HHO генератор

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: HHO генератор

#106 Непрочетено мнение от todortv » 21 окт 2012 18:35

Noel написа:... на късите разтояния падна с около 1,5л от 10,5 на 9 , при дългото пътуване с около 1л от7,5 на 6,5 .
:ches: :$
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: HHO генератор

#107 Непрочетено мнение от stinbg » 21 окт 2012 18:36

Колега ти сам си си отговорил на "реторичния" въпрос за икономиите на генератора.
Noel написа:Стила на каране е по скоро пенсионерски. Между 2300 и 2800 оборота.
Я сега махни бушончето на вълшебния генератор и виж със същия стил на каране, няма ли да спестиш малко повече ...
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: HHO генератор

#108 Непрочетено мнение от slowtraveler » 21 окт 2012 19:10

Колега, извинявай, но как правиш статистиката, че разхода ти е паднал със 1.5 литра!?!?!
Вчера например врътнах едни спокойни 100 км през Петрохан в които и 20км през центъра на София, и разхода ми бе 6.2л/100км... Без никакво намерение да правя икономии - просто карайки спокойно.
След което десния ми крак понатежа и София - Варна го взех за 4 часа само извънградско (ако не се смята отклонението през центъра на Търговище), чакане на червен светофар заради затворен мост около Пролаз, заобикалянето на магистралата от Каспичан до Ветрино... Средния разход за общите около 600км скочи на около 8.5л/100км - т.е. разхода ми изведнъж се е увеличил с почти 3л/100км без никакви вмешателства в двигателя или горивото (всичкото става с един и същ резервоар), като на всичкото отгоре не съм имал и градско...
И какво излиза - икономичния ми разход бе из тежък проход, а високия разход - по равни извънградски пътища и магистрали...
Това го казвам в светлината на получаване на псевдоинформация без достатъчно точни базови данни...
Бих си сложил такава система само ако се качи двигател на стенд и се врътнат две паралелни замервания при аналогични условия...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
Noel
Минаващ
Минаващ
Мнения: 45
Регистриран: 19 май 2009 18:18
Skype: noel1960
МПС: Daewoo Nubira
От: Sopot
Име: Noel

Re: HHO генератор

#109 Непрочетено мнение от Noel » 21 окт 2012 19:34

stinbg написа:Колега ти сам си си отговорил на "реторичния" въпрос за икономиите на генератора.
Noel написа:Стила на каране е по скоро пенсионерски. Между 2300 и 2800 оборота.
Я сега махни бушончето на вълшебния генератор и виж със същия стил на каране, няма ли да спестиш малко повече ...
:) ами карам едно и също разтояние и едни и същи километри 4 години, до бокла ми е познат разхода на гориво :D
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.

Потребителски аватар
Noel
Минаващ
Минаващ
Мнения: 45
Регистриран: 19 май 2009 18:18
Skype: noel1960
МПС: Daewoo Nubira
От: Sopot
Име: Noel

Re: HHO генератор

#110 Непрочетено мнение от Noel » 21 окт 2012 19:37

slowtraveler написа:Колега, извинявай, но как правиш статистиката, че разхода ти е паднал със 1.5 литра!?!?!
Вчера например врътнах едни спокойни 100 км през Петрохан в които и 20км през центъра на София, и разхода ми бе 6.2л/100км... Без никакво намерение да правя икономии - просто карайки спокойно.
След което десния ми крак понатежа и София - Варна го взех за 4 часа само извънградско (ако не се смята отклонението през центъра на Търговище), чакане на червен светофар заради затворен мост около Пролаз, заобикалянето на магистралата от Каспичан до Ветрино... Средния разход за общите около 600км скочи на около 8.5л/100км - т.е. разхода ми изведнъж се е увеличил с почти 3л/100км без никакви вмешателства в двигателя или горивото (всичкото става с един и същ резервоар), като на всичкото отгоре не съм имал и градско...
И какво излиза - икономичния ми разход бе из тежък проход, а високия разход - по равни извънградски пътища и магистрали...
Това го казвам в светлината на получаване на псевдоинформация без достатъчно точни базови данни...
Бих си сложил такава система само ако се качи двигател на стенд и се врътнат две паралелни замервания при аналогични условия...
Статистиката я правя лесно. 4 пъти годишно пълня резервоара и засичам какъв е разхода.На някой може да му се струва странно но така съм правел с всички коли които съм имал.
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: HHO генератор

