HHO генератор

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: HHO генератор

#76 Непрочетено мнение от slowtraveler » 14 окт 2011 10:02

stefan.panayotov написа:Искам да попитам колегата който е бил в часа по физика в 4 клас който явно аз съм пропуснал как така бензиновите автомобили които се движат на метан (след като той е толкова слабо гориво) се движат само с него и бутилки от по дестина килограма а не теглят ремаркета с тонове.
Нали 1 л бензин се равнява на 960 литра газ?
Веднага обяснявам на пропусналите часа в 4 клас :lol:
Грубо (наистина грубо - като за сметките) 90л обем газ при 200атм ще се разшири 200 пъти при атмосферно налягане.
Т.е. - 90х200 = 18 000л газ при атмосферно налягане.
Иначе отново за грубите сметки на въглеводородни горива можем да използваме масата(теглото), а не обема, особено при газове.
Например разход 6кг/100км е нормален референтен разход за бензин. Тъй-като метана е 'по-слабо' гориво, то за метана разхода сигурно е 7кг/100км, което при 14кг газ в бутилката ти дава реален пробег.
Е, самата метанова бутилка сигурно е 80-100кг за да издържа налягането ама нейсе.
Тъй-като водорода е още по-лек, то и затова не го ползват като сгъстено гориво... Защото под 200атм 90литра няма да са 14кг газ, а доста по-малко. И пробега ще ти е <100км...

П.С. Относно наименованието BROWN GAS - няма нищо общо с брауновото движение, а както вече бе споменато неколкократно газа е кръстен на българина, известен на запад с името си Yull Brown и то точно покрай този газ ...

Така, че не виждам нищо неправилно в това да се казва газ на Браун.
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#77 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 14 окт 2011 10:48

Ученият който е патентовал Газ на Браун - се нарича Юл Браун а не Робърт. Някъде назад в дискусията беше сложен линк към патента.

А останалия текст не желая да го коментирам защото показва безхаберия по темата и ниска лична култура - никой в тоаи форум не го нарича дървен философ, безхаберник или с друга някаква обидна дума.
Обръщам внимание на администраторите на форума че не е коректно да бъдат публикувани постове с обидно съдържание към участниците в него. Този човек явно е заслепен от незнанието си и не забелязва че дискусията участват много хора и ги изкарва всичките мошенници.

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: HHO генератор

#78 Непрочетено мнение от ogi » 14 окт 2011 10:50

Подкрепям напълно последното мнение - вече предупредих да се спазва добрия тон и без лични нападки и обиди!
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

kkirilov
Нов
Нов
Мнения: 85
Регистриран: 05 авг 2011 22:21
МПС: Aveo 1.4
От: sofia
Име: Кирил

Re: HHO генератор

#79 Непрочетено мнение от kkirilov » 14 окт 2011 11:53

stefan.panayotov написа:Ученият който е патентовал Газ на Браун - се нарича Юл Браун а не Робърт. Някъде назад в дискусията беше сложен линк към патента.

А останалия текст не желая да го коментирам защото показва безхаберия по темата и ниска лична култура - никой в тоаи форум не го нарича дървен философ, безхаберник или с друга някаква обидна дума.
Обръщам внимание на администраторите на форума че не е коректно да бъдат публикувани постове с обидно съдържание към участниците в него. Този човек явно е заслепен от незнанието си и не забелязва че дискусията участват много хора и ги изкарва всичките мошенници.
Първо ..... (сам си редактирах поста да бъда добронамерен и да върна дискусията за ползите от устройството),
В тази светлина след като цитираш патент , много ще помогне да го покажеш, ( не някакво видео а офицялен документ от патентното ведомство) Надявам се няма да ви затрудни - убеден съм че го имате някъде. на снимка

Като не искаш да коментираме наука обясни какво влияние оказва Натриевата осова на двигателя. Има едни снимки от вън каква беля е. интересува ме влиянието върху цилиндър, клапани, масло, ауспух и гърнета

За горното заставам защото цитирам - химични, физикохимични и термодинамични принципи и закони, с които обосновавам защо твърденията ви са грешни. Ти ми обясняваш за лоша настройка.
И понеже наистина ми е интересно Просветли ме как работи, и не само мен обясни на всички човешки какво става какво правите и какво се получава- и как това замества горивото До сега от тебе прочетох че прави икономия от 50% в началото - по някое време стигна до 3%, как го изчислявате.

