Проект Daewoo Matiz :)
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Проект Daewoo Matiz :)
тука има турбина http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=206278" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Проект Daewoo Matiz :)
И аз имам такова турбо Ако ти трябва такова ми пиши на ЛСKaNiBaL-4o написа:тука има турбина http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=206278" onclick="window.open(this.href);return false;
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Проект Daewoo Matiz :)
Какво стана с проекта? Да не замръзна в тоз студ?
- child
- Минаващ
- Мнения: 30
- Регистриран: 06 сеп 2010 16:50
- МПС: Daewoo Matiz 1999г.
- От: Шумен
- Име: child
Re: Проект Daewoo Matiz :)
След малко забавяне на проекта свършихме още доста работа и дори днес успяхме да го запалим! ))
Тук ще изброя следващите работи които направихме (или преправихме):
1. След като закачих всмукателната кутия се наложи да преправям входа и където се захваща дросела, понеже идваше точно срещу сервото на спирачките и нямаше място за дросела.... да не говорим, че и тръби трябва да ходят натам
2. Напасване на скоростите, което включваше изрязване на дупка на купето от където да минава лоста и преправяне на едната вилка (тази с която се сменят скоростите, а не упорната). Вилката трябваше да се направи с чупка понеже опираше в кормилната рейка.
3. Преправяне на жилото за съединителя и поставянето му.
4. Преправяне на жилото за газта и поставянето му.
5. Прокарване на всякакви маркучи за вода, за масло и напасването им.
6. Поставяне на нова бензинова помпа, прекаврване на горивопроводи, филтри и т.н.
7. Монтирах дискови спирачки и на задния мост.
8. Смених джантите с 14 цолови (така или иначе старите нямаше как да ги ползвам понеже смених размера на 4x100)
9. Монтирах друг по-малък воден радиатор като за целта трябваше да му правя нови стойки.
10. В последствие трябваше да сменя и перката за охлаждане на радиатора понеже старата беше огромна и нямаше място за даунпайпа.
11. Монтиране на интеркулер.
12. Направа на нов даунпайп (който не е довършен още)
13. Най-важното прекарване на нова инсталация съчетана от необходимите кабели и на 2-те коли.
14. Завъртане на ключа като всички датчици и измервателни уреди работеха. След това последва първото му палене.
Със сигурност има още доста работи, но за момента за тези се сетих
Поради забавянето на проекта, после доста поработих за да наваксам и въобще не съм имал време за снимки, но тук имам няколко които нащраках след като започна да му се вижда края и се успокоих
Тук ще изброя следващите работи които направихме (или преправихме):
1. След като закачих всмукателната кутия се наложи да преправям входа и където се захваща дросела, понеже идваше точно срещу сервото на спирачките и нямаше място за дросела.... да не говорим, че и тръби трябва да ходят натам
2. Напасване на скоростите, което включваше изрязване на дупка на купето от където да минава лоста и преправяне на едната вилка (тази с която се сменят скоростите, а не упорната). Вилката трябваше да се направи с чупка понеже опираше в кормилната рейка.
3. Преправяне на жилото за съединителя и поставянето му.
4. Преправяне на жилото за газта и поставянето му.
5. Прокарване на всякакви маркучи за вода, за масло и напасването им.
6. Поставяне на нова бензинова помпа, прекаврване на горивопроводи, филтри и т.н.
7. Монтирах дискови спирачки и на задния мост.
8. Смених джантите с 14 цолови (така или иначе старите нямаше как да ги ползвам понеже смених размера на 4x100)
9. Монтирах друг по-малък воден радиатор като за целта трябваше да му правя нови стойки.
10. В последствие трябваше да сменя и перката за охлаждане на радиатора понеже старата беше огромна и нямаше място за даунпайпа.
11. Монтиране на интеркулер.
12. Направа на нов даунпайп (който не е довършен още)
13. Най-важното прекарване на нова инсталация съчетана от необходимите кабели и на 2-те коли.
14. Завъртане на ключа като всички датчици и измервателни уреди работеха. След това последва първото му палене.