#111 Непрочетено мнение от slowtraveler » 21 окт 2012 20:16

Колега, аз пълня резервоара понякога и по няколко пъти на седмица. И си виждам разликата в темпото и разхода дори и в две съседни зареждания.
Също така виждам на графиката и по-нервните ми месеци и т.н...
И виждам ГОЛЕМИТЕ разлики в разхода при общо взето еднакви условия...
Та затова и не вярвам в такъв тип сметки - просто не знаеш откъде ти е дошъл спада на разхода - дали от различен трафик, дали от по-внимателно шофиране, или подходящи условия...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#112 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 21 окт 2012 20:25

Noel написа:Teмата е замряла но реших да я повдигна отново.От скоро карам с клетка и първите впечатления са доста обнадеждаващи.Нубира 99 1,6 комби.Работата ми е такава , че почти вски ден пътувам 10-12 км. 5-6 в едната посока , спиране и после пак 5-6 в другата посока.Дългото пътуване е също така постоянно като маршрут , отиване и въщане 290км от тях окло 30 са в София , градско. При фиксиран ток през клетката 12А с 6kHz модулатор разхода на късите разтояния падна с около 1,5л от 10,5 на 9 , при дългото пътуване с около 1л от7,5 на 6,5 . Сега дигнах тока на 20А и ще видим какви ще са резултатите.Стила на каране е по скоро пенсионерски. Между 2300 и 2800 оборота.

Ако клетката ви е добра между 15 и 20 ампера се движи необходимия ви ток. Проблем може да ви е на градско ако пуснеш повечко ток - все пак 20 ампера си е бая натоварване на алтернатора като стоите по светофарите. На извън градско няма да имате проблем с 20 А. С две думи важно е да се дозира газта и тока. Има един вариaнт който прави регулировката универсална - казва се "Процесен контролер с PWM " . Това е електрониката на генераторите на газ на Браун модел HC12/24V Pro. Там ампеража се регулира според режима на работа на двигателя.

Потребителски аватар
Noel
Минаващ
Минаващ
Мнения: 45
Регистриран: 19 май 2009 18:18
Skype: noel1960
МПС: Daewoo Nubira
От: Sopot
Име: Noel

Re: HHO генератор

#113 Непрочетено мнение от Noel » 21 окт 2012 20:42

stefan.panayotov написа:
Има един вариaнт който прави регулировката универсална - казва се "Процесен контролер с PWM " . Това е електрониката на генераторите на газ на Браун модел HC12/24V Pro. Там ампеража се регулира според режима на работа на двигателя.
Мислил съм върху този вид модулатор. Доста е голяма инертноста на клетката и незнам би ли имало смисъл от него. В момента при включване на 20-те ампера на клетката , заради модулатора се отразяват по малко отколкото 10-те на фаровете например.Тоест двигателя "усеща" повече фаровете отколкото клетката.Ще видя как ще се държи , ако усетя разреждане на акумулатора на късите разтояния които се движа , ще го сваля на 12-15 както си беше.
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.