Отново да попитам какво влияние оказва натриевата основа на двигателя и маслото

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#80 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 14 окт 2011 12:22

Ако разреши администратора разгледай този линк - там има патенти на Юл Брауб за Газ на Браун - http://mazeto.net/index.php?topic=128.0" onclick="window.open(this.href);return false;

kkirilov
Нов
Нов
Мнения: 85
Регистриран: 05 авг 2011 22:21
МПС: Aveo 1.4
От: sofia
Име: Кирил

Re: HHO генератор

#81 Непрочетено мнение от kkirilov » 14 окт 2011 12:27

За да ти помогна ще напиша аз какво съм разбрал.
Имате реактор който има стоманени (стомана 316) неръждавеика електроди сипвате вода и под действие на тока я хидролизирате до водород и кислород. Енергията за това взимате от алтернатора. Би ли написал колко гориво се изразходва за да произведете този ток, (както сам обясняваш КПД на двигателя е много ниско) и Най важното получавате газ
2Н2О -> ток-> 2Н2 + О2 сега напиши дали не греша нещо ?
Тази смес я вкарвате в двигателя и се получава обратната реакция – горене
2Н2 + О2 -> енергия-> 2Н2О
Според всички природни закони получената енергия е по малко от вкараната.Като обърна енергия J във W (работа). Или работата която се извършва при горенето на Н и О е много по малко от енергията отишла за хидролизата, от тук следствие като се вземе в предвид и загубите за триене, превръщане , топлинни и най-вече ниския КПД на двигателя за съжаление това се умножава по 2, излиза че не може да покриете горивото което сте изразходвали.
За ролята на натриевата основа, освен да скапва двигателя  предполагам е да катализира процеса. Но пак според природните закони колкото и да е добър един катализатор той не може да намали съвсем необходимата енергия така че винаги сумата е отрицателна.
Сега би ли ми обяснил – по възможност аргументирано къде греша

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: HHO генератор

#82 Непрочетено мнение от slowtraveler » 14 окт 2011 19:45

Ролята на натриевата основа е да намали съпротивлението на водата/електролита (водата е диелектрик - изолатор).
Така може да се повиши тока, и съответно производителността на електролизата...
За другото - горе сметките колкото и да са приблизителни, според мен са доста достоверни.
КПД на самия процес електролиза е около 80% - вкарваш 1250, а за разлагането отиват 1000Вт
Според всички природни закони получената енергия е по малко от вкараната.
Тц :lol: Получената енергия е точно толкова, колкото е вкараната, но част от получената енергия не е в желания от нас вид :lol:
Например - топлина, или нежелани химически съединения :rofl:
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#83 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 14 окт 2011 21:29

да ползва се стомана 316 L
Ние ползваме контролер при който на празен ход ползваме ток около 8 ампера - около 100 вата (колкото две крушки за къси светлини).
При бензиновите автомобили увелчаваме ампеража съглано това колко сме натиснали педала на газта и стига до около 25-30 ампера. Разчета е така направен че на около 2000 оборота подаваме 20 ампера - около 250 вата. На 2500 ампера подаваме от 25 до 30 ампера в зависимост от натоварването на автомобила. При натоварване на двигателя (например ускорение ) се подава около 25-30 ампера (зависи от това колко е натисната газта и колко гориво се подава към двигателя). Целта е да се подава пропорционално количество Газ на Браун на количеството основно гориво. Забелязал съм че ако се предозира газа на Браун на ниски обороти колата се дави.
Газа на Браун е ННО не Н2О2 .
Не знам защо ти смяташ че енергията с която сме разградили водата се изразходва при горенето. Това не е точно така . Да приемем че не сме вкарали газ на браун а обикновен въздух - в него също има водород и кислород това означава ли че се отнема енергия при горенето ако разсъждаваме так то никаква енергия не трябва да се от дели при горенето и да се бутне буталото обратно. Аз не съм специалист по двигатели и химия и физика и ми е трудно научно да ти го обясня. Факт е че мощността на двигателя се увеличава и тази мощност води до икономия - по малко натискаш газта а колата се движи със същата скорост.
Натриевата основа изгаря и не прави нищо на двигателя. Калиевата основа например не се изпарява с водата и не изгаря а остава в резервоара но е много агресивна и наистина може да направи проблеми.
Искахте да видите как се монтира Водороден генератор на автомобил - ето линк към клип - http://www.youtube.com/watch?v=xTcuzWFSF50" onclick="window.open(this.href);return false; .

Съобщение от модератор:
Колега, това е второ предупреждение да не копираш целия предходен дълъг пост когато отговаряш - отговора ти става прекалено дълъг и трудночитаем (на една страница виждаш само твоето съобщение заедно със съобщение което отдавна си прочел.
Можеш просто да напишеш ' В отговор на ........' или общоприетото @......

Моля да се съобразиш с това предупреждение, защото ми е интересен диалога, но при несъобразяване с него ще бъдем принудени да дам почивка...

