки...
А 'глада' подтиква хора, на които не им се отдава тая работа да се захващат с нея (някои от гаражните сервизчета)...
Мисля, че съм давал пример тук с 'гаражен' сервиз - най-добрия на карбуратори във Варна...
Работеха по строги правила и не съм чул лоша дума за тях...
А правилата бяха прости: 1 автомобил на час(без компромис - да се претупа нещо или да се вкара допълнителен автомобил). Включва демонтаж и пълно разглобяване на карбуратора, промиване, визуална проверка и евентуална подмяна на мембранки и т.н. Центровка на газова смес и запалване. Сдаване на автомобила. Гаранция 1 месец. Отказ (без изключения дори и за приятели) да се преглеждат италиански автомобили и такива с газови уредби, защото не могат да дадат гаранция и съответно си подронват авторитета (ще им приказват зад гърба - 'кофти майстори - правиха ми автомобила, пък той не работи добре')..
П.С. този сервиз не бе от евтините, но за него хората си записваха час поне 3-4 дни предварително.. Но те за мен са изключение...
Обикновено ползвам официалните сервизи.
За мен фактора е бил ефективност - да ми бъде решен проблема...
Случвало се е диагностиката да не е била съвсем точна - това е напълно разбираемо и според мен допустимо при сложна техника, въпреки, че е дразнещо до известна степен.
Местното разбиране за 'мошеническите' сервизи според мен е заради финансовото състояние... Поради факта, че официалните и сериозните сервизи, и правилните резервни части често не са по джоба на всеки, затова се правят компромиси.
Дали вместо замяна на детайл ще се правят опити да се 'побългари', или ще се търсят други варианти - всичко това е компромис, който влияе на качеството и след това се чуват такива приказки...
А 'глада' подтиква хора, на които не им се отдава тая работа да се захващат с нея (някои от гаражните сервизчета)...
Мисля, че съм давал пример тук с 'гаражен' сервиз - най-добрия на карбуратори във Варна...
Работеха по строги правила и не съм чул лоша дума за тях...
А правилата бяха прости: 1 автомобил на час(без компромис - да се претупа нещо или да се вкара допълнителен автомобил). Включва демонтаж и пълно разглобяване на карбуратора, промиване, визуална проверка и евентуална подмяна на мембранки и т.н. Центровка на газова смес и запалване. Сдаване на автомобила. Гаранция 1 месец. Отказ (без изключения дори и за приятели) да се преглеждат италиански автомобили и такива с газови уредби, защото не могат да дадат гаранция и съответно си подронват авторитета (ще им приказват зад гърба - 'кофти майстори - правиха ми автомобила, пък той не работи добре')..
П.С. този сервиз не бе от евтините, но за него хората си записваха час поне 3-4 дни предварително.. Но те за мен са изключение...
Re: сервиз
да интересна тема .
какво значи честност в сервизната дейност ?
това за мен е много неточно използван термин ,защото в повечето случаи отиваш в сервиз с конкретен проблем . разликата между дупката и големите (официалните) за мен са следните :
- в големите задължително ти рещават проблема
- да има извстно залитане при отстраняване на проблема , защото се презастраховат , най-общо казано за да няма после а бе аз ти спестих тази или онази гарнитурка или друго за да не ти излезе скъпо и да се откажеш от ремонта ,, но това е компромис и в повечето случай излиза на носа на клиента
- при проблем има къде и от кого да се оплачеш , а в дупката в повечето случаи е свирено
- последствията от некачествен ремонт ( в един друг форум беше писал клиент на такава прехвалена дупка как след ремонт на рейка и каране повече от седмица с тропане в предницата се оказва неатегнати накрайници ) кой носи отговорност
- всеки останал без работа техничар прави сервиз , знаете ли какви са документите и стандартите за отваряне на сервиз в западна Европа
- и накрая не са един и два случаите в които плащаме повече и губиме повече време в чакане от това да бяхме отишли в голям сервиз ,но вътрешното чувство да не се прее...ме наделява или по-иначе казано балканския мантилитвт
мога да напиша още много по простата причина че съм бил и в двата сервиза (като рабитник) ,
предварително се извинявам ако съм загенал някой.
какво значи честност в сервизната дейност ?
