Изработка на ключове дубликати.
Re: Изработка на ключове дубликати.
аз съм от Ст.Загора имам шевролет такума 2006 .никой неможа да раскодира ключа ми.Поръчахси в шевролет по номера на шасито.
Престигна от Будапеща .струваше 80 лв. плюс 20 за програмиране и 5 за нарязване общо 105.
Престигна от Будапеща .струваше 80 лв. плюс 20 за програмиране и 5 за нарязване общо 105.
Re ОБУЧЕНИЕ НА КЛЮЧ ЗА НУБИРА
Колеги,някой може ли да ми каже как да си обуча ключа за нубира 1,6(106)
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Изработка на ключове дубликати.
Ако имаш ключ с функциониращ чип не е проблем автоключар по единия да настрои другия. Ако нямаш "работещ образец" - чувал съм от ключар, че е възможно, но дали е така и какви пари струва ми е интересно и на мен.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Изработка на ключове дубликати.
Мой съсед, преди няколко години купи Есперо, нов внос, с проблем в имобилайзера. Нов ключ с чип, обучения итн. му излезе около 200лв.
Re: Изработка на ключове дубликати.
Колеги искам да ви попитам деу нубира 1 имали вграден чип в ключа ?
Re: Изработка на ключове дубликати.
Не е чип а бобинка - транспондер и не всички Нубира-1 имат.
- pamporov
- Активен
- Мнения: 571
- Регистриран: 06 май 2012 22:27
- Skype: g.pamporov
- МПС: Lacetti 1.8; VOLVO S40 II
- От: Plovdiv
Re: Изработка на ключове дубликати.
Вероятно названието "чип" идва от формата им: http://www.ebay.com/itm/Blank-PCF7936AS ... bF&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false; Но подозирам че не е само бобинка, щом се налага и да се програмира.....
Re: Изработка на ключове дубликати.
Наскоро си поръчвах резервен китайски ключ за аудито, защото оригиналния лови от много близо (не е от батерията и не знам дали е нарочно, или проблем), китайския хваща от десетки метри. Та китаеца пристигна разглобен и бобинката бе отделно, та ето ви снимка какво представлява:
Не съм сигурен как е точно на Деу/Шевролет, но предполагам е на подобен принцип, аз обучих ключа към колата ми, за да работи дистанционното, демек модула за централното да разпознава безжичния сигнал за "свой". Обаче имобилайзера си има отделно RFID, което търси бобинката и колата гасне веднага. За да изключи имобилайзера трябва с пин-кода на колата да дам разрешение да се възприема транспондера за "свой".
Не съм сигурен как е точно на Деу/Шевролет, но предполагам е на подобен принцип, аз обучих ключа към колата ми, за да работи дистанционното, демек модула за централното да разпознава безжичния сигнал за "свой". Обаче имобилайзера си има отделно RFID, което търси бобинката и колата гасне веднага. За да изключи имобилайзера трябва с пин-кода на колата да дам разрешение да се възприема транспондера за "свой".
- pamporov
- Активен
- Мнения: 571
- Регистриран: 06 май 2012 22:27
- Skype: g.pamporov
- МПС: Lacetti 1.8; VOLVO S40 II
- От: Plovdiv
Re: Изработка на ключове дубликати.
Преди години случайно в Баумакс-а в Пловдив гледах как ключаря програмира ключ. Има една машинка с отвор. Първо пъхна оригиналния ключ, натисна някакъв бутон. После на негово место сложи новия, натисна пак някакъв бутон и готово. Едва ли ако беше само бобинка щеше да е такава процедурата. По всяка вероятност има ключове само с бобинка, има и с чип. На линка в предния ми пост, това парче пластмаса е с размери около 10-15мм. Същия е и на Лачетито. Предполагам че вътре в пластмасата е залят чип.