/slowtraveler

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: HHO генератор

#84 Непрочетено мнение от stinbg » 14 окт 2011 22:23

Колега ти ни засипа с факти, каква стомана се ползва, колко ток на празен ход и при натоварване, химическата формула на "магическия" газ, както и важни доказателства от сорта на " Факт е че мощността на двигателя се увеличава и тази мощност води до икономия - по малко натискаш газта а колата се движи със същата скорост."
Сега да се върнем на Земята или към същността. За да докажеш нещо не казваш - ами това е факт, понеже аз го твърдя - ти имаш склонност да "произвеждаш" аксиоми, но за доказателство е необходимо повече от твоята дума ( поне на мен ми клони към нула твоята дума, но това е друга тема ).
Та на твоя език ако си говорим, аз съм забелязал, че сутрин ако пия кафе на гладно, колата върви повече без да я "натискам", а още по-странно е че при еднакво натиснат педал по надолнищата се ускорява ( неясно защо ), а по нагорнища се забавя, но ако не съм пил кафе е обратно - ФАКТ.
Цитирам ти горния пример за да разбереш колко безсмислено звучат обясненията ти. Ти не измерваш колко гориво харчи двигателя с и без генератора на чудеса, не измерваш колко мощност реално произвежда, не знаеш изобщо подобрява ли се нещо или не, ти просто ги "чувстваш" нещата някак си, че така се случват и това вече е неоспорим факт. Това че има генератори, газове и всичко останало никой не го оспорва - тези клипчета и снимки не доказват нищо за същността на спора, а тя да ти припомня е - Има ли реален ефект от HHO генератора.
Може да обясниш коя пластина с какъв куриер от кой край на света я докарват и колко ток и пускаш после, но това няма никакво значение - схващаш ли?
Ще ти помогна с доказателствената част за да спреш да се излагаш. Намираш или намирате - не знам колко гения сте се събрали - динометър за двигателя или колата, което ти е по-удобно. Връзвате прецизен уред за измерване на моментния разход на бензин/нафта и записвате за какви обороти и мощности колко гориво се изразходва. След това запускате генератора на чудеса и правите същите записки след което сравнявате данните и "О чудо" генератора спестява около 5% гориво ако е изключен - стискате си ръцете и започвате да се занимавате с нещо друго за което имате малко повече знания.
Късмет!
Life's a journey, not a destination

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#85 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 14 окт 2011 22:38

Колегата stinbg е победител в спора.
Явно си пич - просто ми е интересно защо като това което пишем тук са глупости ги четеш и се напъваш да оборваш фактите и да ги отричаш. Явно темата те интересува .
На мен ми е интересно и затова съм тук.

stefan.panayotov
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 08 окт 2011 20:03
МПС: Шевролет Лачете
От: Варна
Име: Stefan Panayotov

Re: HHO генератор

#86 Непрочетено мнение от stefan.panayotov » 14 окт 2011 22:43

А забравих другата седмица ще правим точно това което ми препоръча - с апаратура ще мерим и записваме какво става с двигателя с и без газ на браун ще го заснема и ще го сложа в интернет да го видиш.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: HHO генератор

#87 Непрочетено мнение от slowtraveler » 15 окт 2011 09:42

Надявам се да ползвате наистина научна апаратура, а не нещо от рода 'звездите ми говорят'...
И с нетърпение ще очакваме информацията, стига да опита да е направен смислено и информацията - достоверна.
За съжаление г-н Панайотов поне до момента не отговаря конструктивно и с факти на зададените въпроси, а отклонява въпросите, 'доказвайки' го само с недоказуеми твърдения.
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

kkirilov
Нов
Нов
Мнения: 85
Регистриран: 05 авг 2011 22:21
МПС: Aveo 1.4
От: sofia
Име: Кирил

Re: HHO генератор

#88 Непрочетено мнение от kkirilov » 20 окт 2011 09:56

Както навсякъде другаде и тук, след като почнат въпросите и отговорите, особено натриевата основа, пича се покри и изчезна.
Остана само гугала да я индексира, което е и целта. Тази тема е абсолютно същата навсякъде. За съжаление, като писах една лъжа като се напише 100 пъти гугала я смята за истина.
Отново ще помоля модераторите поне да изтрият ключовите думи, за да не му рекламираме боклука.

chochici
Минаващ
Минаващ
Мнения: 7
Регистриран: 10 окт 2011 15:23
МПС: Опел Вектра А
От: София
Име: Пламен

Re: HHO генератор

#89 Непрочетено мнение от chochici » 20 окт 2011 09:58

Хей, Не се нахвърляйте един върху друг така, хайде тия дето казват, че няма никаква полза и правят някакви груби сметки да се пробват да направят една клетка и/или друго устройство и да кажат тогава "Не Става Нищо"(Защото тия дето просто не разбират), та всички да са сигурни, че не става и няма ефект, а не само да размахват проценти сметки и разни други. Аз съм инженер и знам мн добре законите на физиката, но без доказване на противното нищо не става. ЗАПОМНЕТЕ!!!

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10311
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: HHO генератор

#90 Непрочетено мнение от Izparitel » 20 окт 2011 10:15

chochici написа:хайде тия дето казват, че няма никаква полза и правят някакви груби сметки да се пробват да направят една клетка и/или друго устройство и да кажат тогава "Не Става Нищо"
Все си мисля, че точно привържениците на нововъведението трябва да го реализират и да покажат достатъчен на брой и реално проверими резултати, които да оправдават използването му.

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”