HHO генератор

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10311
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: HHO генератор

#31 Непрочетено мнение от Izparitel » 10 окт 2011 16:13

Здравей колега и добре дошъл във форума.
Може би си прочел малко по-нагоре, че има поне един колега, който кара автомобил с такава система. Тук не става въпрос за отричане на системата, а се разпали полемика по повод на някои псевдонаучни обяснения на начина й на работа.
Впрочем това за скоростта на изгарянето, експлозията и имплозията на база прочетено в научна литература ли е или е въз основа на предположения?

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: HHO генератор

#32 Непрочетено мнение от slowtraveler » 10 окт 2011 16:14

Май само Илиян си е сложил нещо подобно и може да даде някаква по-реална информация.
Но към момента въпреки явното желание да има полза (все пак пари е давал), не е установил явна и еднозначна такава.
kkirilov, не става въпрос за оня Браун, дето е открил брауновото движение, а за българина, дето е с щатското име Юл Браун (Илия накакъв-си...)...

Чисто физикохимически могат да се търсят логични обяснения - получената пара има голям кофициент на разширение, което би спомогнало за работния ход.
Но ползата от такова мероприятие за мен е силно преувеличена, имайки предвид, че КПД на двигателя просто няма как да скочи толкова, че да компенсира загубите по веригата.
Ако имаше полза, нали първите, които щяха да го приложат (с 40% икономии), щяха да бъдат корабособствениците, чиито кораби горят по 50т гориво на денонощие (с 40% икономия, това са си едни 360-400,000$ месечна икономия - кой ти я дава)...

stefan.panayotov, какъв разход ти дава автомобила с ННО?


П.С. я, то наистина се разпали полемика - докато напиша съобщението, и предходните двама колеги са ме изпреварили.
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

chochici
Минаващ
Минаващ
Мнения: 7
Регистриран: 10 окт 2011 15:23
МПС: Опел Вектра А
От: София
Име: Пламен

Re: HHO генератор

#33 Непрочетено мнение от chochici » 10 окт 2011 16:27

Ами твърденията ми са на базата на тех. литература практически и теоретически доказани от Илия Вълков дето не се сето колегата.
Но само да Ви кайа че цената на една клетка излиза до 50лв. материали, а незнам какви са тия суми от 500-1000-2000лв. и т.н. не се лъжете!!!

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#34 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 10 окт 2011 17:30

Историята с пътуването до гърция е много интересна.
Аз имам няколко въпроса:
1. Каква е клетката - суха с пластини или "мокра" резервоар в който са потопени електродите.
2. Как се захранва клетката с импулсен модулатор или направо от акумулатора.
3.Какъв електролит и каква концентрация.
4.Какво е производството на браунов газ?

