Узунов, да не сме съд, че да отхвърляме мнение ?!?!dsuzunov написа:Ще се опитам да поспоря, макар, че мнението ми, едва ли ще се вземе под внимание.
Всеки чете мненията и си ги 'преварява' в главата в съответствие със собствените си разбирания..
Знаеш, че конструктивния спор винаги е ползотворен за всяка от страните
Навярно имаш предвид 'рязко намаляване на налягането към изходящия щуцер', защото при скъсване на тръба би се получило точно това?dsuzunov написа: -при рязко повишаване на налягането във изходящия щуцер /скъсване на тръбата към мотора/ да затвори/блокира изхода
-същото се отнася и за отвора за зареждане
Ако се спазват всичките изисквания за монтаж и експлоатация, едва ли ще се стига до трагични инциденти.
Нямам практика с АГУ, но навярно имат и клапан или 'слаба връзка' за защита от свръхналягане?
При всички случаи газта по-лесно влиза във взривоопасна концентрация, а не само гори...
Иначе за монтажа на рамки и т.н. - точно това изключително рядко се прави в БГ, а и не е задължително по закон в БГ...
Бутилката без рамка спокойно се къса от купето...