Със сигурност има още доста работи, но за момента за тези се сетих
Поради забавянето на проекта, после доста поработих за да наваксам и въобще не съм имал време за снимки, но тук имам няколко които нащраках след като започна да му се вижда края и се успокоих
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
- child
- Минаващ
- Мнения: 30
- Регистриран: 06 сеп 2010 16:50
- МПС: Daewoo Matiz 1999г.
- От: Шумен
- Име: child
Re: Проект Daewoo Matiz :)
Повярвай ми много съм си играл и много време отнема :X , но резултата е на лице
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Проект Daewoo Matiz :)
ряза ли много ? предполагам сега го разработваш моторчето, и не си го пробвал
- child
- Минаващ
- Мнения: 30
- Регистриран: 06 сеп 2010 16:50
- МПС: Daewoo Matiz 1999г.
- От: Шумен
- Име: child
Re: Проект Daewoo Matiz :)
Ами поорязах тук таме, но не е много. Някой от оригиналните лапи за захващането на двигателя, за захващането на радиатора малко предната гредичка че ми пречеше за клапана на уестгейта. Просто тва е доста сложно начинание в което най-трудното е да го измислиш как може да стане и тогава да го правиш. Иначе още не съм го подкарал, защото тепърва вчера го запалихме да видим само дали всички токове са наред, а имам още работа като - довършване на даунпайпа и генерация, прекарване на въздухопроводи от турбото до кулера и от там до дросела и такива дреболии. Разбира се след това ще има разработка, защото тоя двигател трябва да се пази, че счупя ли го няма части. Надявам се до 1 седмица макс 2 да е завършено. Зависи и от бюджета де, че като знам само колко пари трябва да дам само за силиконови снадки за кулера и ми става лошо
-
- Нов
- Мнения: 50
- Регистриран: 18 мар 2011 18:57
- Skype: momcho2000
- МПС: SUBARU IMPREZA 2.0
- От: ВИДИН
- Име: Комината
Re: Проект Daewoo Matiz :)
Поздрави за ентусиазма който имаш аз така направих едно субарце копие на състезателна ама това е друга тема... въпросът ми е от къде барна тия фарчета и кви пари са???
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Проект Daewoo Matiz :)
А моя въпрос е:какво стана с този проект?!? Да не замръзна в тези студове:))
- child
- Минаващ
- Мнения: 30
- Регистриран: 06 сеп 2010 16:50
- МПС: Daewoo Matiz 1999г.
- От: Шумен
- Име: child
Re: Проект Daewoo Matiz :)
Фаровете са моя изработка, както и веждите Относно проекта.... колата е в движение от 3-4 месеца, но в последствие отсранявах малко проблеми, които нямаше как да се разберат преди да се подкара. Вече се движи доволно, скоро ще направя клип и ще го покажа
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Проект Daewoo Matiz :)
Какво стана с проекта,някой знае ли?child написа:След като сменихме шарнирните болтове с по-дебели заради другите шенкели излезе още един проблем, когато ги поставихме забелязах, че ухото на шенкела на шарада което е долу за шарнирния болт е под по-голям ъгъл спрямо ухото на този от матиза (при него ухото си е под прав ъгъл спрямо главината). От там проблема беше, че когато сложих колелото и го изправих така както трябва да стъпва гумата на земята (под прав ъгъл) и шарнирния болт седеше в максимално вътрешна позиция в която можеше да се пречупи от ябълката, дори беше упрял и беше под напрежение. Последва махане на всичко, прорязване на носача покрай чашката на шарнирния болт и леко изкривяване (долу горе споре ъгъла на ухото на шенкела) след това заварка на прорязаното и така вече пасна добре. От няколко дена се боря с напасване на окачването и проблема който вчера излезе (след закачането на носачите, шенкелите и макферсоните) беше, че кормилните прътове дойдоха много дълги и предницата седеше адски свита. След изрязване на прътовете колкото могат, защото все пак трябва да остане някаква резба да се хване накрайника, гумите се поизправиха, но дали сочат точно напред вече ще се види когато отида на регулиране на предницата. Друго нещо което направих вчера е, че отрязах полуоските и ги скъсих и сега са при майстор за заваряне, че там е малко сложно и трябва да се измисли добре за да стане здраво, а не като го напъна и да се скъсат. Това е за сега, ако ми остане време тея дни ще нащракам малко снимки и на окачването