Щом клетката е разградила 500 грама за 1600 километра означава че генератора просто не е работил - или по-точно е работил с много малък ампераж и не е произвеждал никакъв газ.
Закономерност е от литър вода се получават около 1900 литра газ.
Нормално е на 800 - 1000 километра да се долива литър вода.
На въпроса защо при дизела така а при бензина иначе е запалването мога да кажа следното - кое се пали с искра и кое не няма значение - важното е да се запали и след това Брауновия газ изгаря много бързо и с висока температура и подобрява горенето на основното гориво.
В никакъв случай не е редно ННО газа да се пали преди основното гориво.
Например при комън реал моторите впръскването на горивото става на няколко пъти и доколкото знам се впръсква гориво и след започване на горенето и там нашия газ не би бил ефективен - при всички други мотори след запалване на горивото било от сгъстяване или от искра брауновия газ си върши работата.
Много важно е също да не е предозиран - защото ако се предозира и може да "върне буталото на обратно" - колкото по близо до горна мъртва точка се запали толкова по-добре.
Ако искате да постигнете максимален ефект може да си поиграете с аванса - аз нямам тази смелост но познавам хора които са го правили и са запалили двигател само на Газ на Браун.
Истината е че газа се произвежда но ви трябва управление.
Тази седмица ще експериментираме с газов инжекцион последно (доколкото разбрах четвърто) поколение - там има компютър за газта и компютър за бензина с които трябва да се сборим. Ще ви разкажа какво се случва.
Аз не мога да кажа че при дизела се постига по голяма икономия - бих казал че е обратното защото дизеловите мотори са по-съвършени от бензиновите и би трябвало да е обратното.
Ще кажа че при дизелите като изключил комън реал няма електроника за пипане и това улеснява задачата за монтаж на ННО гемератор - просто го монтираш и тръгва.
Ilyan написа:
Ilyan написа:На фирмения бус - Форд Транзит 2.4 турбо дизел 115к.с. монтираха такава клетка преди около месец. Половин литър дестилирана вода на 500км и трябвало да свали разхода с около 40%. Първоначално имаше някаква икономия, но според мен тя отиваше за 25А ток, който се използва за да се разлага водата. Тръгнах за Гърция натоварен и леко притеснен, защото никой не ми даде адекватен отговор на въпроса, какво се случва, като спускаш на скорост по наклон? Подава ли се водород, когато е на моторна спирачка? Преди Солун има близо 15 км спускане, очаквах, че като подам газ, ще има "бум", но нямаше такова нещо.
Като се прибрах им казах, че няма осезаема промяна в динамиката и разхода. Взеха го за центровки - ситемата не била настроена на максимална мощност. Върнаха го уж направен, айде пак за Атина. От София до Кулата разход около 10л/100км натоварен. Спирам около Катерини да долея вода в системата, аз наливам отгоре, отдолу изтича. :mp: . Отговарят ми, че някакъв клапан се задръствал, и от налягането корпуса на резервоарчето за вода се пукал. Изключих я и, като се прибрах, айде пак на ремонт.
Следващ курс до Атина. Този път София - Кулата натоварен 8.8/100. В Атина пълня резвоара буквално до капачката от туби и обратно към Костинброд. Ако не зареждам никъде по пътя, се прибирам на резерва, след Дупница светва лампата. Този път резервоара беше на 1/4 като се прибрах, но разход на вода 0,5л на 1600 км, а не 500. Сега пак е на центровки. Като динамика, пак нищо не мога да кажа, защото има проблем може би с ЕГР-клапана, като натиснеш здраво, набира до едно положение и от там само бръмчи, ако е нагорнище намалява скороста, ако е надолнище ускорява още малко и започва да прекъсва и придърпва. Като се върне от ремонт ще пиша още отзиви и ще кача и снимки.

И на мен ми казаха, че при дизела се постига по-голяма икономия от бензина. Попитах ги, защо е така, при положение, че при бензина горивната смес се възпламенява от искра и може да се подаде повече водород, но пак никакъв отоговор.
Може би има някаква икономия, но не е осезаема. Явно липсата на опит при "продавачите" си казва думата. При продължително каране през нощта на ниски обороти (2000 - 2200) лампата за акумулатора се "опитва" да свети.

Това за КПД-та вечни двигатели, не знам защо задълбавате толкова. Тук се търси по-евтиното гориво. Също, като при газта - монтираш газова уредба и зареждаш два пъти по евтино гориво. Това е нещо ново и все още не е усъвършенствано. Ако нещо не е открито или измислено, не значи, че не би могло да съществува и работи.

Колега, stefan.panayotov,
Можеш ли да ми отговориш, защо при дизела се постига по-голяма икономия спрямо бензина? При дизела първо трябва да се възпламени нафтата за да изгори и водорода, докато при бензина горивната смес се възпламенява от искра и може да се подава повече Браунов газ.

