София, Маргел - Ботевградско шосе
Публикувано: 05 апр 2008 23:00
Сервизът се намира на Ботевградско шосе, точно преди караулката (на излизане от София вляво).
За първи път съм доволен от сервизно обслужване! Препоръка на приятел бе да отида там. Закарах колата за ТО. Едно момче на име Мартин пое грижа да се занимава с колата ми и закупи частите. Вдигна на я на хидравлика и се започна щанга-проверка на окачването, предполагам всички я знаете По принцип на мен ми се беше разхлопала предницата. Почна се:
- разбити биалетки
- спирачните апарати от страната на шофьора - задно и предно колело задържат (!)
- сълзи рейката
Майстора остана очарован от състоянието под капака - хареса му колата като цяло! Всичко е сухо и добре звучи песента на мотора.
Няколко часа по-късно:
- масло (4л. 10W40) - 60лв
- маслен филтър - 6лв
- горивен филтър - 22лв
- ангр. ремък - 29лв
- ролки 68+34=102лв
- водна помпа - 54лв (оказа се, че е амортизирана)
- пистов ремък - 24лв
- биалетки - 2х34=68лв
- предни накладки - 2х25=50лв
- спирачен цилицндър - 34лв
- труд - 100лв
---------------------------------------
549лв
- акумулатор - 2 дни преди плануваното ТО се предаде и си купих "Гигагават" 60Ач за 142лв. С това си смених половината предница общо и сумата стана 691лв
Колата в момента е на пушка!
Отдавна не бях карал без музика, но след сервиза и смяната на биалетките няма никакво хлопане и тропане. Предният спирачен цицлиндър ми го раздвижиха и не го смениха. Просто ми доставяше удоволствие да карам по обилните с дупки улици, без да чувам странични звуци. След като смених акумулатора колата върти като никога досега, но и без това си е палила от четвърт оборот. Бензиновият режим, след смяната на горивния филтър се промени към добро.
Сега малко предистория: преди време по време на път ми изби масленият датчик (изхвърляше маслото през него) и понеже най-близо ми бе Деу-Варна - там отидох. Там ми го смениха и спец-а ми обясни че един лагер ми е бил зле на задното колело и действително чух, че стърже като завърти колелото. След това отидох в Сф в сервиза на на Деу на Тотлебен 38 и исках да ми сменят лагера - "няма проблеми казаха" и го направиха, също ми смениха опорите на предните амортисьори, заради почукване в предницата - и двете манипулации напълно излишни - оказа се че задният лагер е всъщност спирачен цилиндър, а почукването - биалетки минус 200 лева назад за нищо!!! ПоВреден пример за Деу сервизите
Та така...оказа се че спирачен цилицндър на задното ми колело е бил тотално блокирал и съм спирал на 3 колела досега, което не ми е правило впечатление заради ABS. Явно са ми регулирали и ръчната спирачка, защото вече хваща на 3-ти зъб, както си трябва, за разлика от преди. Понеже имах и преден спирачен апарат, който също не отпускаше - феродото бе почти изчерпано- смяна на двете предни. След ремонта се качих в колата и за първи път се возех без музика с кеф, защото ми доставяше удоволствие как пее двигателя и няма никакви шумове и тракане!
...та така - майстора в Маргел ми хареса колата, а аз работата му.
Значи можело, макар и рядко срещано явление!
За първи път съм доволен от сервизно обслужване! Препоръка на приятел бе да отида там. Закарах колата за ТО. Едно момче на име Мартин пое грижа да се занимава с колата ми и закупи частите. Вдигна на я на хидравлика и се започна щанга-проверка на окачването, предполагам всички я знаете По принцип на мен ми се беше разхлопала предницата. Почна се:
- разбити биалетки
- спирачните апарати от страната на шофьора - задно и предно колело задържат (!)
- сълзи рейката
Майстора остана очарован от състоянието под капака - хареса му колата като цяло! Всичко е сухо и добре звучи песента на мотора.
Няколко часа по-късно:
- масло (4л. 10W40) - 60лв
- маслен филтър - 6лв
- горивен филтър - 22лв
- ангр. ремък - 29лв
- ролки 68+34=102лв
- водна помпа - 54лв (оказа се, че е амортизирана)
- пистов ремък - 24лв
- биалетки - 2х34=68лв
- предни накладки - 2х25=50лв
- спирачен цилицндър - 34лв
- труд - 100лв
---------------------------------------
549лв
- акумулатор - 2 дни преди плануваното ТО се предаде и си купих "Гигагават" 60Ач за 142лв. С това си смених половината предница общо и сумата стана 691лв
Колата в момента е на пушка!
Отдавна не бях карал без музика, но след сервиза и смяната на биалетките няма никакво хлопане и тропане. Предният спирачен цицлиндър ми го раздвижиха и не го смениха. Просто ми доставяше удоволствие да карам по обилните с дупки улици, без да чувам странични звуци. След като смених акумулатора колата върти като никога досега, но и без това си е палила от четвърт оборот. Бензиновият режим, след смяната на горивния филтър се промени към добро.
Сега малко предистория: преди време по време на път ми изби масленият датчик (изхвърляше маслото през него) и понеже най-близо ми бе Деу-Варна - там отидох. Там ми го смениха и спец-а ми обясни че един лагер ми е бил зле на задното колело и действително чух, че стърже като завърти колелото. След това отидох в Сф в сервиза на на Деу на Тотлебен 38 и исках да ми сменят лагера - "няма проблеми казаха" и го направиха, също ми смениха опорите на предните амортисьори, заради почукване в предницата - и двете манипулации напълно излишни - оказа се че задният лагер е всъщност спирачен цилиндър, а почукването - биалетки минус 200 лева назад за нищо!!! ПоВреден пример за Деу сервизите
Та така...оказа се че спирачен цилицндър на задното ми колело е бил тотално блокирал и съм спирал на 3 колела досега, което не ми е правило впечатление заради ABS. Явно са ми регулирали и ръчната спирачка, защото вече хваща на 3-ти зъб, както си трябва, за разлика от преди. Понеже имах и преден спирачен апарат, който също не отпускаше - феродото бе почти изчерпано- смяна на двете предни. След ремонта се качих в колата и за първи път се возех без музика с кеф, защото ми доставяше удоволствие как пее двигателя и няма никакви шумове и тракане!
...та така - майстора в Маргел ми хареса колата, а аз работата му.
Значи можело, макар и рядко срещано явление!