Страница 7 от 13

Re: HHO генератор

Публикувано: 20 окт 2011 10:19
от kkirilov
Ами той нищо не доказва, дори и не отговаря на нито един конкретен въпрос. Какво има ние да доказваме, тук само си търси рекламата, както с магнитите и т.н глупости. Трябва ли да става както с устройството за пестене на ток където го слагаш в контакта. Единствената цел е само и единствено реклама и ако може някой балък да се хване. Жалко че не отговори какво става с двигателя от натриевата основа и кой покрива щетите

Re: HHO генератор

Публикувано: 20 окт 2011 10:57
от Ilyan
Както казах, аз карам от време на време служебен бус с такава клетка. За сега си върви. Налива ме му вода и го караме с колегата. Няма кой да се хване да отваря двигателя, за да види, какво е положението вътре. Ако нещо се скапе, ще пиша подробности.

Re: HHO генератор

Публикувано: 20 окт 2011 18:28
от slowtraveler
Въпроса не е да се скапе, а да има полза... Защото и аз наливам редовно гориво и пак върви колата :lol:
Та защо ми е да влизам във филми и да наливам вода в двигател, предназначен за дадено гориво..

Re: HHO генератор

Публикувано: 24 окт 2011 16:15
от slowtraveler
Малко допълнителна информация:
Колеги монтираха такова устройство на Форд на метан....
След 3 седмици експлоатация - нулев ефект....

Конкретната фирма изпрати спам съобщения с реклама и на служебни е-майли, нарушавайки ЗЕТ (въпреки, че в него са посочили, че го спазват - явно никога не са го чели)....
За мен това е лов на балъци...

Re: HHO генератор

Публикувано: 24 окт 2011 16:24
от Proximus
Приятел на един колега монтирал "водородна клетка" на дизела си. Двигателят станал "много пъргав" и отчитал 30% до 40% икономия.

Re: HHO генератор

Публикувано: 24 окт 2011 17:09
от slowtraveler
Proximus написа:Приятел на един колега монтирал "водородна клетка" на дизела си. Двигателят станал "много пъргав" и отчитал 30% до 40% икономия.
Собственика на форда е учител в автото - ако искаш може да му издиря координатите и да обмените опит и да стане ясно дали има 40% икономия, или 0% :lol:
Не вярвам човек, който е дал пари и е отделил време за да си сложи такова устройство да има интерес да лъже, казвайки, че няма полза. По-вероятно е да защитава противоположната теза за да не помислят другите, че се е прекарал - типично българската черта :rofl:

Re: HHO генератор

Публикувано: 24 окт 2011 21:18
от Proximus
А, аз само препредавам някакъв опит, или твърдение. Ясно че ако си дал 500лв, ще ти е трудно да признаеш че всъщност си се овътрил :)
Аз лично мъчно вярвам родните гаражни майстори, да са успели да разгадаят и приложат най-дълго пазената тайна на световното автомобилостроене. При все че тези същите стана вече 2 месеца не могат да разберат защо 407мицата на въпросният колега, във влажно и студено време не ще да пали...

Re: HHO генератор

Публикувано: 24 окт 2011 21:33
от slowtraveler
Аз вярвам на нашите таксиджии - те са еталона за икономии :D
Щом не са го разгадали - значи 'нема такова нещо' :lol:
Просто споделих информация, която знам....
Още един довод против възможността това нещо да работи с достатъчно КПД...
Навярно всичките рекламиращи това изделие не са си направили труда да видят, че много ниското КПД на ДВГ не е поради непълно изгаряне на горивото, а поради загуби (триене+&топлина, която се губи)..
Та пак сме в изходна позиция - нито един реален довод 'ЗА'....
Само розови приказки....

Re: HHO генератор

Публикувано: 16 дек 2011 20:52
от Ilyan
След последният ремонт и подготовка на клетката за зимата, направих едно пътуване до Атина. На връщане напълних резервоара до капачката буквално. Без товар и без доливане около Дупница светва лампата за резерва, ако не го настъпвам. Този път до Костинброд стрелката беше съвсем малко под 1/4 от резервоара. По мои груби сметки се връзва около 20% процента икономия. Скоро ще има още едно пътуване и ще пиша отзиви.

Re: HHO генератор

Публикувано: 17 дек 2011 21:52
от stefan.panayotov
Браво,

20% си супер - това са сигурно около 2 литра на 100 километра - 5 лева.