Потребителски аватар
Noel
Минаващ
Минаващ
Мнения: 45
Регистриран: 19 май 2009 18:18
Skype: noel1960
МПС: Daewoo Nubira
От: Sopot
Име: Noel

Re: HHO генератор

#114 Непрочетено мнение от Noel » 21 окт 2012 20:50

slowtraveler написа:Колега, аз пълня резервоара понякога и по няколко пъти на седмица. И си виждам разликата в темпото и разхода дори и в две съседни зареждания.
Също така виждам на графиката и по-нервните ми месеци и т.н...
И виждам ГОЛЕМИТЕ разлики в разхода при общо взето еднакви условия...
Та затова и не вярвам в такъв тип сметки - просто не знаеш откъде ти е дошъл спада на разхода - дали от различен трафик, дали от по-внимателно шофиране, или подходящи условия...
Съгласявам се напълно с казаното, но все пак аз зареждам , виждам през колко километра се налага да го правя, така , че ако икономията е дошла от липсата на движение,ок, добре дошла, ако е дошла от клетката още по добре, за мен е важно да я има и да е постоянна. Напълно разбирам скептицизма , защото аз също бях подобен скептик, даже може би по ред причини по голям от Вас. Ако казвам или още повече пиша /защото казаното заминава но написнаото остава/ нещо , то означава , че заставам зад него и не бих го казал и още по малко написъл ако лично не съм се убедил в него.След 10-15 дена ще имам по добър поглед върху нещата и ще дам отчет.Целта е не да се хваля, опази ме Бог, целта е да споделя , и ако мога да помогна на някой да спести лев два.В края на краищата за това са форумите , и затова вселки споделя по нещо.
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: HHO генератор

#115 Непрочетено мнение от dsuzunov » 21 окт 2012 20:52

Този разход, който посочвате на бензин ли е?
Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: HHO генератор

#116 Непрочетено мнение от slowtraveler » 21 окт 2012 20:54

Моя е без никакви 'присадки' - Мазда6 147к.с. 2.0 бензинка...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
Noel
Минаващ
Минаващ
Мнения: 45
Регистриран: 19 май 2009 18:18
Skype: noel1960
МПС: Daewoo Nubira
От: Sopot
Име: Noel

Re: HHO генератор

#117 Непрочетено мнение от Noel » 21 окт 2012 20:58

dsuzunov написа:Този разход, който посочвате на бензин ли е?
Да. Нямам газова уредба. Не съм слагал на никога.
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.

Потребителски аватар
Noel
Минаващ
Минаващ
Мнения: 45
Регистриран: 19 май 2009 18:18
Skype: noel1960
МПС: Daewoo Nubira
От: Sopot
Име: Noel

Re: HHO генератор

#118 Непрочетено мнение от Noel » 21 окт 2012 20:59

slowtraveler написа:Моя е без никакви 'присадки' - Мазда6 147к.с. 2.0 бензинка...
В интерес на истината същия разход като вашия ми имаше и Толедото 2.0 115кс но тук говорим за Нубира :rofl:
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#119 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 21 окт 2012 21:10

Noel написа:
stefan.panayotov написа:
Има един вариaнт който прави регулировката универсална - казва се "Процесен контролер с PWM " . Това е електрониката на генераторите на газ на Браун модел HC12/24V Pro. Там ампеража се регулира според режима на работа на двигателя.
Мислил съм върху този вид модулатор. Доста е голяма инертноста на клетката и незнам би ли имало смисъл от него. В момента при включване на 20-те ампера на клетката , заради модулатора се отразяват по малко отколкото 10-те на фаровете например.Тоест двигателя "усеща" повече фаровете отколкото клетката.Ще видя как ще се държи , ако усетя разреждане на акумулатора на късите разтояния които се движа , ще го сваля на 12-15 както си беше.
Инертността на клетката не е проблем - натоварването на алтернатора - и електрическата инсталация си е проблема.

Потребителски аватар
Noel
Минаващ
Минаващ
Мнения: 45
Регистриран: 19 май 2009 18:18
Skype: noel1960
МПС: Daewoo Nubira
От: Sopot
Име: Noel

Re: HHO генератор

#120 Непрочетено мнение от Noel » 21 окт 2012 21:17

stefan.panayotov написа:
Инертността на клетката не е проблем - натоварването на алтернатора - и електрическата инсталация си е проблема.
След 10-15 дни ще знам повече и за това.За сега напражението на бордовата мрежа на празен ход с включена клетка и фарове е в рамките на нормалното.Ще си покаже :)
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”