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#35 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 10 окт 2011 17:33

една клетка не може да излезе 50 лева защото лист ламарина 316 L струва над 230 лева. Лазерно рязане е около 8-10 лева на пластина а има и други консумативи.
Клетка излиза около 100 лева, без труда и бензина а и времето не е без пари а ако сложиш и ДДС ...
chochici написа:Ами твърденията ми са на базата на тех. литература практически и теоретически доказани от Илия Вълков дето не се сето колегата.
Но само да Ви кайа че цената на една клетка излиза до 50лв. материали, а незнам какви са тия суми от 500-1000-2000лв. и т.н. не се лъжете!!!

emil nikov
Напреднал
Напреднал
Мнения: 417
Регистриран: 30 юли 2010 22:32
МПС: Daewoo Leganza
От: burgas
Име: emil nikov

Re: HHO генератор

#36 Непрочетено мнение от emil nikov » 10 окт 2011 20:20

До: Stefan Panayotov
Въпрос от любопитство : конструктор или дистрибутор на това "чудо" ли сте? :ches:

kkirilov
Нов
Нов
Мнения: 85
Регистриран: 05 авг 2011 22:21
МПС: Aveo 1.4
От: sofia
Име: Кирил

Re: HHO генератор

#37 Непрочетено мнение от kkirilov » 10 окт 2011 20:56

Айде стига какво значи псевдо научни, абсолютно аматьорски са- все пак говорим за 6 клас.

Спираме с науката и почваме да говорим за корабоплаване. Та 1600км среден разход 10л/100км нафта прави 160л нафта (леле колко сам добър в сметките на 2 ракии , явно ще сипя 3 )
Да се върнем на условието на задачата 40% икономия с цели 500мл (половин литър) - вода. Ако смятам правилно половинка вода е равна на 64 л нафта.
Третата ракия ми дава сила в сметките - 18л вода дава 22.4л газ според Клапейрон, та 0.5л вода или ако смятам правилно-0.62л. газ при нормални условия - Общо взето стигат за 3 такта на 2л дизелов двигател
или ако смятам за 4 цилиндров двигател, произведения газ е стигнал за цели 16 оборота. Леле ставам все по-добър в математиката , та с тези всичките 12 оборота на 2л двигател е минал цели 640 км (при тези 40% икономия). Муххххаа или 53км на един оборот.

Сега малко по сериозно, тези мошеници регистрират много никове и пълнят цялото интернет пространство с глупостите си и се надяват гоогала да дава техните резултати като истина.
Отново призовавам модераторите да изтрият името на Браун - браунов газ ,не може някакъв ямболски сиган*** да ползва работата на наистина велик учен за да мами хората.

това ми е 3 пост по темата , а нито веднъж не ми е отговорил

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#38 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 10 окт 2011 21:01