това за мен е много неточно използван термин ,защото в повечето случаи отиваш в сервиз с конкретен проблем . разликата между дупката и големите (официалните) за мен са следните :
- в големите задължително ти рещават проблема
- да има извстно залитане при отстраняване на проблема , защото се презастраховат , най-общо казано за да няма после а бе аз ти спестих тази или онази гарнитурка или друго за да не ти излезе скъпо и да се откажеш от ремонта ,, но това е компромис и в повечето случай излиза на носа на клиента
- при проблем има къде и от кого да се оплачеш , а в дупката в повечето случаи е свирено
- последствията от некачествен ремонт ( в един друг форум беше писал клиент на такава прехвалена дупка как след ремонт на рейка и каране повече от седмица с тропане в предницата се оказва неатегнати накрайници ) кой носи отговорност
- всеки останал без работа техничар прави сервиз , знаете ли какви са документите и стандартите за отваряне на сервиз в западна Европа
- и накрая не са един и два случаите в които плащаме повече и губиме повече време в чакане от това да бяхме отишли в голям сервиз ,но вътрешното чувство да не се прее...ме наделява или по-иначе казано балканския мантилитвт
мога да напиша още много по простата причина че съм бил и в двата сервиза (като рабитник) ,
предварително се извинявам ако съм загенал някой.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: сервиз
Поздрави.
Още един съфорумник на ти с ремонтите
Аз също избягвах малките сервизи освен ако не съм добре запознат как работят.
..
Споменатият с карбураторите мисля се сещам кой е. Поне от 95г. ходя при него, докато имах подобна кола.
Още един съфорумник на ти с ремонтите
Аз също избягвах малките сервизи освен ако не съм добре запознат как работят.
..
Споменатият с карбураторите мисля се сещам кой е. Поне от 95г. ходя при него, докато имах подобна кола.
- pipo
- Напреднал
- Мнения: 414
- Регистриран: 24 май 2011 13:39
- МПС: daewoo takuma 1.8
- От: София
- Име: pipo
Re: сервиз
damt гледам ти името и някак имам чуството че си от някой от сервизите който не са "дупки"...честно надявам се да не работиш в тая сфера понеже да делиш сервизите на дупки и официални е леко ...да кажа несериозно (да не ползвам по цветна дума)наблюдавал съм някви такива официални сервизи и си правя колата в момента в дупка в която смея да твърдя че поне половината от майсторите са с класа над официалните майстори.........пффф дупки вика ..............кой за кво си мисли това пишепомагащ написа:да интересна тема .
какво значи честност в сервизната дейност ?
това за мен е много неточно използван термин ,защото в повечето случаи отиваш в сервиз с конкретен проблем . разликата между дупката и големите (официалните) за мен са следните :
- в големите задължително ти рещават проблема
- да има извстно залитане при отстраняване на проблема , защото се презастраховат , най-общо казано за да няма после а бе аз ти спестих тази или онази гарнитурка или друго за да не ти излезе скъпо и да се откажеш от ремонта ,, но това е компромис и в повечето случай излиза на носа на клиента
- при проблем има къде и от кого да се оплачеш , а в дупката в повечето случаи е свирено
- последствията от некачествен ремонт ( в един друг форум беше писал клиент на такава прехвалена дупка как след ремонт на рейка и каране повече от седмица с тропане в предницата се оказва неатегнати накрайници ) кой носи отговорност
- всеки останал без работа техничар прави сервиз , знаете ли какви са документите и стандартите за отваряне на сервиз в западна Европа
- и накрая не са един и два случаите в които плащаме повече и губиме повече време в чакане от това да бяхме отишли в голям сервиз ,но вътрешното чувство да не се прее...ме наделява или по-иначе казано балканския мантилитвт
мога да напиша още много по простата причина че съм бил и в двата сервиза (като рабитник) ,
предварително се извинявам ако съм загенал някой.
Re: сервиз
Както писах - аз в случайни гаражчета не стъпвам, ако ще да закъсам на път, предпочитам други начини да се оправям, но да ми обяснявате за фирмените сервизи в бг... Нейде из форума имам публикуван случай и жалбата ми към един официален фирмен сервиз, който май вече не съществува. Покрай един колега се нагледах и на Булвария /примерно/ как го мотаха, разхождаха и му миха очите, докато му изтече гаранцията, за да му открият внезапно проблема и да му поискат 2к лв за ремонт...