Ilyan написа:След последният ремонт и подготовка на клетката за зимата, направих едно пътуване до Атина. На връщане напълних резервоара до капачката буквално. Без товар и без доливане около Дупница светва лампата за резерва, ако не го настъпвам. Този път до Костинброд стрелката беше съвсем малко под 1/4 от резервоара. По мои груби сметки се връзва около 20% процента икономия. Скоро ще има още едно пътуване и ще пиша отзиви.

Re: HHO генератор

Публикувано: 26 дек 2011 20:11
от kit
Здравейте, колеги. Искам да споделя опита ми с т.н. "водороден генератор". Монтирах го преди няколко месеца на служебна Nexia -1.5 16V кара се само на метан /бензина не работи от години /. Колата пътува всеки ден Пловдив-София-Пловдив -300км. От фирмата вносител на въпросната джаджа обещават над 10% икономия...
Реално ефекта е никакъв, след изминати няколко хиляди км. и допълнителни "настройки". Веднъж се ядосах и реших да направя контролно замерване на разхода със и без устройството /около 100км по АМ "Тракия" Пловдив- Чирпан-Пловдив/.
При включен "водороден генератор" разхода се качва с около 5%. Скоро след това го прехвърлих от Nexia-та на Nissan Sunny 2.0d '94. За сега нямам наблюдения върху дизела, защото в момента се ползва рядко.

Re: HHO генератор

Публикувано: 26 дек 2011 20:49
от stefan.panayotov
За да имаш икономия на гориво на метан - първо трябва да върнеш предварението което е бло зададено при монтажа на меановата уредба и след това да намалиш количеството метан с около 10-15%
kit написа:Здравейте, колеги. Искам да споделя опита ми с т.н. "водороден генератор". Монтирах го преди няколко месеца на служебна Nexia -1.5 16V кара се само на метан /бензина не работи от години /. Колата пътува всеки ден Пловдив-София-Пловдив -300км. От фирмата вносител на въпросната джаджа обещават над 10% икономия...
Реално ефекта е никакъв, след изминати няколко хиляди км. и допълнителни "настройки". Веднъж се ядосах и реших да направя контролно замерване на разхода със и без устройството /около 100км по АМ "Тракия" Пловдив- Чирпан-Пловдив/.
При включен "водороден генератор" разхода се качва с около 5%. Скоро след това го прехвърлих от Nexia-та на Nissan Sunny 2.0d '94. За сега нямам наблюдения върху дизела, защото в момента се ползва рядко.

Re: HHO генератор

Публикувано: 26 дек 2011 20:59
от stinbg
kit написа: При включен "водороден генератор" разхода се качва с около 5%.
Не мога да не се цитирам:
stinbg написа: След това запускате генератора на чудеса и правите същите записки след което сравнявате данните и "О чудо" генератора спестява около 5% гориво ако е изключен - стискате си ръцете и започвате да се занимавате с нещо друго за което имате малко повече знания.
А на колегата stefan.panayotov дето се покри като опряха нещата до факти и наука ще кажа, че на мен Авеото ми харчи 12,5/100 София-Бургас и 6/100 Бургас-София. Сигурно защото е нагорнище Бургас-София и затова харчи по-малко :lol: , но не - отговора е в това, че не съм си монтирал генератор на чудеса и другият отговор е че отсечката Соф-Бс съм взел за 3 ч и 40 мин, а тази Бс-Соф за 4 ч и 35 мин.
Обобщаващо - икономисвате над 50% гориво ако НЕ СТЕ си включили HHO генератора и карате икономично - факт.

П.С. Оги да не се засегне за разхода - на Авеото му дават 4,7 извънградско - но нямах толкова нерви да го постигна.

Re: HHO генератор

Публикувано: 27 дек 2011 12:06
от kit
"късно е чедо", стфане, ако знаеш "магии" и за дизели, казвай докато е овреме- сега ти се е паднало.

Re: HHO генератор

Публикувано: 21 окт 2012 18:28
от Noel
Teмата е замряла но реших да я повдигна отново.От скоро карам с клетка и първите впечатления са доста обнадеждаващи.Нубира 99 1,6 комби.Работата ми е такава , че почти вски ден пътувам 10-12 км. 5-6 в едната посока , спиране и после пак 5-6 в другата посока.Дългото пътуване е също така постоянно като маршрут , отиване и въщане 290км от тях окло 30 са в София , градско. При фиксиран ток през клетката 12А с 6kHz модулатор разхода на късите разтояния падна с около 1,5л от 10,5 на 9 , при дългото пътуване с около 1л от7,5 на 6,5 . Сега дигнах тока на 20А и ще видим какви ще са резултатите.Стила на каране е по скоро пенсионерски. Между 2300 и 2800 оборота.