Едно много разумно мнение.Най - големия проблем на ННО газа е че е факт но за да е ефективен трябва да се управлява разумно - това по принцип важи за всяка енергия. Слънцето свети но ако не трансформираме неговата енергия разумно не може нито да стоплим вода нито да направим ток.
Ние се стремим да управляваме процеса в автомобила. Факт е че в САЩ и канада от 5-6 години много автомобили ползват енергията му в автомобилите. Разликата между автомобилите в америка и европа е огромна - кубатурите са различни, разстоянията и пътищата. В САШ просто слагат клетка и широкоимпулесен модулатор и карат на 2000 - 2500 оборота до другия щат. Автомобила работи в обороти и птоизвежда електроенргия с която разлагат водата и правят Газ на Браун с който задвижват автомобилите. В Европа автомобилите са малки и стоенето в задръствания и светофари е множко. За целта аз ползвам контролер който на ниски обороти и на празен ход работи на 8 А а с увеличаване на оборотите при дизела и с подаване на газ при бензина увеличаваме пропорционално ампеража. Така дозирам подавания газ към двигателя.
По принцип повечето хора в България се стремят да произведат много газ и си мислят че с това ще получат по-добър резултат. Ефекта не е от количеството гориво а от необходимата доза която ще се яви като катализатор при горенето (това което обясни и колегата) .
В Техническия Университет в София получиха ефект като от гориво от Газа на Браун като коригираха момента на запалване почти до горна мъртва точка - запалиха двигател само на газ на Браун. Сами разбирате че малко хора биха позволили поне за сега да се пипа центровката на автомобила и газоразпределението.
Затова сега нека ползваме Газа на Браун като катализатор и само да подобряваме горенето.
Купете си "Водороден генератор произведен в България" - попитайте google. Има такъв и опитайте и ще видите дали работи или не. Цените са около 500 лева - предлага се и лизинг - ще плащате за него от икономията. И най-важното сервиза ви е осигурен за разлика от вносните - там не се знае китайците кога ще спрат производството на вашия модел и ще пуснат нов.
chochici написа:Здравейте, на мен много ми е интересна тази тема, но виждам, че доста хора приказват неща чули недочули!
Та първо да видим има някой от вас който си е сложил HHO в колата (защото 90г. и на баща му казаха "ти си луд да си сложиш гасова бутилка в колата" ама 20г по-късно да видим сега кой кара тук на бензин?).
Аз нямам такава клетка, съм чел доста за Браун Газа (за Юл Браун и Стенли Майер и др.) дето през 90-те още са подкарали коли на вода, но аз мисля че има мн мошенници дето не е ясно какво слагат в тази кутия и дали има достатъчно ефективност. Това което мога да кажа е, че им нямам никакво доверие, но си има правила които трябва да се спазват за да има клетката мах ефективност и ако не са спазени то само харчим ток за спорта (един не ефективен котлон в колата).
За горенето при запалване HHO гори с голяма скорост и с висока температура представете си като бомба, това спомага за по-ефективно изгаряне на горивната смес било то бензин или дизел(т.е. процеса протича по-бързо и с по-голяма скорост) и след експлозията идва имплозия това означава "разко свиване" ии понижава темп на изходящите газове т.е. КПД се увеличава.
Така аз виждам нещата, но разни приказки за Робърд Браун и за 20-30А и 300Вт, така не може да се разбере дали наистина ще има ефект в ДВГ-то. Също искам да Ви допълня и др. Юл Браун прави няколко експеримента един от който е загрява определеноколичество вода с нагревател и с газ от клетка с същата мощност какато нагревателя и познайте! за 20мин нагревателя 20-50гр, а горелката с HHO 20-85гр. От тук нататък си правете изводи за "КПД" и т.н.

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#39 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 10 окт 2011 21:04

Абе тука не сме нито конструктори нито дистрибутори защото администратора на форума не позволява. Просто си обменяме информация . Но питайте ще ви погнем с каквото можем.

emil nikov написа:До: Stefan Panayotov
Въпрос от любопитство : конструктор или дистрибутор на това "чудо" ли сте? :ches:

kkirilov
Нов
Нов
Мнения: 85
Регистриран: 05 авг 2011 22:21
МПС: Aveo 1.4
От: sofia
Име: Кирил

Re: HHO генератор

#40 Непрочетено мнение от kkirilov » 10 окт 2011 21:29

Eto смисъла на темата - питаите гугала , гугала. Или как се прави успешен бизнес като се ползват ключови думи Браун , ТУ, лизинг ,далавера
Катализатор е вещество което намалява енергията на реакцията. В случая Водорода и кислорода се явяват само и единствено гориво, като дори и не подпомагат горенето, а изгарят (участват) еквимоларно в процеса.
Stefan Panayotov, нама нито един единствен смислен отговор по темата на зададените от мен въпроси. Умишлено не отговаряш, а продължаваш да пълниш нета с безумни твърдения.
Ако не можеш да се обосновеш с факти , ще те наричам мошеник и измамник,

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#41 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 10 окт 2011 21:40

от един литър вода се получават 1900 литра газ на Браун.
Газа на Браун не служи като основно гориво а основно като катализатор . Той помага на основното гориво да изгори по - качествено.

kkirilov написа:Айде стига какво значи псевдо научни, абсолютно аматьорски са- все пак говорим за 6 клас.

