Re: HHO генератор
Публикувано: 21 окт 2012 18:35
Noel написа:... на късите разтояния падна с около 1,5л от 10,5 на 9 , при дългото пътуване с около 1л от7,5 на 6,5 .
Форум на любителите на автомобили с марките Daewoo и Chevrolet
https://daewoo-chevrolet.com/forum/
Noel написа:... на късите разтояния падна с около 1,5л от 10,5 на 9 , при дългото пътуване с около 1л от7,5 на 6,5 .
Я сега махни бушончето на вълшебния генератор и виж със същия стил на каране, няма ли да спестиш малко повече ...Noel написа:Стила на каране е по скоро пенсионерски. Между 2300 и 2800 оборота.
ами карам едно и също разтояние и едни и същи километри 4 години, до бокла ми е познат разхода на горивоstinbg написа:Колега ти сам си си отговорил на "реторичния" въпрос за икономиите на генератора.Я сега махни бушончето на вълшебния генератор и виж със същия стил на каране, няма ли да спестиш малко повече ...Noel написа:Стила на каране е по скоро пенсионерски. Между 2300 и 2800 оборота.
Статистиката я правя лесно. 4 пъти годишно пълня резервоара и засичам какъв е разхода.На някой може да му се струва странно но така съм правел с всички коли които съм имал.slowtraveler написа:Колега, извинявай, но как правиш статистиката, че разхода ти е паднал със 1.5 литра!?!?!
Вчера например врътнах едни спокойни 100 км през Петрохан в които и 20км през центъра на София, и разхода ми бе 6.2л/100км... Без никакво намерение да правя икономии - просто карайки спокойно.
След което десния ми крак понатежа и София - Варна го взех за 4 часа само извънградско (ако не се смята отклонението през центъра на Търговище), чакане на червен светофар заради затворен мост около Пролаз, заобикалянето на магистралата от Каспичан до Ветрино... Средния разход за общите около 600км скочи на около 8.5л/100км - т.е. разхода ми изведнъж се е увеличил с почти 3л/100км без никакви вмешателства в двигателя или горивото (всичкото става с един и същ резервоар), като на всичкото отгоре не съм имал и градско...
И какво излиза - икономичния ми разход бе из тежък проход, а високия разход - по равни извънградски пътища и магистрали...
Това го казвам в светлината на получаване на псевдоинформация без достатъчно точни базови данни...
Бих си сложил такава система само ако се качи двигател на стенд и се врътнат две паралелни замервания при аналогични условия...
Noel написа:Teмата е замряла но реших да я повдигна отново.От скоро карам с клетка и първите впечатления са доста обнадеждаващи.Нубира 99 1,6 комби.Работата ми е такава , че почти вски ден пътувам 10-12 км. 5-6 в едната посока , спиране и после пак 5-6 в другата посока.Дългото пътуване е също така постоянно като маршрут , отиване и въщане 290км от тях окло 30 са в София , градско. При фиксиран ток през клетката 12А с 6kHz модулатор разхода на късите разтояния падна с около 1,5л от 10,5 на 9 , при дългото пътуване с около 1л от7,5 на 6,5 . Сега дигнах тока на 20А и ще видим какви ще са резултатите.Стила на каране е по скоро пенсионерски. Между 2300 и 2800 оборота.
Мислил съм върху този вид модулатор. Доста е голяма инертноста на клетката и незнам би ли имало смисъл от него. В момента при включване на 20-те ампера на клетката , заради модулатора се отразяват по малко отколкото 10-те на фаровете например.Тоест двигателя "усеща" повече фаровете отколкото клетката.Ще видя как ще се държи , ако усетя разреждане на акумулатора на късите разтояния които се движа , ще го сваля на 12-15 както си беше.stefan.panayotov написа:
Има един вариaнт който прави регулировката универсална - казва се "Процесен контролер с PWM " . Това е електрониката на генераторите на газ на Браун модел HC12/24V Pro. Там ампеража се регулира според режима на работа на двигателя.
Съгласявам се напълно с казаното, но все пак аз зареждам , виждам през колко километра се налага да го правя, така , че ако икономията е дошла от липсата на движение,ок, добре дошла, ако е дошла от клетката още по добре, за мен е важно да я има и да е постоянна. Напълно разбирам скептицизма , защото аз също бях подобен скептик, даже може би по ред причини по голям от Вас. Ако казвам или още повече пиша /защото казаното заминава но написнаото остава/ нещо , то означава , че заставам зад него и не бих го казал и още по малко написъл ако лично не съм се убедил в него.След 10-15 дена ще имам по добър поглед върху нещата и ще дам отчет.Целта е не да се хваля, опази ме Бог, целта е да споделя , и ако мога да помогна на някой да спести лев два.В края на краищата за това са форумите , и затова вселки споделя по нещо.slowtraveler написа:Колега, аз пълня резервоара понякога и по няколко пъти на седмица. И си виждам разликата в темпото и разхода дори и в две съседни зареждания.
Също така виждам на графиката и по-нервните ми месеци и т.н...
И виждам ГОЛЕМИТЕ разлики в разхода при общо взето еднакви условия...
Та затова и не вярвам в такъв тип сметки - просто не знаеш откъде ти е дошъл спада на разхода - дали от различен трафик, дали от по-внимателно шофиране, или подходящи условия...
Да. Нямам газова уредба. Не съм слагал на никога.dsuzunov написа:Този разход, който посочвате на бензин ли е?
В интерес на истината същия разход като вашия ми имаше и Толедото 2.0 115кс но тук говорим за Нубираslowtraveler написа:Моя е без никакви 'присадки' - Мазда6 147к.с. 2.0 бензинка...
Инертността на клетката не е проблем - натоварването на алтернатора - и електрическата инсталация си е проблема.Noel написа:Мислил съм върху този вид модулатор. Доста е голяма инертноста на клетката и незнам би ли имало смисъл от него. В момента при включване на 20-те ампера на клетката , заради модулатора се отразяват по малко отколкото 10-те на фаровете например.Тоест двигателя "усеща" повече фаровете отколкото клетката.Ще видя как ще се държи , ако усетя разреждане на акумулатора на късите разтояния които се движа , ще го сваля на 12-15 както си беше.stefan.panayotov написа:
Има един вариaнт който прави регулировката универсална - казва се "Процесен контролер с PWM " . Това е електрониката на генераторите на газ на Браун модел HC12/24V Pro. Там ампеража се регулира според режима на работа на двигателя.
След 10-15 дни ще знам повече и за това.За сега напражението на бордовата мрежа на празен ход с включена клетка и фарове е в рамките на нормалното.Ще си покажеstefan.panayotov написа:
Инертността на клетката не е проблем - натоварването на алтернатора - и електрическата инсталация си е проблема.