Спираме с науката и почваме да говорим за корабоплаване. Та 1600км среден разход 10л/100км нафта прави 160л нафта (леле колко сам добър в сметките на 2 ракии , явно ще сипя 3 )
Да се върнем на условието на задачата 40% икономия с цели 500мл (половин литър) - вода. Ако смятам правилно половинка вода е равна на 64 л нафта.
Третата ракия ми дава сила в сметките - 18л вода дава 22.4л газ според Клапейрон, та 0.5л вода или ако смятам правилно-0.62л. газ при нормални условия - Общо взето стигат за 3 такта на 2л дизелов двигател
или ако смятам за 4 цилиндров двигател, произведения газ е стигнал за цели 16 оборота. Леле ставам все по-добър в математиката , та с тези всичките 12 оборота на 2л двигател е минал цели 640 км (при тези 40% икономия). Муххххаа или 53км на един оборот.

Сега малко по сериозно, тези мошеници регистрират много никове и пълнят цялото интернет пространство с глупостите си и се надяват гоогала да дава техните резултати като истина.
Отново призовавам модераторите да изтрият името на Браун - браунов газ ,не може някакъв ямболски сиган*** да ползва работата на наистина велик учен за да мами хората.

това ми е 3 пост по темата , а нито веднъж не ми е отговорил

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#42 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 10 окт 2011 22:01

Благодаря за определението - мошенник и измамник .
От кой град си да те изпратя да видиш клетка на живо и да поговориш с хора които работят с водородни генератори.
Не мога да разбера защо се афектирате толкова. Прочетете малко повече за Юл Браун и опитите му. Да факт е че Газа На Браун е уникален продукт - той има например ниска температура на горене и висока температура на нагряване.
Той топи тухла и я заварява за метал. Вижте в нета има много видия за това.
Защо търсите логика в работата на газа на Браун като логика на работата която върши например бензина.
Това е различно.
Факт е че мощността на ДВГ се увеличава като се вкара ННО .
Важното е след това тази мощност е налице и ние да я усвоим - тоест с нея да заместим част от горивото което по принцип ползваме като основно.
kkirilov написа:Eto смисъла на темата - питаите гугала , гугала. Или как се прави успешен бизнес като се ползват ключови думи Браун , ТУ, лизинг ,далавера
Катализатор е вещество което намалява енергията на реакцията. В случая Водорода и кислорода се явяват само и единствено гориво, като дори и не подпомагат горенето, а изгарят (участват) еквимоларно в процеса.
Stefan Panayotov, нама нито един единствен смислен отговор по темата на зададените от мен въпроси. Умишлено не отговаряш, а продължаваш да пълниш нета с безумни твърдения.
Ако не можеш да се обосновеш с факти , ще те наричам мошеник и измамник,

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: HHO генератор

#43 Непрочетено мнение от stinbg » 10 окт 2011 22:13

stefan.panayotov написа: Затова сега нека ползваме Газа на Браун като катализатор и само да подобряваме горенето.
stefan.panayotov написа:Газа на Браун не служи като основно гориво а основно като катализатор . Той помага на основното гориво да изгори по - качествено.

Аз така и не мога да те разбера колега. На моменти имаш трезва логика и се опитваш да обясниш добре нещо ( явно че не си потребител дето си е сложил въпросната система, а се опитваш да ни зарибиш тука нещо, но както и да е ). Та обясняваш значи, че магическия газ подобрява горенето и оттам идват тези икономии до 50%.
Аз имам въпрос за четвъртокласник, който надявам се няма да те затрудни. В ДВГ-то имаме КПД около 30%, като тези 70% дето ни се губят някъде са разпределени приблизително така: 60-62% топлинни загуби ( това е топлината дето отива в тоя големия радиатор с перката, както и топлината дето си отлита от двигателя понеже не е изолиран към околната среда, както и топлината която си отива заедно с газовете дето са я произвели и малко и в радиатора в купето ако е студено наоколо ). Около 3% отиват за триене на движещи се части, 4% в хидравлични загуби и нагнетяване на въздуха. Стигнахме и до онези 3% дето са отговорни за лошото изгаряне и ти като подобриш това изгаряне стотици хиляди пъти, ще подобриш КПД-то на двигателя с ... чакай да пресметна 3% на 100 000 пъти, ами мисля сумарно ще ги затриеш тези загуби от лошо изгаряне и подобряваме КПД-то с ... 3%. ЧЕСТИТО на ПОБЕДИТЕЛИТЕ както се казва.
Вече може ли да спреш да бълваш глупости и да започнеш да убеждаваш лелички и бабички в ефекта от Брауновия Газ някъде по улиците - гаранция все една ще ти върже - особено ако вкараш и онзи интелигентен изказ.
Няма смисъл да задълбаваш в пластини, модулатори и опити в МЕИ-то - никой не твърди, че твоя газ не гори - просто от това далавера няма.
А да пропуснах си въпроса, как подобрявайки КПД-то с 3% постигаме икономии до 50% :ches:
Life's a journey, not a destination

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#44 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 10 окт 2011 22:36

колега в добрия случай ще увеличиш с около не икономията а пробега с 50% което е до 30% икономия.
Ако увеличиш с 3% КПД-то на двигателя то означава че си го увеличил с 10% реално.
Не се нерви.
Никой не ти каза да си даваш парите за Водородна клетка след като не вярваш в нея.
В спора се ражда истината нали така.


stinbg написа:
stefan.panayotov написа: Затова сега нека ползваме Газа на Браун като катализатор и само да подобряваме горенето.
Аз така и не мога да те разбера колега. На моменти имаш трезва логика и се опитваш да обясниш добре нещо ( явно че не си потребител дето си е сложил въпросната система, а се опитваш да ни зарибиш тука нещо, но както и да е ). Та обясняваш значи, че магическия газ подобрява горенето и оттам идват тези икономии до 50%.
Аз имам въпрос за четвъртокласник, който надявам се няма да те затрудни. В ДВГ-то имаме КПД около 30%, като тези 70% дето ни се губят някъде са разпределени приблизително така: 60-62% топлинни загуби ( това е топлината дето отива в тоя големия радиатор с перката, както и топлината дето си отлита от двигателя понеже не е изолиран към околната среда, както и топлината която си отива заедно с газовете дето са я произвели и малко и в радиатора в купето ако е студено наоколо ). Около 3% отиват за триене на движещи се части, 4% в хидравлични загуби и нагнетяване на въздуха. Стигнахме и до онези 3% дето са отговорни за лошото изгаряне и ти като подобриш това изгаряне стотици хиляди пъти, ще подобриш КПД-то на двигателя с ... чакай да пресметна 3% на 100 000 пъти, ами мисля сумарно ще ги затриеш тези загуби от лошо изгаряне и подобряваме КПД-то с ... 3%. ЧЕСТИТО на ПОБЕДИТЕЛИТЕ както се казва.
Вече може ли да спреш да бълваш глупости и да започнеш да убеждаваш лелички и бабички в ефекта от Брауновия Газ някъде по улиците - гаранция все една ще ти върже - особено ако вкараш и онзи интелигентен изказ.
Няма смисъл да задълбаваш в пластини, модулатори и опити в МЕИ-то - никой не твърди, че твоя газ не гори - просто от това далавера няма.
А да пропуснах си въпроса, как подобрявайки КПД-то с 3% постигаме икономии до 50% :ches:

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: HHO генератор

#45 Непрочетено мнение от ogi » 10 окт 2011 22:41

Колеги, моля ви да не разваляме дискусията с обиди и квалификации! Човека не рекламира повече и се съобразява, нека разговора бъде зрял, тематичен и културен.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”